Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Czwartek, 25 kwietnia 2024 r. Imieniny: Jarosława, Marka, Wiki
 Wiadomości lokalne
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
» Są chętni na przebudowę parkingu przy PCK w Stalowej Woli
» Pożar w bloku na Alejach. Na kuchence spalił się garnek
» Dzień otwarty w SLO w Stalowej Woli
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 10:49     /Jarosław Jarecki/
15-letnia rowerzystka potrącona na przejściu dla pieszych. Jej stan jest ciężki

Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.
Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.
Fot. Jacek Rodecki
W poniedziałek, 18 września 2017 r. około godz. 7:30 w miejscowości Pysznica na drodze powiatowej na przejściu dla pieszych doszło do potrącenia nastoletniej rowerzystki.

Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej. Na miejsce przyjechała karetka pogotowia oraz patrol policji z posterunku w Pysznicy. Teren zabezpieczono. Poszkodowana 15-letnia rowerzystka była nieprzytomna. Ratownicy medyczni zabrali ją do szpitala w Stalowej Woli. Jej stan był ciężki. Zablokowano pas jezdni w kierunku Stalowej Woli. Zorganizowano ruch wahadłowy, którym kierowała policja.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń ulicą Wolności w Pysznicy w kierunku Stalowej Woli jechały dwa pojazdy. W pewnym momencie 42-letni kierowca drugiego auta zauważył wpadającą na maskę rowerzystkę. Był to samochód marki kia sportage na stalowowolskich tablicach rejestracyjnych. Kierowca mówił, że nie wie skąd ona się tam wzięła. Z relacji świadków wynikało, że przejeżdżała rowerem z jednej strony na drugą przez przejście dla pieszych. Jechała do szkoły.

Na miejsce wezwana została grupa policyjnych techników. Zabezpieczone ślady pozwolą odtworzyć jego przebieg. Być może będzie pomocny okoliczny monitoring.

W miejscu gdzie doszło do potrącenia przy przejściu dla pieszych, kończy się ścieżka rowerowa Green Velo. Przejście jest często użytkowane przez uczniów zmierzających na zajęcia do szkoły. Droga powiatowa stanowi też dojazd dla wielu pracowników firmy w Stalowej Woli. Skupienie tylu elementów w jednym miejscu na drodze wymaga bez wątpienia poprawy jej bezpieczeństwa.

O zdarzeniu reporterów Stalowka.NET poinformował Witold. Dziękujemy!
Zdjęcia
Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.
Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.Do zdarzenia doszło w Pysznicy na ulicy Wolności na przejściu dla pieszych nieopodal placówki Poczty Polskiej.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Sobota, 7 października 2017 r. godz. 09:35
~Liliana
Mathieu, dziewczyna znajdowała się a przejściu. Ba, już nawet kończyła je pokonywać.
+0-0
Piątek, 29 września 2017 r. godz. 22:34
~Wieśniak
Nie ciesz się bratku,z czyjegoś przypadku!!!Opamiętajcie się ludzie!!!Życie jest tylko jedno...dla wszystkich...!!!Wika dasz radę!!!
+0-0
Piątek, 22 września 2017 r. godz. 12:14
~Tomek
Czy wiadomo w jakim stanie jest dziewczyna?
+0-0
Czwartek, 21 września 2017 r. godz. 18:51
~Ktoś
Opamiętajcie się wszyscy którzy nie widzieli a najwięcej macie do gadania.KARMA POWRACA.ILE DACIE TYLE OTRZYMACIE.Przypadkiem żeby was to nie spotkało.Każdy wypadek jest inny.
+0-0
Czwartek, 21 września 2017 r. godz. 14:47
~Gumowy członek
Barack podejrzewam że ty jesteś w wieku szkolnym a może nawet przedszkolnym. Tym co piszesz przypominasz dziecko bladzace we mgle ;)
+0-0
Czwartek, 21 września 2017 r. godz. 10:49
~Barack
gumowy członek! Czyżby zabrakło ci argumentów do dyskusji? Czy może nauczyciel nakrył cie na pisaniu? Masz rację zamilcz!
