|
Wtorek, 24 lipca 2018 r. godz. 08:58 ~WWL | Do wszystkich co krytycznie odnoszą się do rowerzystów -przejedz się jeden dzień po stalowej rowerem to zmienisz zdanie,(kierowca od 20 lat) |
00 |
Sobota, 21 lipca 2018 r. godz. 10:55 ~rowerzysta i kierowca | Użytkownicy dróg na rowerach to święte KROWY kodeksu ruchu drogowego no tego są to skutki .
Rowerzysta też powinien mieć rozum. |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 18:46 ~mistrz podrobów | zabili go i uciekł -szkoda rowera a taki był ładny Aaaamerykaaański:)) |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 16:45 ~Prawnik | Ty też prawko w lat dach lisowales |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 16:07 ~Velo | Porobcie w miescie wiadukty dla rowerzystow WSZEDZIE bo ewidentnie nie wyrabiacie z przepuszczaniem ich. |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 15:28 ~uczestnik ruchu | Do Bodek. No nie pisałem o pierwszeństwie w zależności od gabarytów tylko w zależności od stosunku użytkowników na drodze. Nie dzielę pojazdów samochodowych w zależności od masy. Przecież znak ustąp pierwszeństwa przejazdu postawiony przed wjazdem roweru na drogę dotyczy się ustąpienia przejazdu wszystkim uczestnikom ruchu niezależnie od masy. Chodzi mi o to żeby we wszystkich możliwych sytuacjach pierwszeństwo miały pojazdy samochodowe (czytaj wszyscy poruszający się po drodze) niezależnie od masy. Widać sens? |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 13:11 ~Barbie | dla mnie zagadką jest kto niektórym "kierowcom" daje prawo jazdy, jeżdżą takie buraki i gadają przez telefon, przed torami czy w korkach stają na pasach uniemożliwiając przejazd, nie ustępują pierwszeństwa ani pieszemu ani rowerzyście policja powinna się wziąć za to stanie na pasach |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 12:56 Bodek | Uczestnik ruchu. Sporo masz racji, ale z tym pierwszeństwem zależnym od gabarytów to przesadziłeś, bo wyobraź sobie, że na tej samej zasadzie uprzywilejowane byłyby najbardziej wszystkie ciężarówki. I jaka hierarchia miałaby obowiązywać? Pierwszeństwo nad pieszymi mieliby rowerzyści, nad rowerzystami mniejsze osobówmi, potem może vany, nad nimi dostawcze, a nad wszystkimi tiry? Widać nonsens? |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 12:35 ~Swiety_kierowca | ~hjj albo niektórym miszczom kierownicy co wylosowali prawko w laysach zabrać prawo jazdy |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 11:47 ~Hjjj | To przejazd jest na drodze czy droga na przejezdzie? Powinni to uregulowac prawnie jednoznacznie i zlikwidowac te badziewia dla tych rumpli. Glupota prawna i ta jezdzaca na rowerach |
10 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 11:41 ~Jola | Kiedy w koncu rowery naucza sie jezdzic? Czy za tych baranow zawsze ma myslec kierowca?? |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 10:40 ~dkpkpkpof | "~70letnia.porażka. Ku..... 70 letni dziad jeździ samochodem i nie widzi rowerzystów!! Kiedy rząd wprowadzi przymusowe leczenia psychotechniczne i wszystkie jakie robią poczatkowi kierowcy. Tacy ludzie powinni mieć z miejsca skierowanie do lekarza na badania !! Po badaniach lekarz powinien wystawić odrazu opinię czy dany kierowca nadaje się do prowadzenia pojazdów! Jak nie z miejsca zabrać uprawnienia!"
