Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 20 kwietnia 2024 r. Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha
 Wiadomości lokalne
» Pożar w opuszczonym budynku przy dworcu PKS
» Muzeum COP zaprasza na wirtualny spacer
» Usterka usunięta. Tężnia solankowa w Parku Jordanowskim
» Stalowowolski Hackathon rozpoczęty!
» W piątek policyjne działania "Prędkość"
» Dzień otwarty w SLO
» Trzy auta zderzyły się na Chopina. Dwupasmówka zablokowana
» IV sesja Młodzieżowej Rady Miejskiej w Stalowej Woli
» Dlaczego nie działa tężnia w Parku Jordanowskim?
» Drzewko za makulaturę ma już 10 lat
» Ruszają miejskie potańcówki
» Na trasie podskarpowej auto wypadło z drogi. 1 osoba ranna
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Benefis Jerzego Augustyńskiego
» Grupa MoCarta - Ale Kino!
» Warsztaty motania lalek
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 21:30     /Magdalena Rodecka/
Sztab WOŚP podsumowuje XXV finał

Stalowa Wola w ciągu 25 lat dostała od Orkiestry sprzęt wartości 799 tysięcy 315 złotych.
Stalowa Wola w ciągu 25 lat dostała od Orkiestry sprzęt wartości 799 tysięcy 315 złotych.
Stalowowolski Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy podaje pierwsze wyniki. O północy poinformowano o zebraniu kwoty 150 tys. zł. A to wszystko dzięki 230 wolontariuszom i niezliczonym ludziom dobrej woli, którzy zdecydowali się wspomóc akcję.

W tym roku Jurek Owsiak i jego fundacja zbierali na zakup sprzętu dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki seniorom. Mimo iż zakończyły się towarzyszące temu wydarzeniu imprezy i akcje, wciąż trwają aukcje internetowe, których część zakończy się za trzy dni. Zachęcamy do licytacji: AUKCJE INTERNETOWE WOŚP

Stalowowolska Orkiestra kilka dni przed finałem kwestowała w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych. Zbiórki zakończyły się kwotą 9057,63 zł.

Stalowa Wola w ciągu 25 lat dostała od Orkiestry sprzęt wartości 799 tysięcy 315 złotych. Szpital dostał 592 tysiące 117 tysięcy złotych, w tym Oddział Noworodkowy 361 tysięcy 675 złotych, Oddział Chorób Dziecięcych 80 tysięcy 657 złotych, Oddział Pediatryczny 142 tysiące 971 tysięcy złotych, Dział pomocy Doraźnej 6 tysięcy 812 złotych. Z kolei w tym roku Zakład Opiekuńczo-Pielęgnacyjny w Stalowej Woli po ubiegłorocznej zbiórce otrzymał od Orkiestry 207 tysięcy 198 złotych na kupno sprzętu, między innymi wagi do ważenia pacjentów.

Stalowa Wola gra z Owsiakiem od początku. 25 lat temu z inicjatywą zorganizowania pierwszego finału w naszym mieście wyszedł obecny dyrektor MDK Marek Gruchota i Zbigniew Rojek. Warunkiem uczestnictwa w tej charytatywnej imprezie był zakup sprzętu dla stalowowolskiego szpitala.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 24 stycznia 2017 r. godz. 13:32
~Bławat
@@Czy Ty widzisz co piszesz?
+0-0
Wtorek, 24 stycznia 2017 r. godz. 01:34
~@bławat
Ślepi.w.kartr nie grają :-))))
+0-0
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 r. godz. 10:32
~Bławat
@@- obserwuję Twoje poczynania ;).
+0-0
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 r. godz. 08:38
~janek
Cała prawda o sondażach , według nie zależnego sondażu przeprowadzonego na portalu niezależna PIS ma w tej chwili 60 procent poparcia KUKIZ 15 12 procent , pozostałe 28 procent musimy podzielić na pozostałe partie które są w sejmie a także na te z po za sejmu. Z prostego wyliczenia wynika że te pozostałe partyjki mają poparcie na poziomie 5 procent, bardzo wątpliwe że załapią się do sejmu czy senatu za 3 lata. I to jest najlepsza nagroda dla POLAKÓW za to pajacowanie tej pseudo opozycji w sejmie na przełomie grudnia i stycznia.
+0-0
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 r. godz. 07:51
~@bławat
znsz to z autopsji?
+0-0
Niedziela, 22 stycznia 2017 r. godz. 19:44
~Bławat
@@- i ta trzecia prawda, spadła na Ciebie wróbelku? Trudno będzie się wygrzebać.
+0-0
Niedziela, 22 stycznia 2017 r. godz. 09:59
~@emigrant, blawat
prawdy są trzy, wasza jest ta trzecia, czyli gòwno prawda.
+0-0
Niedziela, 22 stycznia 2017 r. godz. 00:25
~Pablo
@emigrant, jaka pogoda na San Escobar? Czyżby przegrzało berecik?
+0-0
Sobota, 21 stycznia 2017 r. godz. 22:20
~Bławat
@Emigrant- proszę, tylko nie parkingowych! Nie chcę wracać do domu pieszo ;).