+0-0
Czwartek, 21 września 2017 r. godz. 06:15
~Gumowy członek
Barack zamicz i wstydu sobie oszczędź
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 22:00
~Barack
Ralf . Jesteś pewien że przejeżdżała? Czyżby monitoring się mylił? A poza tym to teren zabudowany i przejście oznakowane więc zgodnie z przepisami ten pseudo szofer powinien ograniczyć prędkość . Gdyby przestrzegał przepisów to skutki tego wypadku nie były by tak tragiczne.
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 21:29
~Ralf
Szkoda tej dziewczyny, ale niestety sama jest sobie winna, ponieważ przez przejście dla pieszych przechodzi się pieszo, a nie przejeżdża przezeń rowerem. Oby wróciła do zdrowia.
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 20:46
~Barack
Gumowy członek. Czyżbyś sugerował że dziewczyna przechodziła poza przejściem dla pieszych? Pytam ponieważ samochód nie znajduje się na przejściu.No bo jeśli przechodziła na przejściu to "autko" musiało zdrowo pędzić żeby zatrzymać się tak daleko od przejścia. A Ty to lekcje już dziecinko odrobiłeś?
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 16:57
~Barack
Gumowy członek. Czyżbyś sugerował że dziewczyna przechodziła poza przejściem dla pieszych? Pytam ponieważ samochód nie znajduje się na przejściu.No bo jeśli przechodziła na przejściu to "autko" musiało zdrowo pędzić żeby zatrzymać się tak daleko od przejścia. A Ty to lekcje już dziecinko odrobiłeś?
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 16:33
~Mathieu
Liliana zgodnie z kodeksem ruchu drogowego pieszy ma pierwszeństwo przed pojazdem tylko w sytuacji, gdy znajduje się na przejściu dla pieszych, czyli w momencie, kiedy wejdzie na jezdnię, a nie kiedy się zbliża, nie jesteś osobą która może regulować ruchem, to ty chyba nie masz prawa jazdy albo wygrałaś je na loterii...
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 15:54
~Gumowy członek
Barack człowieku jaka droga hamowania w aucie z ABS!??? Haha ekspert od ruchu drogowego i od siedmiu boleści hahaha
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 12:13
~Barack
gumowy członek! A widzisz jaka tam jest droga hamowania? Przecież to dziecko już schodziło z przejścia! Zanim zaczniesz obrażać innych zastanów się czy masz rację!
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 12:02
~gumowy czlonek
do barack i innych madrych inaczej. Widziales kiedys wypadek na przejsciu dla pieszych zeby pieszy byl poza przjesciem?? Jest fizycznie nie mozliwe. Co z tego ze ustawa daje mu pierwszenstwo w chwili gdy jest na przejsciu, moze on wejsc na przejscie 5 m przed nadjezdzajacy samochod i wtedy co ??
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 09:59
~MATKA
BELFER-KUP CZTEROPAK DENATURATU,GOLNIJ I ZAMKNIJ JUŻ JAPĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!1
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 09:18
~Barack
belfer ja Ci przytaczam obowiązujące przepisy w połączeniu z zaistniałym wypadkiem. Będziesz z nimi dyskutował? Zadałem Ci pytanie czy to dziecko wchodziło na pasy czy z nich schodziło? Nie odpowiedziałeś. To zacytuję Cui jeszcze jeden przepis z Kodeksu Drogowego: Cyt:"Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu." W tym przypadku kierujący na pewno" zastosował" do tego przepisu i jechał tak "ostrożnie " że auto zatrzymało się około 20 metrów za przejściem!
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 09:02
~KTOŚ
Kochani ludzie weźcie się za robotę bo widać że nie macie co robić.Do osądzania to jest Policja i Sąd.A wy zróbcie coś dobrego a nie głupio komentować Jak można się wypowiadać nie widząc wypadku.Macie coś do powiedzenia to proszę maszerować na policję.To jest tragedia dla dziewczynki i kierowcy.Jak macie czas to módlcie się za nich przynajmniej coś dobrego uczynicie.Bo niewiadomo czy za chwilę was to nie będzie czekać i co wtedy?Przykro się czyta okrutni jesteście.DAJCIE IM SPOKÓJ
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 08:13
~belfer
@SDS Wyzwiska świadczą o tobie, nie o mnie. Jeżeli umiesz czytać, to WSKAŻ, w którym miejscu napisałem choć słowo dotyczące tego konkretnego wypadku. Nic o tym nie napisałem! Napisałem WYŁĄCZNIE o obowiązujących przepisach i nieznajomości tych przepisów przez pieszych, co w konsekwencji prowadzi do wypadków. PS @Barack Z tobą to wogóle szkoda dyskutować - wmawiasz mi, że piszę o tym wypadku, chociaż NIC o tym nie pisałem, wyzywasz bez powodu. I ty chcesz być traktowany poważnie? Bez odbioru.
