Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 20 kwietnia 2024 r. Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha
 Wiadomości lokalne
» Muzeum COP zaprasza na wirtualny spacer
» Usterka usunięta. Tężnia solankowa w Parku Jordanowskim
» Stalowowolski Hackathon rozpoczęty!
» W piątek policyjne działania "Prędkość"
» Dzień otwarty w SLO
» Trzy auta zderzyły się na Chopina. Dwupasmówka zablokowana
» IV sesja Młodzieżowej Rady Miejskiej w Stalowej Woli
» Dlaczego nie działa tężnia w Parku Jordanowskim?
» Drzewko za makulaturę ma już 10 lat
» Ruszają miejskie potańcówki
» Na trasie podskarpowej auto wypadło z drogi. 1 osoba ranna
» Kwietne sadzonki z Parku Jordanowskiego skradzione
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Koncert Wiedeński - Orkiestra Księżniczek
» Benefis Jerzego Augustyńskiego
» Grupa MoCarta - Ale Kino!
» Warsztaty motania lalek
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Sygnały Czytelnika

Środa, 4 października 2017 r. godz. 18:22     /Jarosław Jarecki/
Głośne strzały w Stalowej Woli

W Stalowej Woli od kilku dni rozlegają się głośne strzały a niekiedy buczenie. W zabudowie wieżowców w centrum miasta huk odbija się od wieżowców.
W Stalowej Woli od kilku dni rozlegają się głośne strzały a niekiedy buczenie. W zabudowie wieżowców w centrum miasta huk odbija się od wieżowców.
Fot. Jacek Rodecki
W Stalowej Woli od kilku dni rozlegają się głośne strzały a niekiedy buczenie. W zabudowie wieżowców w centrum miasta huk odbija się od wieżowców.

- Nie wiem czy to już wojna się zaczęła czy co? Na mieście nie ma żadnych komunikatów a wczorajsze buczenie było jak przed wystrzałem rakiet. Tak nie da się żyć - mówi w rozmowie z reporterem Stalowka.NET jeden z Czytelników. Kolejny opowiada, że wyszedł z psem jednak jego pupil był tak wystraszony, że nie był w stanie "załatwić się" na spacerze. Do naszej redakcji wpłynęło jeszcze wiele podobnych sygnałów mieszkańców skarżących się na strzały niczym z armaty. W dniu wczorajszym strzały poprzedzało głośne buczenie.

Mieszkańcy mają już tego dość i nie wiedzą gdzie mogą uzyskać jakieś informacje. Redakcja Stalowka.NET zwróciła się do kilku instytucji z prośbą o wyjaśnienie. Oczekujemy na odpowiedź.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 14 listopada 2017 r. godz. 23:57
~flokee
heh, pupil nie mógł się załatwić... jak by naprawdę dobrze walnęło, to pupil nie opanował by zwieracza... nie ma poważniejszych problemów w mieście???
+0-0
Czwartek, 9 listopada 2017 r. godz. 13:32
~Emeryt
Mnie to nie przeszkadza. Taki mamy przemysl. Przynajmniej wiem ze jak strzelaja to nie pcham sie do lasu za grzybami. Hahahahaha. A bojaźliwe mochery niech sie schowaja w kosciele i wlacza na maxa Radio Maryjka ;-)
+0-0
Czwartek, 12 października 2017 r. godz. 20:43
~J.A.
Witam wszystkich piszących swoje komentarze.. Ja napiszę tak ." Najlepiej by było co by tego miasta nie powstało bo nikomu nie dogodzi. A w Pławie żyliśmy spokojnie i bez prądu.
+0-0
Niedziela, 8 października 2017 r. godz. 14:28
~adi
jeżeli wam to przeszkadza wiedzieliście ża po sąsiedzku mamy poligon i chłopaki nie próżnują i przeszkadza to emerytom jedno lekarstwo na to PRZEPROWADZ SIE !! najlepsze lekarstwo i my odetchniemy z ulgą stare dewoty i ubeki a jak przyjdzie do wojny to co laska i balkonikiem bedą przeganiać hahha czy psami szczuć ??
+0-0
Sobota, 7 października 2017 r. godz. 10:27
~Łukasz
Tak a jak zaatakuje nas obce państwo to zamiast do nich strzelać będziemy się modlić, żeby agresor pośliznął się na g**nie tego kundla, złamał nogę i się poddał.
+0-0
Sobota, 7 października 2017 r. godz. 01:49
~jasko
dziadki niech za kundlami swoimi sprzataja a nie boja się wystrzalow. mamy taki przemysl i mamy robote. i tyle
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 21:17
~@ADI
Twój agresywny komentarz świadczy jedynie o tym że Twoje wysokie (jak mniemam z Twego opisu) IQ ,ni jak nie idzie w parze z dobrym wychowaniem. Niestety bardzo często ,,wyszczekanie" jest mylone z inteligencją.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 18:04
~komendant poligonu dęba-Lipa
no pewnie że powinni testować na lipie a co do kosztów paliwa to jaki problem załadować sprzęt na wagony i koleją do lipy czołgi ładowarki koparki etc jednym kursem na wagonach i testować do bólu
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 17:51
~@Stalowowolanin
Patrz Kwiatkowski na nas z nieba PiSowiec skandował. I popatrzył się pan Gienek i się zwymiotował!