Zgadzam się pod warunkiem że badania takie będą również przechodzić rowerzyści, piesi, traktorzyści, furmani, motocykliści, motorowerzyści i inni użytkownicy ruchu drogowego 70 letni pieszy jest takim samym zagrożeniem na drodze jak 70 letni kierowca. |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 10:14 ~reco | Chłopaki dalej się bawią - znowu dwa wozy bojowe i trylion strażaków przy facecie z rozbita głową.... |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 09:52 ~xvc | Nie wiem ile przywilejów te barany na rowerach dostaną to i tak nie ochronią ich przed 1,5 tony rozpędzonego żelastwa |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 09:40 ~Ben10 | Witam jestem kierowcą roweru i samochodu i zauważyłem że rowerzyśc przynajmniej połowa nie patrzą na przejazdach ,mało tego nawet jak na pasach nie ma przejazdu dozwolonego to i tak jadą zamiast zejść z roweru wielokrotnie wyprzedza mnie rowerzysta przed przejazdem i nawet się nie oglądał ani nie zwolnił ciężko jest zatrzymać się nagle .A co do kierowców aut to też brak rozkładania się i wiele więcej |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 09:36 ~70letnia.porażka. | Ku..... 70 letni dziad jeździ samochodem i nie widzi rowerzystów!! Kiedy rząd wprowadzi przymusowe leczenia psychotechniczne i wszystkie jakie robią poczatkowi kierowcy. Tacy ludzie powinni mieć z miejsca skierowanie do lekarza na badania
!! Po badaniach lekarz powinien wystawić odrazu opinię czy dany kierowca nadaje się do prowadzenia pojazdów! Jak nie z miejsca zabrać uprawnienia! |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 09:33 ~Stupid | Przejazdy rowerowe to głupota, rowerzyści nie patrzą na nic tylko wpie*#ją się na drogę... A dla tych wszystko ku*$wa wiedzacych, samochód nawet jadąc z prędkością 20km/h bo skrecajac raczej nie miał więcej nie jest w stanie stanąć w miejscu... Nauczcie się rozglądać jadąc na rowerze! |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 09:31 ~uczestnik ruchu | Większość tych wpisów świadczy o tym, że nie macie pojęcia o zachowaniu się na drogach, ścieżkach, przejściach itp. Pewnie dlatego, ze komentarze piszą albo piesi, albo rowerzyści, albo kierowcy samochodów. Od razu zaznaczę, ze nie chodzi mi o przepisy ruchu drogowego bo te są, nielogiczne, często sprzeczne ze sobą i pisane w czasach kiedy samochodów i rowerów było 1000 razy mniej niż obecnie i stad wynika uprzywilejowanie w nich pieszych. Często jeżdżę Alejami zarówno rowerem jak i samochodem. Proszę mi wierzyć za każdym razem jadąc rowerem przepuszczam samochody skręcające w prawo z Alei (dokładnie jak w tym przypadku) mimo, że zgodnie z bezsensownymi przepisami mam pierwszeństwo. A dlaczego? A dlatego, że będąc również kierowcą wiem jak trudno zauważyć jest w prawym lusterku, skręcając w prawo (jestem wtedy na łuku) kogokolwiek z prawej strony. Dodatkowo w miejscach zjazdu z Alei, ścieżki rowerowe i przejścia dla pieszych są zbyt blisko dwupasmówki co powoduje, ze zatrzymując się przed ścieżką, połową samochodu stoimy na Alejach. Proponuję każdemu zatrzymać się samochodem w tym miejscu mając za sobą TIRA jadącego 60km/h. Wg mnie dla wszystkich którzy jeżdżą zgodnie z przepisami a wbrew logice należało by zmienić przepisy dostosowując je do aktualnych proporcji użytkowników ruchu drogowego. Wszędzie gdzie to możliwe powinno obowiązywać pierwszeństwo samochodów nad innymi uczestnikami ruchu drogowego. I nie dlatego że ktoś jest ważniejszy, tylko dlatego że w starciu z samochodem pieszy czy rowerzysta nie ma szans. I cóż z tego, że ten rowerzysta z artykułu miał pierwszeństwo. Bólu jakiego doznał mu to nie zrekompensuje. Pozdrawiam |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 09:27 ~kierowca bombowca | ...otóż drodzy "miszcze kierownicy" co by nie krzyczeć, mądrzyć się i bić pianę, nadal obowiązuje nas kodeks drogowy! więc nie lejcie jadu i stulcie swe różane usteczka bo za taka niewiedzę to wam się ponowny egzamin należy :) Co drugi tu krzyczący "miszczu kierownicy" ma problem z parkowaniem w kopercie, że o znajomości kodeksu drogowego nie wspomnę. Na szczęście są jeszcze służby, które szybko sprostują waszą interpretację prawa. |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 09:03 ~Stupid | Przejazdy rowerowe to głupota, rowerzyści nie patrzą na nic tylko wpie*#ją się na drogę... A dla tych wszystko ku*$wa wiedzacych, samochód nawet jadąc z prędkością 20km/h bo skrecajac raczej nie miał więcej nie jest w stanie stanąć w miejscu... Nauczcie się rozglądać jadąc na rowerze! |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 08:50 ~Senior kierowca | W tych okolicznościach kierowca samochodu jest winien w 100 % nie bronię rowerzysty , ale samochód z tyłu zajechał drogę rowerzyście , gdyby szedł pieszy też by został potrącony Brak rozwagi i nie zachowanie należytej ostrożności przy przekraczaniu chodnika i ścieżki rowerowej . |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 08:30 ~Ttt | Te mieszkaniec. Na szczęście przepisy sa takie ze to kierowca musi sie zatrzymać i trzeba was kierowców trochę utemperowac waszym krolowamiem na drogach. |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 08:26 ~ekolog | byl z po kierowca wszystko wyjasniobne |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 07:57 ~BEATA Z LIDLA | do h*j* pana AKURAT JECHAAALM SAAM NA ROWERZ EWI WIDZIALAM Z ODALI .OFIARA SIEDZIALA NA LAWCE W SZOKU- W KOŁNIERZU |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 07:50 ~GEOGRAFIA ;D | pewnei pędzil jak RAKIETA Z predkościa światla.tym bardziej ze to auto bylo widoczne ze chcial ze mial zamiar skrecać . on nie byl za jego PLECAMI ,,..