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 07:52
~Mozets
Co to jest "przysłowiowy rowerzysta". Jakie przysłowie mówi o rowerzyście.
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 07:43
~Wiaraczynicuda
Manus ma racje. Wszyscy powinni teraz współczuć rodzinie i wspierac jak tylko mozna, a nie zajmiwac sie rozstrzyganiem KTO JEST WINNY?. Uwierzcie, ze wasze opinie maja tu niewielkie znaczenie. Od tego sa odpowiedznie służby. Dziewczynce życzę powrotu do zdrowia, bo zdaję sobie sprawę jak cierpi rodzina. Szczególnie matka widzac swoje dzidcko w takim stanie i ktora jedyne co moze zrobic to modlic sie o powrot do zdrowia.
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 07:10
~SDS
Do , belfer, więc jesteś debilem , potrącona była na przejściu dla pieszych , z siadła z roweru i przechodziła po przejściu, morda w kubeł chamie.
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 06:00
~Barack
belfer! Pytam jeszcze raz? Gdzie było to dziecko? Wchodziło na pasy czy je opuszczało już? A skoro je opuszczało to kto ma pierwszeństwo? A poza tym to Kodeks Drogowy wyraźnie mówi o tym że kierowca zbliżając się do przejścia powinien zachować szczególną ostrożność ! Jak było w tym wypadku to widać po wgnieceniach na samochodzie! Naprawdę jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj.
+0-0
Środa, 20 września 2017 r. godz. 00:27
~Munus
JAK MOŻNA, NIE ZNAJĄC CAŁEJ SPRAWY siedzieć wygodnie na dupsku, bezpiecznie i zza ekranu telefonu czy innego urządzenia wydawać wyrok na kimkolwiek!? Kim wy jesteście? Jeżeli jesteście tacy pewni, tego co się tam stało, to wiecie gdzie należy się z tym zgłosić. Kim jesteście, żeby oskarżać dziewczynkę, która teraz walczy o życie, że tak, to jej wina! Głupia małolata! Pewnie wyjechała, nie patrząc czy przypadkiem nic nie jedzie! Bo tacy są rowerzyści, "święte krowy", wszyscy, więc ona pewnie też! Przepraszam państwa, ale czy gdyby zdarzył się u kogokolwiek z was taki wypadek; komukolwiek z waszej rodziny czy ze znajomych... Czy automatycznie winę ponosi przysłowiowy rowerzysta? I wyobraźcie sobie teraz ten ból, jaki odczuwacie widząc cierpienie swojego DZIECKA. MACIE TYSIĄCE MYŚLI NA SEKUNDĘ: CO BY BYŁO GDYBY? DLACZEGO? Czujecie, że to jest WASZA wina. Niesamowity strach, panika, ból i rozpacz. TAM, W SZPITALU WALCZY O ŻYCIE DZIEWCZYNKA. A WY KŁÓCICIE SIĘ O TO, KTO JEST WINNY. ZASZLIŚCIE TAK DALEKO, ŻE ZDĄŻYLIŚCIE OSKARŻYĆ RODZICÓW I SAMĄ RANNĄ. JAK? JAK DOSZŁO DO TEGO, ŻE PRZESTAŁO WAS OBCHODZIĆ LUDZKIE CIERPIENIE? Z TEGO CIERPIENIA CZERPIECIE SENSACJĘ I NOWY TEMAT DO KŁOTNI. A GDZIE SĄ WASI RODZICE? CZY TAK ZOSTALIŚCIE WYCHOWANI? Nie wyobrażacie sobie, jak bardzo bolą wasze puste i pełne egoizmu słowa, dla rodziny i przyjaciół dziewczynki. Jej rodzina płacze nad Nią. A wy? A wy zrobiliście z Niej winną jej tragedii oraz główny temat sporu. Przestańcie. To nie ma sensu. Czy to wam coś przyniesie? Czy aż tak warto o to walczyć, o swoją rację w nieswojej sprawie? Zróbcie coś, z czego będziecie potem dumni. Pomóżcie naprawdę. Wspierajcie, nie poniżajcie. Posłuchajcie, nie mówcie. Módlcie się, nie oczerniajcie. Podnieście wasze głowy i wasze rozumy, wasze oczy i ręce. W tragedii nie dokładajcie cierpień. Bądźcie ludźmi, pokornymi, z miłością.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 23:22