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 16:36
~Stalowowolanin
Wy zamiast narzekac to powinniscie dziekowac Kwiatkowskiemu ze wybudowal te zaklady i dal ludziom tyle miejsc pracy co dzieki temu teraz powstala stalowowolska strefa ekonomiczna a razem z zakladami miasto Stalowa Wola na potrzeby HSW, jakby nie to to byscie mieszkali we wsi Plawo wy buce jedne
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 16:22
~@Adi
Jak widać twoi starzy raczej nie śmiali się podczas kopulowania skoro takie badziewie im wyszło. I na próżno mamcia pi... na ciebie darła. Ale tacy są też potrzebni by nudno nie było.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 12:53
~Mieszkaniec
Proponuję sfinansować przeniesienie strzelnicy z mandatów wystawianym kierowcom za nadmierny hałas :)
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 12:44
~Mieszkaniec
Co Ty Czysta_Prawda bredzisz? Stać nas na wydawanie 2% PKB na zbrojenia, stać nas na rewitalizaje parków, na pomniki i akwaparki, ale nie na przeniesienie kulochwytów :))))
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 12:36
~Czysta_Prawda
Sorbi masz racje a ty mieszkancu wez na plecy kulochwyty i przenies je pol kilometra albo sfinansuj im takie przeniesie kulochwytow. To ze pisze z tel i olewam interpunkcje nie oznacza niewiedzy. Ja przynajmniej jestem dumny z tego ze tu jest prod wojskowa bo w razie wybuchu wojny jestesmy strategicznym punktem obronnym w kraju ale taki mieszkaniec jak ty pewnie ucieklby stad jak najdalej bo skoro wystrzaly cie tak bola to i kraju wlasnego bys nie bronil bo jak moglbys walczyc o kraj skoro ten halas by ci przeszkadzal??
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 12:31
~Mieszkaniec
Kiedyś byłem w lesie, gdy zaczęli strzelać. Wróciłem w stanie przedzawałowym :) Moim skromnym zdaniem rozpoczęcie strzelań powinno się sygnalizować syreną alarmową, żeby nie było zaskoczenia dla przebywających w pobliżu.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 12:06
~sorbi
Mogą przestrzeliwać je na poligonie w Lipie (Lasy państwowe zwróciły go chyba w tym roku MON-owi), przecież mieli to tam robić , ale koszt transportu Krabów nawet do Lipy nie jest pewnie mały, a poza tym raczej nie ma tam kulochwytów do strzelań na wprost dla tak dużego kalibru..
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 12:02
~Mieszkaniec
Nie dyskutuję z ludźmi, którzy piszą "ty" zamiast "Ty". A miejsce strzelań wystarczyłoby przenieść o pół kilometra dalej, żeby zmniejszyć poziom hałasu w mieście.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 11:53
~Adi
Twój komentarz udowodnil,że jednak Twoje IQ jest równe IQ pantofelka.Sprawdź na wiki co to jest bo pewnie wiejski system szkolnictwa Cie tego nie nauczył.Jestem apolitycznym człowiekiem.Tylko cebulak,któremu często i gęsto słoma z butów wystaje,każdego porównuje z wyznawcą Jarosława I Smoleńskiego. zresztą nie będę odpowiadać na zaczepki rodem z rynsztoku.To słowo tez może okazać się dla Ciebie zbyt trudne.Słowa takiego wielowiesniaka z postkomunistycznego zascianka jak Ty spływają po mnie.A wiesz dlaczego???Bo nie przejmuje się atakami ameb umysłowych,które nie posiadają argumentów słownych.dobrze,że przynajmniej w szkole nauczyli Cie czytać i pisać.Wiesz,że angielscy naukowcy z Universytetu Cambridge udowodnili,że jeśli kobieta i mężczyzna podczas odbywania stosunku się śmieją to urodzi im się piękne i mądre dziecko???Szkoda,że Twoi rodzice tego nie wiedzieli.A teraz wybacz ale szkoda mi czasu na polemikę z czarną dziurą intelektualną.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 11:43
~Do @Adi
To ciebie COPneli jak byles maly w glowe a ty mieszkancu nie rob porownan poligonu do lasu panstwowego bo sie tym blaznisz. Gdzie mialby byc poligon jak nie w terenie zalesionym? Na otwartym terenie bez zakrzewienia przypadkowa kula z karabinu ktora swisnelaby obok tarczy ma taka donosnosc ze mogla by zrobic komus krzywde. Podaj lepsza lokalizacje dla poligonu chetnie posluchamy pomyslow twoich
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 11:35
~@Adi
Ty jesteś typowy PiSdek ze swoim rozumowaniem. Walnij się kaczym łbem o ścianę, będę mniejszy huk a większy pożytek dla potomnych. Albo niech ktoś cię COPnie może będzie lepszy efekt ciemna maso.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 11:28
~Mieszkaniec
Niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego te strzelania muszą odbywać się w pobliżu miasta. I dlaczego nadleśnictwo wystawiło w lesie przy poligonie tablice pouczające turystów o konieczności zachowania ciszy w lesie :)))
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 11:25
~@Adi
Ty jesteś typowy PiSdek ze swoim rozumowaniem. Walnij się kaczym łbem o ścianę, będę mniejszy huk a większy pożytek dla potomnych. Albo niech ktoś cię COPnie może będzie lepszy efekt ciemna maso.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 11:19