+0-0
Sobota, 21 stycznia 2017 r. godz. 21:33
~Emigrant31
Prawda jest taka Panie i Panowie. Prawo i Sprawiedliwość i dalej długo długo nic... No może poza Kukizem. Reszta, na czele z PO i Nowoczesną to się nadaje na parkingowych co najwyżej.
+0-0
Piątek, 20 stycznia 2017 r. godz. 15:38
~@pisiewiczòw
Masakra intelektualna, ale cóż się dziwić, jaki pan taki kram. W przyszlym roku będzie kolejny rekord WOŚP stalòwce. Sie ma. ps. Całe miasto z was się śmieje piskomuchy i ...... :-))
+0-0
Piątek, 20 stycznia 2017 r. godz. 12:04
~Bławat
@nosz suweren- widzę, że już nie możesz spać i myślisz jakby tu pracę utrzymać. Powiem Ci tak; do następnych wyborów będziesz partii potrzebny, ale tuż potem, możesz pakować manatki. Wyrok jeden już zapadł (przy urnie), ale kara za mała. Nie martw się, będzie poprawka przy następnych wyborach. Jak to się stało, że pieniądze dzieciom rozdają, podręczniki kupują, a budżet się nie zawalił. No, ale jak każdy przy władzy (nawet sądy) wyprowadzał miliony, to podatki nie wystarczały. Najgorzej, że te pieniądze lokowano poza Polską. Cała opozycja liczy 10% społeczeństwa? Nie zaliczam Kukiz 15 bo to ugrupowanie stanowi zupełnie inną jakość.
+0-0
Piątek, 20 stycznia 2017 r. godz. 11:58
~janek
Do suweren łyka i nosz qrwa, trollu już głupszego nicka nie mogłeś wymyślić to tylko świadczy o twojej głupocie. Muszę ci trollu przypomnieć co powiedział twój guru gdy bardzo malutkim poparciem wygrał pierwsze wybory do sejmu i senatu. Otóż powiadomił wszystkich POLAKÓW że kto nie idzie na wybory to popiera wygranych. Więc na ostatnie wybory nie poszło 50 procent POLAKÓW więc idąc TUSKA filozofią to na PIS głosowało 70 procent POLAKÓW. Na resztę twoich wypocin to nie będę odpowiadał bo to twoja kompromitacja i ośmieszanie się w oczach wszystkich mieszkańców naszego miasta.
+0-0
Piątek, 20 stycznia 2017 r. godz. 01:03
~nosz qrwa....!!!!
Wcześniej już mówiłem, że jeśli PIS wygra to ludzie zatęsknią jeszcze za stabilnym i rozwijającym się krajem. Ktoś powie afery, przekręty? Gdzie po tym ponad roku czasu są na to dowody??? Toczą się komisje i komisje będę się toczyć, jak w antyku zawody w Colosseum dla gawiedzi. Gdzie są wyroki sądowe? A może wyroków brak? Podobnie jak z katastrofą w Smoleńsku? Oni są coraz to bliżej wyjaśniania, już dochodzą i... nic z tego nie wynika. Będą tak dochodzić jak krzywa tangensoida do Pi/2, do nieskończoności, albo prefabrykować dowody, a na to to już prawdziwe, potwierdzone dowodem wyroki się znajdą...
+0-0
Piątek, 20 stycznia 2017 r. godz. 00:49
~suweren łyka?
Nie jest istotne jak się partia nazywa, ale jakimi metodami się posługuje i do czego zmierza, a każdy kto ma trochę lat widzi, że PiS już cofnął nas do PRL... nawet RWPG chcą odtworzyć, jako przeciwwagę dla UE.  Dlatego pis rządzi. Nie reprezentuje jednak większości. Nie reprezentuje nawet 1/5 społeczeństwa, a narzuca swoją wolę wszystkim insynuując że mogą niszczyć konstytucję, bo mają "wolę narodu" za sobą. Ja bym rozumiał łupienie konstytucji, gdyby mieli 65% posłów i zabrakłoby im tego jednego procenta. Wtedy ich zachowanie byłoby jakoś uzasadnione. Wtedy mogliby mówić, że maj a "wolę narodu" za sobą. Jednak 17% poparcia, to niewiele więcej, ile miewały partie w przeszłości i nikt skoku na konstytucję nie robił.
+0-0
Czwartek, 19 stycznia 2017 r. godz. 16:43
~garson
panie doktorze, tak myślałem ze merytoryczna dyskusja z twojej strony nie ma sensu, żadnego sensownego argumentu, który miałby mnie przekonać do zmiany swoich poglądów. pozzdrawiam
+0-0
Czwartek, 19 stycznia 2017 r. godz. 11:06
~Bławat
@@panie doktorze, nie lecz się sam. Stawia Pan błędne diagnozy i te leki, które Pan zażywa nie pomagają. Widać to po wpisach.