~belfer
@Liliana Następna "mądra inaczej". I tak właśnie uczysz swoje dzieci - że ZAWSZE mają pierwszeństwo przed samochodem? W takim razie pozostaje tylko życzyć udanego pogrzebu. Na litość boską, czy przeczytanie i zrozumienie krótkiego tekstu przekracza możliwości kogoś takiego jak Liliana czy Barack? Napisałem jasno i wyraźnie to, co mówi kodeks drogowy: przy zbliżaniu się do przejścia dla pieszych pierwszeństwo ma samochód, a nie pieszy!!! Pieszy ma pierwszeństwo DOPIERO gdy jest na pasach! Ta wiedza może uratować niejedno dziecko, pod warunkiem, że jego rodzic nie jest debilem!
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 22:55
~Barack
Liliana. Masz może jakieś wiadomości o stanie zdrowia tej dziewczynki? Proszę.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 22:46
~Liliana
Belfer, czy ty posiadasz prawo jazdy? Jeśli nie, to wszystko jasne, jeśli tak, to nie wiem kto ci je dał, skoro nie znasz podstawy - PIESZY MA ZAWSZE PIERWSZEŃSTWO, zwłaszcza na przejściu dla pieszych!!! Widzisz człowieka zbliżającego się do pasów - twoim obowiązkiem jest zatrzymać się i przepuścić.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 21:30
~Barack
belfer nie wiem czy zauważyłeś ale ja cały czas dyskutuję o tej sytuacji o tym wypadku i kto tu zawinił. Więc jeśli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to nie wysyłaj innych do szkoły tylko sam naucz się czytać! Jeszcze raz Ci powtarzam. Rozmawiam wyłacznie o tym wypadku i jego przyczynach. Dotarło wreszcie?!
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 21:21
~belfer
@Barack Gadał dziad do obrazu... :-( Dyskutujemy o znaczeniu przepisów ruchu drogowego, przytaczasz przepisy kodeksu drogowego, ja przytaczam również te przepisy łącznie z art. 14, który uznałeś chyba za niewygodny w dyskusji, każdy z nas używa pojęcia "pieszy" i nagle, gdy brakuje ci argumentów, wyjeżdżasz z dziewczynką z rowerem czy na rowerze potrąconą przez samochód. Przecież ani słowem nie odniosłem się do tego konkretnego wypadku, bo tam nie byłem. ANI SŁOWEM!!! I ty piszesz "naucz się czytać", "jeszcze coś dla rozjaśnienia Twojego tępego umysłu" ??? Przeczytaj jeszcze raz nasze wszystkie wpisy i posyp głowę popiołem.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 18:31
~Barack
"belfer". Naucz się czytać! Gdzie była ta dziewczynka? Na przejściu czy zbliżała się do niego? Jeśli była poza przejściem to dlaczego pierwszy samochód się zatrzymał a drugi nie? Czy obydwa samochody jechały w tym samym kierunku?
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 17:37
~belfer
@Barack Bez wyzwisk nie potrafisz dyskutować? Ty piszesz o pieszym znajdującym się na przejściu, a ja piszę o pieszym zbliżającym się do przejścia. Jeżeli nadal nie rozumiesz różnicy, to ja nic nie poradzę - wróć się do szkoły.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 16:49
~Barack
"belfer" A tu jeszcze coś dla rozjaśnienia Twojego tępego umysłu! Cytat z Kodeksu Drogowego: "Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu". Koniec cytatu. Czy masz jeszcze jakieś wątpliwości?