~Cierpliwy
Wolę strzały od zasranych chodników przez pieski.... Właściciele Wasza mać sprzatajcie te gówna po Waszych przyjacielach
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 10:29
~Adi
No i wyszło wieśniactwo i wszechobecna cebula.mieszkacie w mieście które powstało na potrzeby COP-U. Do zakładów południowych należy Huta Stalowa Wola a co za tym idzie tez Z5.Każdy wie ze Z5 prowadzi produkcję wojskową.Dla ludzi inteligentnych normalne jest to,ze jeśli wojsko zamawia kraby to Huta zanim je wyślę do wojska musi je przetestować.Pojawia się pytanie GDZIE.No raczej na poligonie w Stalowej Woli.Bez sensu było by produkowanie Krabow tutaj a przeprowadzanie testów np w Ustce.No ale dla takich ludzi jak wy to jest nie pojęte.Armia się zbroi i to jest powód do dumy.No ale jak można takie rzeczy tłumaczyć Januszowi i Grazynie skoro większość z was to ameby umysłowe co świetnie pokazują wasze komentarze.W razie gdyby nas ruscy napadli to miło by było się mieć czym bronić.Wojsko nieprzetestowanego sprzętu nie weźmie.A no tak kiedy Warszawa walczyła was Ruscy 1.08.1944 wyzwolili wiec nie ma się co dziwić że macie pociąg do ciągnięcia ruskiego druta.Zamiast się cieszyć z siły w jaka rośnie polska armia postkomunistyczny stalowowolski zascianek juz rozwiera poslady czekając na ruskich.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 10:25
~Do operatora CAT
Ty to wez zalej wache do czolgu i podpisz sie pod petycja ze mieszkancy beda pokrywac koszty jazdy na lipe i spowrotem z wlasnych podatkow i bedzie spokoj. Chyba ze wtedy bedziesz narzekal na podatki bo przeraza cie koszta tskich wyjazdow
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 10:18
~Chybawaspogielo
A co do testowania broni na innym poligonie takie z was madrale? Zalej wache do czolgu palacego 100l na 100km i jedz go testowac 100km stad jeden z drugim moze trzeba by podniesc podatki w miescie dwukrotnie tak jak wy byscie sobie zyczyli zeby koncowy etap produkcji czyli testy byly wykonywane daleko stad. Nie ma co podniesmy sobie koszta produkcji zeby sprzedac drozej nasze maszyny tylko czy wtedy koszta takiej produkcji nie przerosna zyskow. I czy wuy drodzy mieszkancy zgodzicie sie na podwojne podatki zeby w razie wojny nasz sprzet testowany w pi**u stad nie dal za przeproszeniem d**y i zeby wojsko mialo czym bronic ten ciemny lud.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 10:10
~Chybawaspogielo
Czy wy ludzie rozumujecie? Jest w miescie produkcja wojskowa wielu z was tam pracuje. To chyba oczywiste ze musza przestrzeliwac nowy sprzet?!?!?! Miasto szczyci sie produkcja dla wojska a mieszkancy maja problem bo robia testy na poligonie. Ludzie w razie wojny przykladowy sprzet nie testowany i nie wykalibrowany jakbmialby sluzyc armi?? Wyobrazacie sobie starcie czolgow polskich kontra ruskich gdzie oni wala za kazdym razem roz****jac nasze czolgi a my nawet jednego bysmy nie zniszczyli... mieszkamy w miescie gdzie obok mamy poligon na ktorym testujemy nasze dziela nie pasuje wam to?? To po jakiego grzyba tu mieszkacie jest tyle innych miast i wsi droga wolna dla slepego i niedorozwinietego ludu niepotrafiacego pojac tak prostej rzeczy. Macie ludzie odchyly bo na portalu sasiednim zakladano temat zimne grzejniki gdzie narzekaliscie a teraz UWAGA powstal temat ze grzejniki sa za gorace... a najlepsze jest to ze ci co im bylo zimno teraz narzekaja ze jest za goraco. Widac obsluga termostatu przy grzejnikach jest dla was zbyt trudna. Proponuje lekture na wikipedi pod tytulem CO TO JEST TERMOSTAT. Amen ciemny ludzie
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 08:55
~st mieszkaniec
Jak by tak sobie ktoś z mieszkańców urządzał taką KANONADĘ w mieście z petard to od razu cała Policja by się zjechała i delikwenta by aresztowali ,a tu proszę bardzo nikogo to nie interesuje żeby coś z tym zrobić .
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 08:13
~Marek
Niech strzelają! tylko niech butna i prostacka wladza powinna wydac komunikat od kiedy i do kiedy te strzaly w jakim miejscu i nie było by tyle przeróżnych komentarzy z wymyślaniem lokalizacji, celem tych grzmotow. No coz ryba psuje się od glowy, buta i brak szacunku do obywateli tez.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 07:54
~Dec
A na*********jące dzowny o 6 rano im nie przeszkadzają???
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 07:34
~wojak
Dawniej robili testy i armat i karabinów maszynowych(to dopiero był jazgot) i jakoś nikomu nie przeszkadzało.Teraz raz na jakiś czas postrzelają i już afera.Jak zaczęli strzelać to czekałem kiedy zacznie się lament.Ludzie oni strzelali i będą strzelać czy się wam podoba czy nie.Zesrała się bida i płacze.