+0-0
Czwartek, 19 stycznia 2017 r. godz. 10:46
~edek
Do jakiś ty głupi, trollu pełowski ty o kościół się nie martw bo kościół istnieje ponad 2000 lat i bardzo dobrze sobie radzi. to że piszesz że coraz mniej ludzi chodzi do kościoła to TVN24 i POLSAT NEWS propaganda. Chciałem ci jeszcze przypomnieć że coraz więcej prawdziwych POLAKÓW spotyka się co miesiąc pod PAŁACEM PREZYDENCKIM w WARSZAWIE dla upamiętnienia ofiar zamachu pod SMOLEŃSKIEM. Ignoranci i szKODnicy próbują zakłócać te uroczystości ale im bardziej sympatykom PIS utrudniają tym więcej ludzi przychodzi pod ten pałac.
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 23:40
~@garson
Nie mów do mnie "mistrzu" tylko "panie doktorze"! Ale wybaczam ci bo dowodzisz, że przepisanych tabletek nie zażywasz!
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 23:35
~"edek"jakiś ty głupi !!!
 Jestem katolikiem (ale nie "prawdziwym " chyba ) i wierzącym  od 50 lat i chodziłem co tydzień do kościoła ,ale od roku nie chodzę bo nie mogłem znieść tego zakłamania i pisowskiej propagandy płynącej w mojej parafii !!! Teraz czytam Biblię i modlę się bezpośrednio do Boga, bez tych pisowskich pośredników. A przemawiający z ambony (no z murów klasztoru w Częstochowie), jaro, antek czy inna klempa ,zgroza !!!!!!! W jakim kraju my żyjemy, a księża własnej głupocie i pisowi mogą podziękować za wyludniające się kościoły.. Mam wielu znajomych ,którzy postąpili podobnie jak ja.
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 21:46
~Obiektywny
Oj Edek Kler to dopiero uczciwość jak to mówią co łaska a tam wisi cennik, przecież nikt ci nie każe dawać zlamanego grosza, jednak kto wie być może ty będziesz miał okazję skorzystać ze sprzętu zakupionego przez fundacje Owsiaka i co wtedy powiesz? Tak wogole to ciężko sobie wyobrazić taką samą akcje organizowaną przez kler i jedno pytanko Edek jesteś MOHEREM?
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 15:44
~garson
mistrzu co kazałeś mi wziąc tabletki, spokojnie, nie potrzebuje żadnych:) sam widzisz, siegnąłeś po wątpliwej jakości ripostę, zamiast mnie przekonać do swoich racji albo przynamniej kulturalnie podyskutować.
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 14:03
~edek
Lemingu po co obrażasz ULĘ, czy tylko dlatego że poinformowała wszystkich POLAKÓW ile pieniędzy jest przejadanych przez rodzinę OWSIAKA. Ja tej pani bardzo dziękuję bo tylko potwierdziła mój wcześniejszy komentarz że POLACY to frajerzy. Taką zbiórką w skali całego kraju to powinien się zająć kler bo tylko do nich mam pełną wiarę w uczciwość i każda złotówka poszła by na sprzęt dla szpitali.
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 13:35
~@edi
Niestety nie skorzystam bo jak widać poi tobie nie są ci w stanie pomóc!
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 13:34
~@Ula
Ja pierdzielę, popatrz a ty taka głupia jesteś że nie wymyślisz sobie jakiejś orkiestry by doić taką kasę? Proponuję jakąś dętą z wieloma bębnami może ktoś przy okazji zamiast w bęben walnie cię w łepetynę i będziesz miała Wielka Orkiestrę Ulowej Głupoty!
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 12:03
~Ula
Czekamy na podobne podsumowanie z "Caritas" ;) "59 mln złotych - tyle w 2011 roku wyniosły przychody Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tego sporo ponad milion złotych poszło na pensje. Ile przypadło samemu Owsiakowi i jego pracującej w WOŚP żonie? O podsumowanie pokusił się Tomasz Molga z "Wprost". Z analizy sprawozdania finansowego WOŚP wynika, że w 2011 roku przychody fundacji wyniosły 59 mln złotych, a złożyły się na nie następujące wpływy: 48,5 mln ze zbiórki, 7,5 mln z darowizn rzeczowych, 3,6 mln zł wpłat od osób przekazujących swój 1 proc. podatku dochodowego. Na zakup sprzętu, realizację programów medycznych, a także na działalność informacyjną wydano 49 mln złotych. Gdzie reszta? W fundacji, poza wolontariuszami, zatrudnieni się także etatowi pracownicy. W sumie na pensje dla nich poszło w ciągu 2011 roku 1,150 mln zł. W przeliczeniu na liczbę 33 etatów etatów oznacza to, że u Owsiaka nie zarabia się kokosów - średnio - 3100 zł miesięcznie - czytamy na blogu dziennikarza "Wprost". W zarządzie fundacji zasiadają trzy osoby - poza samym Owsiakiem, również jego żona Lidia Niedźwiedzka-Owsiak oraz dr Bohdan Maruszewski. Cała trójka zarabia rocznie niespełna 150 tysięcy złotych. A to oznacza pensję miesięczną w wysokości 4136 zł na osobę. Z tym, że sam Owsiak, jak mówił w rozmowie z dziennik.pl, nie bierze z tej sumy ani złotówki. Mam firmę produkującą programy telewizyjne. Z tego się utrzymuję, bo w fundacji jestem wolontariuszem - wyjaśniał. Wygląda więc na to, że suma dzielona jest na dwie osoby - żonę Owsiaka i dra Maruszewskiego. Wszystkie koszty administracyjne w fundacji sięgają 1,6 mln zł rocznie. Wynika, więc