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 16:29
~Barack
"belfer" .Czy ty naprawdę nie rozumiesz tego co tu ludzie piszą? Z komentarzy jasno wynika że ta osoba była już na przejściu a samochody jechały w przeciwnym kierunku. Z własnego doświadczenia wiem jak zachowują się tzw. kierowcy na przejściach dla pieszych więc tak bardzo ich nie broń. Ktoś tu wspomniał że jest nagranie z monitoringu . Mam nadzieję ze ono wszystko wyjaśni!
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 15:56
~belfer
@Barack Jeszcze jedno: kodeks drogowy Art. 14. mówi: Zabrania się wchodzenia na jezdnię bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 15:55
~belfer
@Barack Masz problem ze zrozumieniem tekstu? Napisałem jasno i wyraźnie "przy zbliżaniu się do pasów pieszy NIE MA PIERWSZEŃSTWA". Ty przytaczasz zapis z kodeksu drogowego "Pieszy ZNAJDUJĄCY SIĘ NA tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem". Naprawdę nie rozumiesz, że samochód ma pierwszeństwo przed pieszym zbliżającym się do przejścia??? Takie właśnie nierozumienie przepisów jest przyczyną wypadków.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 15:40
~smutna
Proszę was ludzie nie wypisujcie głupot w obliczu tragedi która się zdarzyła współczuje rodzinie a jej córce życzę oby jak najszybciej wróciła do zdrowia i do domu niech Matka Boża ma ją w opiece .
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 14:21
~Barack
Do "asia". Cyt: "Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 09:46 Gosc Prowadziła rower!!!!!! Jedno auto sie zatrzymało! Po jednej stronie, drugiej Pan juz nie raczył sie zatrzymać!". To co? Jeden kierowca widział dziewczynkę na przejściu a drugi nie?! Wiesz takie bajki to opowiadaj dzieciom do 3 go roku a nie starszym osobom. Poza tym ktoś tu wcześniej pisał że jest nagranie z monitoringu które potwierdza że dziewczynka zachowała się zgodnie z przepisami.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 14:12
~Barack
Przepraszam za pomyłkę . Chodziło mi o art .13 ust. 1 Kodeksu Drogowego.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 14:07
~MATKA
do Barack-Belfer jeśli jest nim naprawdę pokazuje wiedzę i poziom dzisiejszych pseudo "profesorów" z podstawówek lub średnich szkół. a przytoczony przepis jest bardzo trafny.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 13:23
~asia
do barack "kierowca DRUGIEGO auta zauważył wpadającą na maskę rowerzystkę. Był to samochód marki kia sportage na stalowowolskich tablicach rejestracyjnych. Kierowca mówił, że nie wie skąd ona się tam wzięła. Z relacji świadków wynikało, że PR ZEJEŻDZAŁA rowerem "to chyba dosc oczywiste.po pierwsze wjechała rowerem na przejscie a po drugie to "wtargnela skoro wpadła pod drugie auto
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 12:56
~Gość
Garstka ludzi ?? Chyba Cię tam nie było! Cały Kościół ludzi za Wiktorie się modlili!
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 12:46
~Barack
belfer . Proponuję Ci jednak przeczytać aktualnie obowiązujące "Prawo o ruchu drogowym" Tu masz cytat art.11 ust. 1 Kodeksu Drogowego: "Art. 13. 1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność oraz, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, korzystać z przejścia dla pieszych. Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem". Masz jakieś wątpliwości co do tego że dziewczynka jeśli przeprowadzała rower to miała pierwszeństwo? Bo ja nie mam.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 12:40
~mi
kazdy proponuje modlitwe ,dlaczego nie proponujecie podstaw przejscie i przejazdu przez pasy ,modlitwa przyda sie wieczorem i po smierci natomiast nauka przepisow ruchu drogowego teraz i natychmiast,wracaj do zdrowia
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 12:22
~Michał
Czy wiadomo co z ranną dziewczyną? Żyje?
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 12:10
~ja
dziewczynka jest w Rzeszowie...
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 11:16
~Alicja
Wielu ludzi się martwi o jej stan, chociaż jej w ogóle nie zna, ale jej dobrze życzy. Jeżeli ktoś wie napiszcie czy stan się poprawia i jakie rokowania?