+0-0
Piątek, 6 października 2017 r. godz. 06:00
~Staszek
Pytanie do właściciela kundla: Czworonóg defekował już czy produkcja w hucie ma stanąć na godzinę, a całe miasto zamrze w bezruchu i ciszy, żeby się mógł wysrać w spokoju?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 23:13
~poliglota
@Dr. nauk med, wypada chyba zmienić nick na "Dr nieuk med." Nie nauczono jeszcze, że po skrótach kończących się na tę samą literę co pełny wyraz, nie stawia się kropki?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 22:49
~Minia
Alojzy ------ wszystko Wam przeszkadza taka prawda ! To jest do jasnej cholery miasto a nie wichury ! To dzwoncie na policje ze wam wszystkim strzelanie przeszkadza niech jada i mandaty dają bo państwu to nie pasuje !
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 21:02
~Anty PiS
Poligon w Lipie i aż po Nową Dębe ale tak to jest jak wszędzie po Dobrej Zmianie zasiadają Misiewicze. Wszędzie Misiewicze
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 20:27
~dhom
Oni strzelaja juz na poligonie wiec o co wam chodzi. Za osrodkiem badan dynamicznych jest juz poligon wojskowy, a tam moga soebie strzelac ile chca, bo do tego on sluzy. A jak komus to przeszkadza to pozostaje wyprowadzenie sie
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 19:44
~operator cat
zlikwidowali poligon w Lipie bo był nie potrzebny więc jaki problem na nowo go uruchomić tam można testować uzbrojenie a tal że maszyny z hsw dla czego nik o tym nie pomyśli w mieście by był spokój a do lipy nie daleko
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 19:40
~But
I tak oto pół miasta czyta, że jakiś kundel się nie wysrał...
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 19:32
~Mozets
W latach 70 produkcja wojskowa nie tylko HSW ( 100 mm armaty czołgowe) szła pełną parą. Dziennie szło 5 albo 6 armat ze stendu . Takiej armaty nie można strzelać w Nowej Dębie bo właśnie jedno z badań polega na strzelaniu pod kątem około 45 stopni i pociski spadają niedaleko krańca poligonu Nowa Dęba. Nie można przecież strzelać z Nowej Dęby na trawniki w Ośrodku Badań przy cmentarzu. Duża część badań jest prowadzona na stanowiskach dalej położonych w kierunku na wieś Burdze. Ale przecież do armat nie wymyślono jeszcze tłumików hałasu. W latach 70 poza kilkoma mieszkańcami willi przy cmentarzu nikt nie narzekał - choć w mieście trwała niemalże wojna. Dochodziły jeszcze setki innych badań amunicji i sprzętu. Nie uzbroimy przecież naszego wojska jeśli nie przeprowadzimy badań poprodukcyjnych . W latach 70 i 80 dochodziły jeszcze badania na poligonie przyzakładowym HSW ( obecnie IKEA) i też nikogo to nie dziwiło. Jest do wyboru albo obce armaty będą strzelać do naszych domów albo my z naszych armat do nich. Trzeba wybrać.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 17:11
~Dr.nauk med
vet i pabieda zrobie wam lewatywę z zimnej wody.Pomaga nawet takim idiotom jak wy
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 16:59
~Zbychu
Mój sąsiad tesz strzela pod pieżyną i ja za ścianą słyszem i wiem kiedy miał bigos to ja se na drugi dzień gotóję jak mi smaka narobił
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 16:58
~Stw
Komputerowe barany jestescie nic wam niepasuje
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:31
~@ Pabieda
Lecz się na tepy łeb i do wojska miej żale.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:28
~Pabieda
Nadberezny zrób coś z tym strzelaniem . Rozkopałeś całe miasto , pozwoliłeś na zatruwanie powietrza w naszym mieście , to jeszcze dołozyłeś hałas. Weź się ogarnij bo już w następnych wyborach nawet nie wystawiaj swojej kandydatury. Czy ty masz jakieś pojęcie o rządzeniu młokosie ?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:18
~vet
tego pieseła to wsadzić do tej armaty i wystrzelić - zrobi kupę na bank. a i nie zapomnieć mu hełmu i spadochronu dać, w końcu to fajne źwierzę.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:18
~Nin
0lo , te wystrzaly cos zrobily ci główką, wystarczy ze rzad nas straszy ruskimi, ty juz zamilcz, więcej problemu narobia nam dzisiejsi rzadzacy, ale dobrze ze sa tacy jak ty , bedzie mial nas kto bronic
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:08
~Ofiar Katynia
Na cmentarzu chyba wszystkie trumny się poprzerzucały na bok
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:07
~PKS
chwali się wojsko że poligon taki wielki a strzelają w strefie zabudowanej? Ktoś tu nie postradał zmysłów?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:05
~@Olo
Tymi pukawkami co próbują to ruskich możesz jedynie rozśmieszyć. Jak taki będzie wojskiem rządził nadal to pierwszy będzie spieprzał ze swoim Misiaczkiem na wschód...