EEee wina EWIDENTNIE TYLKO bike ..!! |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 07:49 ~KAWA | I znów dziadek za kierownicą!!! Rowerzysta miał pierszeństwo. |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 07:49 ~Maro76 | Powiem wam wiesnieki mieszkajace w Stalowej Woli a zwlaszcza do mieszkanca w europie na drogach rowerowych i przejazdzch dla rowerow rowerzysci przejezdzaja i nie martwia sie ze ich ktos potraci chyba ze bedzie wiochmen polak jechal nie znajacy przepisow !!! Kierowca samochodu ma uwazac jak jedzie !! |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 05:39 ~Swiety_kierowca | Kiedy zrozumiecie tępaki, że nie koniecznie przy stłuczkach tego typu jest wina rowerzysty? Skąd wiecie czy przed wjazdem na pasy nie upewnił się czy może jechać, nie spodziewając się że kierowca skręcając wymusi pierwszeństwo? Skąd wiecie czy to właśnie prowadzący samochód zamiast się upewnić to skręcił bez mrugnięcia okiem? Wielu z was powtarza że rowerzyści to uczestnicy ruchu- właśnie więc powinno się również na nich zwracać uwagę gdy ma pierwszeństwo a nie zjeżdżać w podporządkowana bez konieczności rozgladniecia sie |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 05:37 ~bu bu | Zrobić rowerom ścieżki przez tory . |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 05:21 ~stalowy | do wszystkich tych baranów którzy komentują, kłania się wam kodeks drogowy, bo widocznie macie problemy że znajomością przepisów drogowych, zmienijać kierunek jazdy ustępujwsz pierszeństwa wszystkim którzy w ciągu tej drogi się poruszają, ale barany za kierwnicą pozostaną barananmi |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 05:09 ~sts | Rowerzysta musi uważać, pieszy musi uważać, wszyscy muszą uważać bo se pany samochodami jezdza..., nawet 500 metrów na zakupy jada samochodem, a na dzień dzisiejszy to rowerzysta i pieszy mają pierwszeństwo i basta |
00 |
Piątek, 20 lipca 2018 r. godz. 00:30 ~Rst Rni | A kierowca samochodu to uwazac nie powinien? Zwlaszcza przy skrecaniu, przeciez tam mogl być pieszy ( dziecko, starszy człowiek, matka z dzieckiem w wózku) |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 23:23 ~Taki jeden | Nieudolna to wladza, ktora pozwala by przyglupy jak ci ktorzy skomentowli ten wypadek , terroryzowali normalnych ludzi.Po raz kolejny uwidacznia sie roznica miedzy cywilizacja i prymitywnym ,, wschodem,, .Na nic wasze protesty : jestescie prymitywnymi bliskimi krewnymi ,, ruskich,,. |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 23:07 ~maniek_z_poniatowskiego | Mieszkaniec masz 100% racji |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 22:53 ~Mieszkaniec | Następnym razem rowerzysta jak teraz nabił sobie do głowy, to będzie patrzył i przeprowadzał rower.
Przepis powinien być taki, że na każdym przejeździe rowerzysta powinien przepuścić samochód. Wtedy by było mniej wypadków. |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 22:28 ~ewqe | ciekawe ile ten rowerzysta zapier...ł na tym rowerze bo wydaje mi się że grubo!!! |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 21:41 ~nnn | kolejny rowerzysta wjechał na skrzyżowanie nie upewniając się czy może to zrobić. jakby się zatrzymał, zszedł z roweru, rozejrzał to by się zatrzymał i poczekał aż auto przejedzie. i nic by mu się nie stało. efekt idiotycznego przepisu, że rowerzysta może jeździć jak mu się podoba. czy to prawo chroni rowerzystę przed utratą zdrowia życia? NIE. dlatego rowerzyści szanujcie swoje życie i zdrowie i zatrzymujcie się, schodźcie z rowerów, sprawdzajcie czy można bezpiecznie przekroczyć ulicę! żadne prawo nie was nie ochroni jeśli sami nie będziecie siebie pilnować. |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 21:12 ~no tak | już ja wiem jak wjeżdżają rowerzyści myślą że zdąrzą a tu pac i bęc,powinni czekać aż przejedzie pojazd a nie pchaja sie na hama,teraz to nawet na przejściu dla pieszych przejeżdżają na rowerach bo nawet d-py nie chce sie im zwlec z rowera i przejść ,powinni z kamer ściągać takich śmiałków i karać mandatem |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 21:09 ~Joe | Tak się zastanawiam, ilu rowerzystów jeszcze się porozbija zanim do nich dotrze, że trzeba uważać na samochody. Człowiek z rowerem waży ok 100 kg, samochód ponad tonę .... jadąc jednosladem, raczej bym uważał ☺️ |
00 |
Czwartek, 19 lipca 2018 r. godz. 20:28 ~Ula | A gdzie miał kask? |
00 |