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 10:19
~Barack
No to skoro prowadziła to wszystko jasne! Ktoś wie jak się czuje ta dziewczynka ? Zdrowiej dziecko i szybciutko wracaj do domu.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 10:13
~Wiaraczynicuda
Teraz już na darmo sie kłócić czyja wina. Jeden Bog to wie i oby wrócił dziewczynce zdrowie. Módlcie sie o to, a nie przegadujcie czyja byłą wina. Kierowca może popełnił błąd, ale zapewne żałuje. Nie wykluczone, że dziewczynka jechała nieostrożnie. Tutaj to łatwo wypisywać, a wczoraj na Mszy za dziewczynkę przyszła garstka ludzi... Teraz tyko modlitwa może pomóc.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 10:11
~belfer
@MATKA I takich bzdur uczysz swoje dzieci? To będziesz w 100% odpowiedzialna, jeżeli zdarzy im się takie nieszczęście! Czy tak trudno zajrzeć do kodeksu drogowego (masz internet) i przeczytać, że nie ma żadnego przepisu nakazującego kierowcom zwalniać przed przejściem dla pieszych. A wmawianie dziecku, że "pasy są święte" to już zwykłe sku..ysyństwo - prosta droga do wypadku! Pasy są częścią jezdni i przy zbliżaniu się do pasów pieszy NIE MA PIERWSZEŃSTWA!!!
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 09:53
~Emi
Imię zobowiązuje, dasz radę Mała, jesteśmy z Tobą <3
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 09:46
~Gosc
Prowadziła rower!!!!!! Jedno auto sie zatrzymało! Po jednej stronie, drugiej Pan juz nie raczył sie zatrzymać!
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 09:08
~Sasiad
Do Dziadek , uwierz wieśniaczyno , ze znam dobrze ta dziewczynę , tak samo jak wiem kto pisze te komentarze
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 08:42
~Barack
To w końcu jak było? Jechała przez pasy czy prowadziła? Pytam bo są 2 sprzeczne komentarze?
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 07:56
~rowerzysta
Do KOMENDANTA STALOWOWOLSKIEJ POLICJI!!!!!!!!!!!!!! Na terenie miast i nie tylko rowerzyści są plagą i na bezczelnego przejeżdżają przez przejścia dla pieszych . Dlaczego policja nie zrobi akcji kilku dniowej i nie wlepi kilkudziesięciu a nawet przy kilkudniowej akcji kilkuset mandatów symbolicznych 50 zł. bez możliwości pouczenia . A lokalne media powinny to tv portale prasa nagłośnić . Idzie jesień i taka akcja powinna być .
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 07:40
~Kierowca
Zab - pytanko masz prawo jazdy?
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 07:02
~MATKA
do zab-to ty matole posłuchaj,kierowca przed każdymi pasami ma obowiązek zwolnić,ciesz się że to nie było twoje dziecko,bo byś szczekał odwrotnie. a gdyby tak prowadziła rower kierowca ograniczył by w ostatniej chwili predkość-pomyśl trochę-PASY SA ŚWIĘTE,JAK KROWY W INDIACH.
+0-0
Wtorek, 19 września 2017 r. godz. 05:31
~Dzidek z czarnieckiego
Sasiad,a wy co wicie buroku?
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 23:23
~zab
Malo wazne ile jechal kierowca, dziecko nie mialo prawa jecchac rowerem przez pasy uswiadomcie to sobie matoly!!! najlepiej demonizowac kierowcow nie spgladajac uprzednio na siebie
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 22:42
~Sasiad
Wy głupie ku..y ! Dziecko przeprowadzało rower przez pasy co widać na monitoringu ! Zero jej winy , poje..ny idiota musiał zapier...ac i tłumaczy sie debil ze nie wie skąd ona sie tam wzięła ! Nie wicie jak było to nie piszcie !!!
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 22:20
~ello
Ludzie pomódlcie się o jej powrót do zdrowia bo to świetna dziewczyna, współczuję rodzicom i mam nadzieję, że wszystko będzie ok.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 21:43
~Karma
To jest czyjeś dziecko....zamiast krytykować i oczerniac , pomódl się aby zdrowa wróciła do rodziców.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 21:24
~Zizu
Dla pseudokierowcow wszyscy winni,piesi,rowerzyści,pociągi,drzewa ,pogoda itd ,nie jezdzij jeden z drugim i nie będzie problemu
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 21:20
~Zizu
Do eks,z takimi jak ty precz na jowisza
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 20:44
~Gosc
Dziewczynka zeszła z roweru!! Samochód z jednej strony sie zatrzymał, z drugiej strony nie!