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:01
~Olo
A jak bedzie wojna to STEFAN do kogo bedziesz sie zgłaszal na francje niemca bym nie liczyl stefan
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 14:01
~Jan Dąbek
Ludzie. Ale to w Nowej Dębie strzelają.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:57
~Student KUL
to JA się pytam? Czy prezydent Stalowej Woli w domu w Słomianej nie słyszy tych wystrzałów? Czy tylko nas w blokach kur...ca bierze?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:51
~bodo
potem wojne prowadzcie sobie poza miastem bo mi sie pikuś obudzi
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:44
~Zolo
Są małe dzieci i boją się zrywają się ze snu . Nie róbcie ułomnych dzieci ze zdrowych.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:40
~Nescafe
Ja podziwiam Szarika.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:40
~mieszkaniec Slomianej
Pytacie o prezydenta Stalowej Woli gdzie jest i co z tym robi to zapytajcie u nas w Słomianej ile czasu przesiaduje - warto pytać
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:38
~WSS
W tej Stalowej Woli to już się żyć nie da. Trują nas ze wszystkich stron. Prezydent kupuje sobie zabawki które nic nie wykazują i nic z tym nie można zrobić. Ostatnia ilość oddawanych strzałów nie daje żyć w Stalowej Woli.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:37
~Stefan
Szlag człowieka może trafić od rana do wieczora non stop wystrzały. Wczoraj TOTALNE przegięcie pały po 18ej nadal napierdzielali. Żadnej instytucji kompetentnej nie ma aby to zgłosić. PARANOJA!!!!.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:36
~mec
Czy prokuratura nie może zbadać czy jakiś organ czy jest wszystko zgodnie żeby przeprowadzić strzelania są jakieś naciski by to przyśpieszyć? Czy instytut który to wykonuje posiada możliwości fizyczne od realizacji tak dużego przedsięwzięcia oddania tak dużej ilości strzałów?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 13:33
~Rsd
Niech sobie hobby znajdźie. Ludzie pracują i nie mają czasu na słuchanie co strzela co nie strzela. Siedzi w domu taki emeryt i narzeka w kółko . A ciekaw jestem czy sprząta po swoim psie bo pewnie nie.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 11:50
~@Adam
Próżno repliki się spodziewasz, nie dam ci pstryczka ani klapsa. Nie powiem nawet pies cię jeb.., bo to mezalians byłby dla psa.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 11:45
~Olo
Najlepiej nic nie robic!!! niech nas RUSKI zadepcze w dwa dni bez strat WŁASNYCH bo jak nadejdzie ten czas a napewno nadejdzie jak nie dzis to kiedys wtedy kijkami pogrozic bedziemy tylko mogli wiec tak ja mieszkam na pck i slysze jak pykaja ale mysle ze innego wyjscia zbytnio niemamy chyba ze ktos chce czerwona flage ogladac na codzien i podobizny stalina na blokowych scianach.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 11:02
~stary stalowianin
Przeciez przed taka akcja zwiazana ze strzelaniem, w mediach miejscowych powinna być wcześniej podana informacja aby ludzie nie tworzyli historii wraz z obrażaniem urzedasow. Tak się ostatnio dzieje, ze za czyims przyzwoleniem olewa się mieszkancow informując o jakiś imprezach, sa krótkie zmianki ale relacji z tych imprez już nie ma. Tak było z obchodem Prezydenta drylujacego po osiedlach, nie pokazano już spotkania z mieszkańcami, ich postulatow, propozycji ale tez krytykę, może chodzilo o ukrycie zastawionych stolow zarciem gdzie niektórzy przysli się tylko nażrec. Przeciez my za to płacimy a to jest psu na bude, wladza może ruszyc tylek i sprawdzić braki, niedogodnienia itp.a nie rzucic informacje jak ochlap i pozycja odfajkowana. Tak było z Dniem Seniora była wcześniej sucha informacja ale przebiegu już nikt nie rejestrowal, było tylu przyjezdnych gości emerytow i nikt się z mediów nie pofatygowal aby to pokazac na portalach w naszym miescie. Dobrze, ze sa jeszcze emeryci, którzy to rejestrowali i w różny sposób rzucali w internet zdjęcia z tej imprezy. Czy ta wladza bierze przykład z góry, ze gorszy sort ich nadal nie interesuje pokazuja jedynie swoje "mordy"(okreslenie z szefa rzadzacego krajem)? Lansuje się miejscowa wladza przy takich imprezach aby u ich bosow zbierac jedynie plusy. Fakt, ze w naszym miescie coraz mniej młodych, zostają starzejący się ludzie, zadnych inwestycji, zyje się jedynie dobrze klerowi, lekarzom i urzędasom, dokad ten kraj zmierza?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:53
~Adam
powinien sie zesrac ze strachu piesek
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:50
~wesoły_romek
Minia Ty se lepiej bryle przetrzyj Tusk to samo zło! Polskę Komisja Europejska to mało nie zjadła za naruszanie demokracji A w Hiszpanii strzelają do wyborców, to teraz to nie ich sprawa i oni się tam nie będą mieszać
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:49
~mamat
mnie też to przeszkadza ,ale wiem ,że w moim mieście jest produkcja kraba ,i trzeba to znieśc ,choc mój pies jest w stresie...