z tego, że z każdej podarowanej złotówki Owsiak i spółka pomagają za 96 groszy, a przejadają 4 grosze - wylicza Tomasz Molga. I dodaje, że to bardzo dobry wynik, bo sam spotkał się z fundacjami, które z każdej podarowanej im złotówki potrafią przejeść 25-30 groszy. Ale nie jest tak, że nie ma się do czego przyczepić. Dziennikarz wytyka fundacji zakup siedziby za osiem milionów złotych. Inna sprawa to wypłacane przez zarząd premie - w 2011 roku było to 100 tysięcy złotych, w tym 9,5 tys. zł dla zarządu - czyli dla siebie, żony i dr. Maruszewskiego. Nie ma sprecyzowanych kwot, które trafiły do poszczególnych osób. I jeszcze premie jubileuszowe - 13,3 tys. zł. Jednak ogólne podsumowanie finansów fundacji jest - zdaniem dziennikarza - na plus. Uważam, że w sensie biznesowym jest jedną z najlepiej zorganizowanych fundacji - gdzie stosunek przeżeranych pieniędzy na wydatki administracyjne, do wydatków na szczytne czele nie obrażają zdrowego rozsądku - podsumowuje Molga."
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 10:01
~janek
Do milo, jąkało kolejna twoja kompromitacja i ośmieszanie naszego miasta , skąd się tacy pożyteczni idioci biorą w naszym mieście?
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 09:42
~@garson
Pytasz co to znacz? To znaczy że nie wziąłeś tabletki. Albo weź dwie.
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 08:54
~Bławat
@garson- przepraszam jeśli odebrałeś do siebie sformułowanie ,,chory na nienawiść". Popieram twoje posty, a chorym nazywam tego, który wyzywa wszystkich od pistłumoków itp. Jestem zdania, że publiczne pieniądze nie powinny finansować prywatnej fundacji (chyba, że za wykonanie określonych zleceń).
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 08:21
~edi
Do babuszka, lemingu masz darmowe badanie w przychodni na WYSZYŃSKIEGO. ZAPRASZAMY.
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 07:00
~babuszka
Prawdy są trzy, swiento prawda, tys sprawdza i gówno prawda. Pis-owski matrix z Nowogrodzkiej, czyli oczywista oczywistość oraz, że nikt wam nie wmówi, że czarne jest czarne, a białe jest białe, a do tego misiewicze, prokuratorzy PZPR, to najlepsi z najlepszych to przepis na Polskę Ludową i zamordyzm gotowy.
+0-0
Środa, 18 stycznia 2017 r. godz. 00:21
~Czy WOŚP jest pro-life?
Czy WOŚP waszym zdaniem jest pro-life czy anti-life? Jak myślicie?
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 23:37
~garson
ktoś tu napisał o politykach.. nie łączmy tych dwóch aspektów. skoro Tobie nie przeszkadza że jeden robi to dobrowolnie a drugi bierze za to samo pieniadze to ok. mi chodzi o zwykła uczciwosc a Wy wyjezdzacie z ojcem milicjantem(to nie wina p.Owsiaka ze nim był,nie mialna to wplywu)wyzywacie od Pisowców, dorabiacia polityczną łatkę która ma mało wspólnego z tematem. uważam pana Owsiaka za bardzo przedsiębiorczego faceta, który w sposób cyniczny wykorzystuje wolontariuszy ktorzy robia to z dobrego serca i pobudek duchowych. gra na emocjach ludzi bardzo swietnie a w gre wchodza niesamowite pieniadze gdzie pomoc de facto jet na drugim miejscu. po pierwsze: samorządy dokładaja, po drugie: koncerty organizuja firmy prywatne ktore placa rowniez artystom , wypożyczalnie scen, ludzie do obsługi oświetlenia i wiele innych wyliczeń. nikogo nie skrytykowałem za to że daję i szanuję decyzję, tylko chce WAm pokazać jak to wszystko funkcjonuje i skoro wieszkosci nie przeszkadza niech tak będzie a Wy spelnienia obywatelskiego obowiazku pomocy innym macie czyste sumienie. szkoda że ludzie zarzadzajacy fundacja nie maja. może zbyt idealistycznie podchodze fdo tematu. jeśli kilka tysięcy osób potrafi sie skrzyknąc na imprezę na krakowskim Zakrzowku w kilka godzin, to czemu nie wykorzystac tego przy okazji akcji charytawtywnych, bez posrednikow. czy nie moglo byc tak ze pan Owsiak robi taką akcje: sluchajcie ludzie, zbieramy na dzieci, na sprzed dla dzieci, potrzebuje \Waszej pomocy, naglasniajcie to na facebookach i gdzie mozecie a kazdego kto moze prosze o zrobienie puchy do ktorej bedzie mozna wrezucac datki. wszystkie te pieniadze zostana przekazane na psrzet medyczny dla ratowania dzieci. ale tu tak nie jest, jest zarzad ktory ma potezne nieruchomosci, i ktory za ta prace pobiera pensje, jest to praca jak kazda inna. jesli strazak ratuje zycie to jest jego praca, jesli policjant ratuje zycie to jest jego praca , tak samo niebezpieczna, jak i strazaka. tylko jest roznica, oni pracuja i wiedza ze jest to ich robota i nikt im nie zbiera do puchy. tu jednak jest inaczej, zbieraja do puszki i oszukują że nic z tego nie maja. ja sie na to nie godzęna to cwaniactwo i to wszystko, jednak nikt nie odpowiedział na moje pytania niżej, wylano na mnie jedynie parę wiader pomyj, jeszcze wyzwano mnie o chorego na nienawisc. wytlumacz mi kolego co o tym świadczy?