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 20:40
~miecz
wiecej religii w szkolach ,mniej edukacji o ruchu drogowym ,oto efekty
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 19:51
~nnn
ścieżka nie ścieżka, przejazd czy przejście przez pasy to od rowerzysty i pieszego zależy czy bezpiecznie je pokona czy nie. można się było zatrzymać, zejść z roweru, poczekać aż samochody przejadą i bezpiecznie przejść przez przejście. bijmy brawo tym co dali prawo wjeżdżać pod maskę, bo przejście czy ścieżka.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 19:49
~jan
.... to ze ścieżka się kończy nie znaczy że można pedałować po przejściu dla pieszych, i tak powinien uczyć odpowiedzialny rodzic, niestety często oglądamy jak po przejściu jedzie rowerem ojciec a obok niego na rowerku synek czy córeczka, albo mądry ojciec jedzie jezdnią ( nie chodnikiem ) i ciągnie za rowerem przyczepkę z dzieckiem ....
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 19:33
~angel
Jakiś czas temu byłem świadkiem jak rowerzystka (też zapewne w drodze do szkoły) wjechała na przejście patrząc tylko przed siebie . Walnęła gościa w tylne nadkole osobówki W trakcie tego zeskoczyła z roweru i z wielkim grymasem (jakby pretensją że musi zejść z rowera) na twarzy podniosła rower i przeszła z nim na drugą stronę jezdni.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 18:02
~Lolo
Wikaa wracaj do zdrowia ;)
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 17:22
~POTEPIENIEC
byłem z mamą w szpitalu,jak ja przywieżli. Jestem facetem ale nawet jak dla faceta ciężko patrzeć na czyjąś tragedie ,łzy rodziny i cały ten koszmar.Nie chce byc wyrocznia i nikogo nie obwiniam bo nie wiem jak było czy wina kierowcy czy może nieuwaga dziewczyny mam tylko nadzieje że wyjdzie z tego bez szwanku do swojej rodziny . DAJ BOŻE . TRZYMAM KCIUKI
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 17:10
~Igi
Niestety na tym przejściu nie ma przejazdu dla rowerów. Szkoda dziewczyny, oby szybko wyzdrowiała.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 16:22
~gosc
Biedna dziewczynka i całej rodzinie współczuję ogromnie takiej tragedii widziałam ja w szpitalu mam jeszcze ja przed oczami i reakcje rodziny i ich ogromny ból i cierpienie modlę się za nią żeby wróciła jak najszybciej do zdrowia życzę tego z całego serca
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 15:37
~rolo
Przez centrum Pysznicy ( gdzie jest największy ruch) nie ma ścieżki rowerowej - DLACZEGO ?
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 15:35
~1234
Rowerzysci i rowerzysci winni, a może trochę uprzejmości i zyczliwosci na drodze a co by było gdyby to wasze dzecko jechało. Ile kosztuje zatrzymać się i puścić ten rower, dzieci są mniej swiadomymi uczedtnikami ruchu drogowego żeby się nauczyć czasami popełniają błędy. Nikt nie rodzi się odrazu mądry, doswiadczenia i wiedzy nabiera się z wiekiem.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 15:12
~Fizyk
O po masce widać,że jechał wolno.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 15:07
~Dzidek z czarnieckiego
Ja na pszejsciu zawsze uwarzam jak ide se
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 14:56
~mieszkaniec
nie czepiajcie się rowerzystów, bo nie ich wina, że właśnie w tym miejscu kończy się ścieżka rowerowa, gdzie zaraz jest skrzyżowanie, wjazd na parking sklepowy, poczta, zjazd na orlik, zapytajcie lepiej gminy, która ową ścieżkę wymyśliła i zarządcę drogi..jest to bardzo niebezpieczne miejsce, a i kierowcy samochodów tez nie są bez winy, bo ci co jada w stronę Kłyżowa/Jastkowic to pędzą i nie zwracają uwagi na rowerzystów, jeżeli dobrze pamiętam to w tym miejscu były już stłuczki..