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:43
~Miast0wy
Po przeprowadzajcie sie do warszawy w okolice okecia. Choc w warszawie za 500+ sie nie utrzymacie.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:34
~Życzliwy
Niech strzelają... A pieski powinny robić kupę w domu.......tak tak włascicielunie
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:10
~Dom
Dzisiaj też strzelają i bardzo fajnie. Ciekawe czy kundel dalej ma obstrukcję :D ?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:10
~qw
Strzelanie przeszkadza, bo nie mieszkamy na poligonie, tylko w mieście. I nie budowaliśmy się przy poligonie, tylko witu powstało przy mieście. Chcą testować strzelanie - niech jadą na poligon i napierdzielają całymi dniami i nocami. Ja chcę testować moje auto, piłę spalinową, kosiarkę odrzutową, a nie mogę, bo to miasto i sąsiadom przeszkadza, a oni mogą strzelać. Do kogo z tych, co im nie przeszkadza takie dudnienie mogę przyjechać i testować swoje zabawki? Tak dla rozwoju miasta będę testował.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:06
~Jasiek
Pytanie jest proste. Po co inwestycja w strzelnicę na Burdzach, skoro Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia swoje badania dynamiczne przeprowadza na obrzeżach miasta? Miasto nie musi wiedzieć o każdym "badaniu" uzbrojenia. Wygląda to na chwalenie się, że strzelamy i niech jak najwięcej ludzi o tym wie. Przy takim podejściu Stalowa Wola będzie jednym z pierwszych celów do zniszczenia w razie konfliktu. Tyle i aż tyle. Kobra jakaś...
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 10:06
~wieśniacka radość na prowincji
Żarty żartami ale żadne większe miasto nie pozwoliłoby by sobie na coś takiego, ale u nas gawiedź się nawet cieszy z tego. Jak te półgłówki w sylwestra.No ale zacofane miasto, zacofany kraj rządzony przez geriatrię pisjatrykom pasuje bo nie muszą myśleć.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 09:59
~Mundek
Broń to ma KOREA, my z tymi zabawkami to możemy im naskoczyć.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 09:46
~st mieszkaniec
ZWARIOWAĆ IDZIE TAK NIEDA SIĘ DALEJ ŻYĆ Od świty do zmroku KANONADA ,Mieszkamy w końcu w mieście a nie na POLIGONIE żeby w takich warunkach żyć .
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 09:35
~Alojzy
Kompletnie nie rozumiem wpisów w stylu "Jak Wam przeszkadza to się wyprowadźcie". To nie ma innych mieść w Polsce na prowadzenie strzelań? To już polska armia tak upadła że musi prowadzi strzelanie przy mieście a nie na poligonie? To jest skandal! W Stalowej Woli już z tego co się mówi na mieście nie mieszka 50 tys mieszkańców. Wszystkie miasta się rozwinęły Rzeszów, Przemyśl, Krosno, Sanok a my zamykamy. Nie jesteśmy nawet już drudzy za Rzeszowem w województwie! Ostatni gasi światło!
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 09:19
~Minia
Jak Wam przeszkadza to sie wyprowadzcie proste! Strzelanie przeszkadza, buczenie przeszkadza, mlodziez przeszkadza, a to ze PiS niszczy Nam Polske nie przeszkadza! No popatrzcie no! a tym Waszym PUPILKOM wlozcie stopery smieszni jestescie
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 09:18
~zenek
''Redakcja Stalowka.NET zwróciła się do kilku instytucji z prośbą o wyjaśnienie. Oczekujemy na odpowiedź.'' Nie potrzeba się zwracać do kilku instytucji tylko do WITU przy ul. KEN i się wszystkiego dowiecie.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 09:11
~Urzędnik
Nie rozumiem dlaczego takie prace są robione w instytucie który ma cieciorkę w mieście a nie na poligonie które nikomu by nie przeszkadzały? Jest prezydent?
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 08:37
~takie tam
w sklepie to mówili że to te kraby co to są robione na podwoziu Lanosa.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 08:01
~Troling
Frytol Twój poziom inteligencji jest zbliżony do rządzących tym miastem i Polską Pewnie matka w koszyku woziła Cię na poligon do Nowej Dęby i tak ci zostało . Zmartwię Cię, ale tego już nie wyleczysz . Witaj w klubie piosowcow
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 07:11
~Sarzynska
Jeżeli. Ci za głośno to zatkaj uszy banknotami z 500+ które dostałeś od Beaty Szydło
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 06:16
~Hftg
Wyszedł z psem a czy kupy po nim zbiera śmiem twierdzić że nie !!!
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 06:06
~Frytol
Gazeta Polska Zbrojna opisuje Stalową Wolę jako "ARTYLERYJSKA STOLICA POLSKI" i jestem z tego faktu bardzo dumy. Proby musza byc i dlatego slychac strzaly. najwyzszy czas przywyknac... ciekawe co byscie mowili jakby lataly kolo Stw odrzytowce.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 04:48
~Wiesio
Fajnie jest z rana poczytać takie głupoty.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 01:00
~miastowy żem
Jak mieszkałem na wsi to tylko koguty piały i tak jakoś cicho było. Teraz ożeniłem się w Stalowej i jest huk. Teraz wiem żem miastowy!
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 00:09
~gdzie sołtys jakiś?