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 23:03
~Emigrant31
Tego typu wyposażenie szpitali powinno być już dawno finansowane i zakupione przez Państwo, nie przez ludzi wspierających ,,sie ma'', jego administrację i przystanek żałosny. Ludzie zejdźcie troszkę na ziemię, wyjedźcie na Zachód, zobaczcie jak to wszystko funkcjonuje, a nie myślicie, że wrzucicie 2 zł i jesteście gwiazdami.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 22:32
~Popieram WOŚP
Jeszcze tylko dodam, że przy tych badaniach nikt się nie pytał kto dał a kto nie i jakie ma na ten temat zdanie!
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 22:28
~Popieram WOŚP
Ludzie! Jest dobrze, padł orkiestrowy rekord w naszym Stalowym mieście :) Brawo Stalówka! Tak trzymać! Do przeciwników WOŚP: zastanówcie się - wielu waszych bliskich, którzy urodzili się w ciągu ostatnich 25 lat chcąc nie chcąc skorzystało z tego sprzętu i być może nie są dzisiaj kalekami. O czym tu mowa?
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 22:23
~Bławat
Wszyscy (ciemnogród, pismatołki i inne tłumoki), którzy wsparliśmy WOŚP czujemy się dowartościowani !!! Brawo!!! @garson- piszesz oczywistą prawdę, a po tych wpisach chorego na nienawiść, zaczynam żałować swojego udziału w WOŚP. ,,Sie ma" nabiera innego wyrazu.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 21:09
~do pistłumoków i tak nie dotrze
Nikt o zdrowym rozumie nie sądzi, że zwłaszcza biorąc pod uwagę skalę na jaką organizowana jest WOŚP, że ktoś to będzie organizował charytatywnie po godzinach pracy. I każdy kto daje datki na ten cel, doskonale zdaje sobie sprawę, że ktoś musi zarządzać tymi pieniędzmi, organizować zakupy, etc. Czytałem ostatnio "zarzut", że ojciec Owsiaka był milicjantem. Osobiście delikatnie mówiąc nie lubię komuchów, ale co ma piernik do wiatraka. To tak jakby mojej sąsiadce zarzucać, że matka słucha Rydzyka od rana do wieczora. Ważne jest, co sądzi sąsiadka, a sąsiadkę aż rękami trzęsie jak słyszy Rydzyka. Natomiast najważniejsze co z tej sprawy wynika, to Owsiak nakręcił strasznie pozytywną akcję, która pomaga bardzo wielu ludziom. I nie jest ważne "kto powinien" się tym zajmować. Bo gdyby tak usiłować ten temat rozpatrywać, to powinniśmy popatrzeć jakie mamy składki, a jakie ma zachód, czyli służby zdrowia do których chcielibyśmy się porównywać. Moim zdaniem nawet i to nie jest ważne, ważne jest, że z dobrowolnych datków ludzi, wolontariatowi masy osób, które chcą poświęcić chwilkę swojego czasu wychodzi coś NIEPRAWDOPODOBNIE POZYTYWNEGO. Więc moim zdaniem tylko matoł usiłowałby zniszczyć coś takiego. Chyba nie muszę pisać ile dobrego przynosi akcja Owsiaka. Co prawda mnie akurat jeszcze nie zdarzyło się skorzystać z takiego sprzętu, ale za to mam świadomość, że zarówno moje wnuki jak i ja w razie jakichś zdrowotnych kłopotów, będę mógł skorzystać. Nie niszczy się czegoś co przynosi jakiekolwiek korzyści, a korzyści są OLBRZYMIE.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 20:27
~radzę wam
zacznijcie oglądać wiadomosci informacyjne od tej stacji która nadaje najwczesniej i pózniej przełączaj na inne które nadają później i zobaczysz ze jedna i ta sama wiadomość podawana jest w rożnych wersjach w zależności od stacji. Ja tak zrobiłam i mam swoje zdanie na temat prawdy. I mam swój rozum!
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 20:23
~@staszek
 Leczenie "wścieklizny" jest bardzo bolesne!!