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 14:46
~zapobiegawczy
w 5 minut stania pod marketem widzialem bmw wyprzedzajace na tym przejsciu oraz dziewczynke ktora przejechala na 2-ga strone bez ogladania sie a ile sie dzieje przez caly dzien monitoring na poczcie i klepac mandaty bez skrupulow zrobic rondo
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 14:45
~jan
... @andre ... co co pomoże szykana ? w Stalowej masz co kawałek szykany a matoły na rowerach jeżdżą po przejściach jak chcą i kiedy chcą, są coraz bardziej bezczelni, na skrzyżowaniu wielkiego brata po co ma zsiadać z roweru by wcisnąć przycisk, nic nie jedzie, to wio na czerwonym przez trzy pasy.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 14:27
~antyrower
niestety ale przepisy pozwalają rowerzystom na totalną nieuwagę, wjeżdżają na pasy, na drogi i nawet nie popatrzą czy nic nie jedzie, najgorzej w miastach przy zdjeździe ze ścieżek rowerowych, jakby byli sami na drogach, torchę myśleć jednak trzeba
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 14:20
~Kajtek
Ograniczenie do 40 km/h, większość ludzi jeździ tą drogą powyżej 60-70 tworząc sobie super-szybki objazd omijając Nisko udając się w kierunku Zarzecza itd.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 14:10
~Julia
Modlilismy sie za nią w szkole :(
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 13:42
~Bart
Na tym przejsciu pieszy ma obowiazek zejsc z roweru! Winna malolata nieznajaca przepisow! Gdzie byli rodzice?
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 13:39
~POLSKA JEST NAJWAZNIEJSZA
Byle dzis w szpitalu i widzialem jak ja przywiezli z rana Masakra Szkoda dziewczyny i rodziny Mysle ze wszystko bedzie ok i ze wyzrdowieje Trzymam kciuki za ta dziewczynke Z tego co mowili ludzie i ratownicy medyczni stan bardzo powazny jesli przezyje to bardzo dlugo bedzie wracala do zdrowia A Tak na marginesie tam w tym miejscu jest bardzo niebezpiecznie juz ktos pisal ze to zakonczenie sciezki rowerowej to jakies nieporozumienie
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 13:00
~andre
przy tak ruchliwej drodze powinna być szykana, zmusiło by to wszystkich do zwolnienia i rozejrzenia sie czy droga jest pusta, a kierowca widział by z daleka że rowerzysta ma zamiar wykonać manewr
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 12:50
~DADo
Z pewnością auto jechało 50 km/h, tak jak wszyscy, którzy tamtędy tak jeżdżą...
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 12:44
~eks
Z rowerzystami precz na księżyc !!!!!!!!
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 12:04
~gumowy
przejscie dla pieszych czy przejazd dla rowerow BEZWGLEDNE STOP I USTAP PIERWSZENSTWA SAMOCHODOM!!!
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 12:02
~romik
Winny jest zarządca drogi ,bo jak można było taki bubel odebrać. Przeciez to zakończenie ścieżki rowerowej to jakieś nieporozumienie. .
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 11:49
~J 23
Mam nadzieję, że dziewczyna wyzdrowieje. Przy okazji kiedy Policja zajmie się nagminnym łamaniem przepisów ruchu drogowego przez rowerzystów? Dla ich własnego dobra!! Przejeżdżanie na czerwonym, na przejściach, brak sygnalizacji miany kierunku, brak oświetlenia - wjeżdżanie z dużą prędkością na przejazdy rowerowe itd.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 11:41
~Obserwator
Podziękujcie tym, którzy wmówili rowerzystom, że na drodze są świętymi krowami i wszystko im wolno. Szkoda dziewczyny, pewnie skończy się jeszcze na pozwie kierowcy o odszkodowanie za uszkodzenia samochodu.
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 11:34
~Jastkowice
faktycznie niebezpieczne miejsce. I jeszcze wyjazd z marketu
+0-0
Poniedziałek, 18 września 2017 r. godz. 11:19
~Julia
Mam nadzieje że jakoś dziewczyna wróci do zdrowia. Powodzenia
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.