Czy jest na tej wsi Stalowa Wola jakiś sołtys który zajmie się tym wielkim pukaniem całą środę od rana do wieczora? Dzieci wypłoszone, psy pod łóżka włażą, szyby drżą w oknach a tam walą i walą w najlepsze. Czy w Polsce mało jest specjalistycznych poligonów na odludziach by sobie postrzelać i trzeba walić w mieście? Może ktoś walnie się w łeb i zrobi porządek wreszcie? Gdzie te Webery, Nadbereżne itp. za co biorą sporą kasę, tylko za lans do zdjęć? Takie huki pasują tylko wieśniakom bo na wsi mieli cicho a w mieście huk!
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 00:07
~Noż Qrwa Mać
Może to wojna polsko-PiSowska? Polska budzi się.
+0-0
Czwartek, 5 października 2017 r. godz. 00:05
~@Ja
Pewnie nie wszyscy wiedzą (bo nie jest to powód do radości) że na liście stu miast najbardziej w Polsce zagrożonych kurczeniem i brakiem perspektyw, jest Stalowa Wola. Nic dziwnego, że młodzi uciekają, starzy wymierają i robimy się zaściankowi w Europie. Podobnie jak Polska chyba. No cóż - jaki pan, taki kram, tylko strzelać na wiwat...
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 23:43
~kemot
To dobrze ze cos sie dzieje bo ludzie maja o czym pisac I mowic , a plotka corka mysli.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 23:30
~Generator
Dobrze że sie pies nie wysral bo by dziad i tak tego nie posprzątał. STOP sraniu po trawnikach!!! Wal kupsko w chałupie.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 23:27
~Maciek
Gdzie w Stalowej znajdują się wieżowce ???
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 23:01
~Koleszkowiec
To manewry Dragon 2017
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 22:35
~Grzesiek
Zatorze ten twój komentarz to nawet nie nadaje się na jego komentowanie
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 22:26
~Hałas i Głośne Buczenie w Stalowej Woli
Nasza akcja pod kryptonimem "Hałas i Głośne Buczenie w Stalowej Woli" jeszcze dwa lata temu miała większe oddziaływania na władze niż dziś. Wówczas słuchał nas radny Nadbereżny a dzisiaj jako prezydent siedzi w ciepłym fotelu i nie robi nic. Można robić pomiary, analizy, pisać pisma a i tak nikt z tym nic nikt nie zrobi. Takich realiów się doczekaliśmy
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:52
~Dzidek z czarnieckiego
Robiom nowe czolgi,miala byc robota dla ludzi I co?
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:48
~Moher49
Tak na mój gust, cała Stalowa Wola powinna być otoczona kordonem stanowisk z rakietami PATRIOT.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:33
~miecz
do HHH .tylko ze w tych aluminiowych kolchozach jest duzo zatrudnionych z siarkobrzega ,inaczej byscie w tym pseldomiescie z glodu pomarli
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:33
~Weterynarz
Czyli co Huta ma stanąć ludzi zwolnić bo jakiś kundel się za przeproszeniem wysrać nie może? Dobry żart!
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:32
~kocur
Ludzie przestańcie pier. .... już o tym jakie to ważne dla miasta, w hsw pracuje teraz tyle ludzi co kot na płakał i wszyscy razem z prezesem zmieściły by się w sali miejskiego domu kultury
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:29
~jozek
Co za glupole w tym miescie mieszkaja.Przeszkadza im ze pociagi ktore jada przez stalowa Wole za glosno trabia,to ze dzwony bija w kosciolach za glosno a terraz ze wystrzaly z armat znow za glosno.Jesli chcesz jeden z drugim miec idealna cisze to wyjedz na bezludna wyspe.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:26
~Grzybiarz
Czy prawo Polskie zezwala na przestrzelanie testowe po zmierzchu? Co im zależy zbyt bardzo na szybkim przestrzeganiu i oddaniu sprzętu. Ciekawe Kiedy pierwsze reklamacje?
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:25
~weter
Jak Ci się pies nie może wypróżnić to zafunduj zwierzowi lewatywę (gotowe do nabycia w aptece). Będzie Ci zwierz wdzięczny. A na sam widok lewatywy w przyszłości dostanie dwudniowej biegunki. W wojsku lewatywa pomagała nawet na ból głowy.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:20
~Anty
Znajac zycie to przeszkadza starym ludziom co maja za duzo czasu. A na wczasy jechac swiata zobaczyc a nie sie ciagle przypiepszac o byle co malkontenci. Popieram przedmowce w 100 proc
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:15
~po prostu
Ja pracuję i mnie strzały nie przeszkadzają w pracy. Nie mam też czasu na nasłuchiwanie i śledztwo po co i z czego strzelają. W latach 80-90 strzelali z rakiet na poligon i huk był dziesięć razy większy . Nikomu to nie przeszkadzało. Proponuję beneficjentom 500+ i innym bezrobotnym wstanie o 6.00 i zapie..nie do pracy a nie nasłuchiwanie wybuchów,wystrzałów,kłótni sąsiadów(również bezrobotnych),liczenia samochodów na parkingach przyblokowych i dopier...nia się do innych nieswoich spraw. Praca wyleczy Was ze wszystkich Waszych chorób umysłowych. Jak to mówiła moja babcia ,,człowiek bez pracy dziczeje". A odpowiedzią na wasze dociekliwe pytania powinno być :,,to jest tajne, tajemnica wojskowa" zadowoleni???