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 19:58
~@garson
Dlaczego politycy nie pracują non profit? Dlaczego na swoją zabawę partyjną pobierają z budżetu po 20 milionów rocznie? Dlaczego za spotkania w Jachranece płacą podatnicy? Dlaczego wystrczy być znajomym królika, aby zasiadać w agencjach, radach nadzorczych itd. jak pokazuje np. PB? Swoje dyrdymaly i esbeckie insynuacje możesz pisać, ale lud nie jest tak ciemny jak mawia prezes Jacek i pogoni to towarzystwo sekciarskie szybciej niż im się wydaje tylko straconego czasu Polski żal.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 19:32
~ida
PIS the end!!!!
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 18:13
~Emigrant31
Polak nic się nie martw. I tak PIS wygra kolejne wybory, więc na nic twoje marne wypociny. Komentarz poniżej bardzo trafny, w 100 % się zgadzam z tym.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 16:28
~Polak
@bławat, dziekujemy za relację, a konkretnie za brak nawet namniejszej wzmianki o WOSP w niedzielę w TVPis, dzięki za super bolszewickie wymazanie na wizji serduszka WOSP przez TVPis przy udzielaniu wywiadu. Super bolszewia w mistrzowskim wydaniu. Po dziękujemy im, pokazując gest Kozakiewicza przy urnie wyborczej. Będą kwiczeć i skomleć jak się skończy korto+.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 16:27
~garson
to że mój pogląd na temat WOSPu podziela kilku polityków Pisu to czysty przypadek. pan NAdbrerezny nie musi robić nic dla WOSP bo WOsp to jest prywatna inicjatywa. Paula nie musze się pukać po głowie, poczytaj ile zarabia zarząd fundacji za to jak to mówią charytatywność, pan Owsiak ma trzy spólki ktore udzielaja uslug na rzecz fundacji i biorą za to pieniadze, podobnie było z panem Kijowskim ktoóry w podobny sposób działał przez co spotkał się z falą krytyki zreszta słusznie. zrozumcie to , pan Owsiak znalazł sobie zrodło utrzymania i za to szczerze gratuluje, za jego przedsiebiorczosc. jednak ja tego nie kupuje, jest to po prostu zarabianie na pomaganiu i przy tym z cudzych bo zebranych pieniedzy. czy jesli Wy mielibyscie fundacje charytywna, czy pobieralibyscie z tego apanaże? jak się ma to prawdziwych wolontsriuszy ktorzy pomagaja bezinteresownie ludziom chorym,potrzebujacym, zwierzetom bezpańskich , ktorzy wkładaja to swoj czas i nierzadko pieniadze z potrzeby serca i przy tym nie oczekujsc niczego , moze usmiechu?
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 14:30
~staszek
Do milo, jąkało gdybyś siedział cicho to tylko wszyscy uważali by ciebie za pożytecznego idiotę, ale odezwałeś się i rozwiałeś wszelkie wątpliwości. Gdyby PAN PREZYDENT LUCJUSZ NADBEREŻNY pokazał się na tym placu to lemingi zaraz by zaatakowali PANA PREZYDENTA L. N. że się lansuje.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 13:43
~Bławat
KOD chodził ze swoimi puszkami i nabierał wszystkich. Zdrowo myślący ludzie, woleli wrzucić do puszek WOŚP, bo przynajmniej część spełni dobry uczynek. Tylko ten Woodstock niszczy młodzież swoimi ideami. Panie Owsiak; przemyśl Pan to!
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 12:32
~Waldek
Do szary obywatel, początek Twojego postu dość sensowny, ale końcówka to upodobnianie się do tych których sam krytykujesz. Chlapiesz na innych i sam się ochlapałeś.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 12:30
~Waldek
Do sosenka, ty napisz, że chcesz korzystać tylko ze sprzętu Owsiaka. Napisz, a na pewno uratuje ci życie. Ty i tobie podobni piszą, że sprzęt Owsiaka ratuje życie. Mogę z tym zgodzić się połowicznie w sytuacji gdy chory leży na łóżku orkiestry i podpięty pod szpitalną aparaturę. Nie ujadaj więc bo sam sprzęt orkiestry nie zawsze ratuje, ratuje gdy ma towarzystwo. Jak nie pojęłaś to przeczytaj kilka razy, tylko powoli, nie spiesz się sosenka.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 11:10
~Bławat
Mimo wrzasku PO, Nowoczesnej i KOD, ludzie nadal wspierają WOŚP. Chcieli skupić na sobie całą uwagę, ale nie udało się. Brawo PIS i Kukiz 15!
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 10:53
~szary obywatel
@emigrant31 wylądujesz w szpitalu Ty czy żona o ile ja masz lub będziesz miał kiedyś.. to zobaczysz gdzie widać ten sprzęt.. każde dziecko po urodzeniu ma badany słuch sprzętem Orkiestry.. większość inkubatorów jest od nich.. sprzęt do ktg itd itd Ale Ty pewnie nawet dzieci nie masz więc piszesz bzdety... idź daj na tacę pasi brzuchem niech więcej dzieci molestują i lepsze fury kupują.. oni dopiero pomagają nie? Dzielić naród jak PISdzielce
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 10:49
~esade
nie dziwie się ze ma korzyści a kto był chciał za darmo poswiecac się bezinteresownie to on z lekarzem wpadli na pomysl orkiestry swiatecznej pomocy
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 10:13
~Marta
Brawo Stalowa Wola!! 150.000!! Wiecie co wam chcę powiedzić, PiSowsy hejterzy? ;)
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 09:36
~Emigrant31
Gdzie sosenka masz niby ten sprzęt? Jakoś go nigdzie nie widać. Chcesz sponsorować Owsiaka i jego załogę, przystanek, rób to dalej.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 08:38
~Polak
Złodziej mówi, że wszyscy, którzy go otaczają chcą go okraść. Kłamca, że wszyscy chcą go oszukać. Po co wszystkich do okoła mierzyć swoja miarą. Jak jeden z drugim nic nie potrafi i nic mu się nie chce, a palce piszą szybciej niż taki jegomość myśli, lub mówi, przepraszam papla niż myśli, to mamy falę hejtu, nienawiści, ksenofobii w sprawie wydawałoby się bezdyskusyjnej jaką jest działanie i zaangażowanie w dobroczynność.
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 08:18
~szary obywatel
Garson jesteś zawistnym jak wiekszość moherow pis-uarów ze Stalowej
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 07:58
~Paula
@garson, nie wierzę w jego bezinteresowność. Wszystko, co robi od 25 lat robi dla siebie, aby sprawić sobie przyjemność, że za 700 milionów uratował tysiące żyć. ebnij się w łeb, garson
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 07:53
~Milo
Płezydenta nie było?? Taki otwarty, a tu się tak pozamykał... Poseł Kaczyński nie pozwolił, czy proboszcz?
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 06:34
~Wyborca
Do garson A w co ma wierzyć ? W tą bandę hipokrytow z PiSu co niszcza Polskę, albo klerowi ? Co zrobił nasz czcigodny święty najlepszy cudny błogosławiony prezydent miasta moherow nadberezny dla WOŚP?
+0-0
Wtorek, 17 stycznia 2017 r. godz. 00:38
~Maciek z W.Bryt.
Nie chciała Poczta Polska wydać znaczka WOŚP, to wydała Poczta Belgijska. A to świadczy tylko o jednym...... Obcy, potrafi docenić to co robi WOŚP. A w Polsce to takie dobro trzeba zniszczyć, zdeptać kaczymi łapkami. Na pewno nie jeden kraj chciałby mieć taką WOŚP u siebie.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 23:50
~żal
Cóż nam po tym sprzęcie jak lekarzy nie będzie? Anglicy chcą nam podkupić setki lekarzy. Grozi nam demograficzna katastrofa. O warunkach zatrudnienia nie ma co mówić bo nasze są żałosne w porównaniu z ofertą!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 23:42
~Kubuś Puchatek
No cóż - w TVPIS mało na temat WOŚP i... rekord!!! Czyli widać, co większość Polaków ogląda!!! Na pewno nie PiSkaczą telewizję!!!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 23:24
~sosenka
Proponuję, aby wszyscy, którzy krytykują WOŚP i Jurka Owsiaka napisali oświadczenie, że nie chcą korzystać w lecznicach ze sprzętu z naklejonym czerwonym serduszkiem! Proszę, kto pierwszy ? Tylko bez wstydu...no odważnie i po kolei !!!! A jak nastąpi konieczność ze skorzystania to najpierw uderz się w piersi... i walcz o swoje życie dzięki temu właśnie sprzętowi.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 23:06
~@garson
bardziej niż w bezinteresowność Kaczora którego chronią za milion zł!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 23:01
~SIE MA
Polacy są przekorni - im większa nagonka, tym większe wpłaty. W niektórych miastach zebrano 2 a nawet 3 x więcej niż w ub. roku. Wreszcie społecznosc popaprcia sie budzi. Niech drżą pisotlumoki..Niech żyje Owsiak.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 22:57
~z internetowego sztambucha
Rekordowa zbiórka na Podkarpaciu! Brawo Podkarpacie - tak "bastion PIS-u" popiera słuszną bo humanitarną akcję WOŚP. Cała reszta niech odmówi użycia aparatury kupionej prze WOŚP kiedy będą w szpitalu oni lub ich dzieci... Pozdrawiam bo zdrowie jest najważniejsze.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 22:55
~Z ostatniej chwili!!!!!
- Wszystkie oddziały telewizji TVP3 dostały od prezesa Kurskiego zakaz emitowania jakichkolwiek informacji związanych z WIELKĄ ORKIESTRĄ- Czego się boisz kurski ?