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 21:09
~Monia
Pupile po co to pisac! Do mieszkancow stw nic wam nie pasuje , wszystko wam przeszkadza ale jak pies zostawia ślady po sobie jest ok ! Mieszkam w miescie stw i jakos mi nic nie przeszkadza ani buczenie ani strzelanie wezcie sie ogarnijcie bo to juz przesada a stw to chyba miasto przemyslowe a nie zabij dechami dziura!
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 20:48
~Ja
Stalowa rośnie w siłę ludzie mają pracę a wam przeszkadza ze pies nie może się wysrac chorzy ludzie !
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 20:48
~Lekarz
Niech strzelają na zdrowie, a jak jakiś obesraniec na czterech łapach ma zaparcie to polecam jakieś czopki załadować mu w zad!
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 20:40
~jan
.... wolę te strzały niż to co ostatnio mają mieszkańcy peryferii Rzeszowa którzy muszą wdychać smród z pobliskiej ubojni drobiu, całą dobę. A tych strzałów w ciągu dnia jest parę, jeden wystrzał z takiej haubicy to pewnie parę tysięcy złotych, i strzelanie na wiwat jest tu wyraźnie nieopłacalne, nawet jeśli trzeba by wiwatować na cześć Maciarewicza
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 20:34
~obywatel JF
Przecież można wyjechać do Angli razem z psem.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 20:06
~123ert
w tej stalowce nie idzie żyć
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 20:04
~123321
niech do niska jedzie...tam jest cicho....a ciekawe czy właściciel po psie sprząta!
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 20:02
~obserwator
Artykuł na bardzo wysokim poziomie #brawo. Naprawdę szanuje, że pieseł ma zatwardzenie. Strzały oznajmiają, że przemysł w mieście i Huta ma się dobrze, więc proszę troszeczkę ogłady.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:59
~Karolka
Bez przesady. To nie jest aż tak głośne, ani nie strzelają po ciszy nocnej ;) taka specyfika regionu, Stalowa słynie z Huty, a ludziom przeszkadza że huta pracuje . Okeeej
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:54
~Karolina
A może w Stalowej Woli testują największą bronią zagłady dla ludzi? Broń służy przecież do zabijania ludzi
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:49
~TymJanek
Huzar wywal t i wstaw j i wydaje się mi, że już masz ile zarabia miast na tych wystrzałach. Nikt z mojej rodziny bliższej i dalszej w hucie nie pracuje, nic jej nie zawdzięczam, a taka napierducha przez cały boży dzień jest męcząca. I wytłumacz to dziecku, które budzi się wystraszone z płaczem, bo celują se w punkt. Są poligony do takich ćwiczeń, a nie środek miasta. Gajerwerkami można strzelać tylko w sylwestra, ale za to można jechać z działa całymi dniami...
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:45
~Zatorze
Prezydentowi Nadbereżnemu stanowczo mówimy NIE! Tak złego i nie dbającego o spokój mieszkańców prezydenta Stalowej Woli już nie było dawni. Tylko głośne imprezy hulanki i swawolę. W dodatku jeszcze te strzały z armat
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:43
~HHH
JAKBY NIEPOWSTALA TARNOBRZESKA STREFA EKONOMICZNA TO I U WAS BY GOWNO BYLO,A TAK TO MACIE ALUMINIOWE KOLCHOZY
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:40
~dziecko
a ten jeden z psem niech naucz psa załatwiać w domu
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:37
~KRAB
Pieskom i ich zrzedzacym wlascicielom proponuje zalozyc stopery.Jak dla mnie to sie milo slucha takich wystrzalow to jest jakas nasza wizytowka w swoim rodzaju i zapisala sie juz w nasze miasto.Proponuje wgl tego tematu nie poruszac nie ma sensu zawsze ludziom cos bedzie przeszkadzac, ostatnio sasiad donosil na mnie ze mi telewizor za glosno chodzi...
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:36
~Czesiek z Bojanowa
Cieszta sie miastowe szczury, ze u wos nie szczelajo jak w Los Vegos ostatnio
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:35
~CiotkaDzitka
A ja jestem pewna, że to pierdnięcia od tego debila o ksywie: "Dzidek z czarnieckiego"
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:21
~Huzar
A tym co tak wystrzały i wybuchy przeszkadzają...przeprowadźcie się np do tbg...tam nie strzelają bo tam nic nie ma o miejscach pracy nie wspomnę....zamiast się cieszyć z tego że huta zarabia na zbrojeniówce a ludzie mają prace to zawsze znajdą się tacy którym będzie przeszkadzało...co za ludzie....
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:18
~Miast0wy
U mnie pod blokiem jablka z jablonki spadaja. Tak bylo jest i bedzie. W koncu gdzies musza strzelac i testowac. A przypominam ze krab przed oddaniem go do wojska musi strzelic w punkt chyba 70 razy. Nie podoba sie? zalecam przeprowadzke... tylko nie w okolice lipy bo tam sie tez zacznie.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:16
~Dzidek z czarnieckiego
Ja tam nic nie slysze.oglondam glosno telewizor,morze to dla tego.
+0-0
Środa, 4 października 2017 r. godz. 19:15
~Pisss
Po co nam bron i wojsko? Różaniec nas obroni :)
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.