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 21:36
~garson
Szary obywatelu? a Ty wierzysz w bezinteresowność p. Owsiaka? przecież zaprzeczasz sam sobie
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 19:59
~szary obywatel
Nie żebym się chwalił, ale w tym roku dałem 10 razy więcej niż zwykle. Duży wpływ na to miała nagonka "elit" pseudo chrześcijańskich (tzn. ludzi którzy uważają się za religijnych, a podstawowego przykazania o miłości bliźniego nie uznają). Na Woodstoku nie byłem i nie zamierzam być, bo taka zabawa mi nie odpowiada. Z wieloma poglądami Owsiaka się nie zgadzam. Potrafię oddzielić jednak swoje prywatne poglądy od zbiórki pieniędzy na sprzęt medyczny i wspieranie pierwszej pomocy. Takiego sprzętu nigdy za wiele, a lepiej zbierać na to niż na jakieś zbytki. Argumenty, że Owsiak na tym też zyskuje mnie nie przekonują. Bo czyż ksiądz nie zyskuje przy zbiórce na tacy, czy polityk nie zyskuje zbierając podatki, czy inne fundacje też nie ponoszą kosztów działalności? Poza tym WOŚP atakują ludzie którym nie można zaufać, bo jak zaufać politykom? Chyba tylko naiwny wierzy w ich bezinteresowność.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 19:35
~POlak z POlski
Wstyd i hańba ale co się dziwić Stalowa to miasto MOHERÓW, Panie Prezydencie st.Woli a grzie gwiazdka do nieba?, prezes zakazał?
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 19:20
~Bławat
Przerzuciłeś się z Tuwima na Marka? Idąc tropem Twego rozumowania, prezentujesz głupca w różnych odsłonach. Ile nicków, tyle poz. Gratuluję.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 17:35
~POLAK
@jan i stalowowolanka, Jak czytam takie brednie i dyrdymały jak wasze to Mark Twain miał rację mówiąc : lepiej wydawać się głupcem i się nie odzywać, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Muszę powiedzieć, że oboje rozwialiście wątpliwości. Sie ma. życzę zdrowia bo jak widać jest pilnie potrzebne.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 17:28
~Waldek
Do p o w t a r z a m, gdyby przyszło ci korzystać ze sprzętu Owsiaka to miałbyś niewielki wybór. Tego szpitalnego jest na razie wielokrotnie więcej. Jak byś chciał mnie przekonywać, że tylko sprzęt Owsiaka ratuje życie to trudno będzie mnie przekonać, bo tylko jeden sprzęt z drugim tym szpitalnym daje pozytywny efekt. Pisanie o jakiś oświadczenia, że ktoś nie chce być leczony sprzętem orkiestry to jakieś kosmiczne bzdury niedoinformowanych ludzi.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 16:49
~mości panowie
Najwięcej mają do powiedzenia ci którzy nie wsparli Orkiestry choćby złotówką. To tak samo jak z krową, która dużo ryczy to z pewnością niewiele mleka daje. Mam propozycję dla malkontentów by w przypadku nie dyspozycyjności zdrowotnej przypadkiem nie korzystali ze sprzętu zakupionego przez WEOŚP(obojętnie czy to w szpitalu, hospicjum, zakładach opieki zdrowotnej itd, itd) tak będzie uczciwie względem rzeszy wolontariuszy przed którymi należy zdejmować czapki z głów! Niech dla tych co im się społeczna inicjatywa WOŚP nie podoba stoją otworem placówki lecznicze i inne w San Escobar, niech tam się leczą, podobnież można tam dojechać tramwajem - ostatnio zakomunikował pan min. Waszczykowski. Więc na Escobar!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 15:53
~Szymon
Głosowałem na PiS ale wrzuciłem do puszki parę zł. ale raczej dyskretnie by nie podpaść w mojej partii. Uważam, że Owsiak robi znakomitą robotę a durnota tego nie pojmie. No chyba, że Kaczyński poprze to wówczas będą latać za puszkami by 2 zł. wrzucić....
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 15:41
~@stalowianka
Z twojej wypowiedzi daje się odczuć, że jesteś odurzona moczem PiS-uaru. Wytrzeźwiej. Wstyd na babę!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 15:35
~z internetowego sztambucha
"Prof. Wiszniewski: "PiS to brzydka partia ludzi bez przyzwoitości". Jestem przeciwnikiem PiS nie tyle ze względów politycznych, ile estetycznych. To brzydka partia, popełniająca brzydkie uczynki, posługująca się brzydką retoryką i wreszcie złożona w dużej mierze z ludzi o brzydkich, zaciętych twarzach, które prawdopodobnie są odbiciem stanu ich duszy. Oni nie mają przyzwoitości, nie tylko politycznej, ale też osobistej - mówi prof. Andrzej Wiszniewski.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 15:30
~Zuzanna
Tak, tak, na pewno Owsiak wziąl sobie połowę kasy, mhm... Po pierwsze - w kazdym szpitalu znajdziecie sprzęt od wośpu Po drugie - trzeba raczej opłacić koszty wytworzenia serduszek itd. Życzę wam, zebyscie nigdy nie mogli nigdy skorzystac ze sprzętu z czerwonym serduszkiem, nawet gdybyście bardzo potrzebiwali! Niech wam wasz prezes wtedy pomoże...
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 15:27
~toya
 byłbyś uprzejmy podać pełną sygnaturę i nazwę sądu, który wydał wyrok na Owsiaka? a najlepiej zamieść w necie pełny wyrok, podkreślam pełny... założę się o milion złotych, że dopuściłeś się manipulacji, tak jak niejaki Wielgucki który z płaczem i przekleństwami musiał zapłacić zadośćuczynienie i odszczekiwać... Tak czy owak Owsiak przez jeden dzień w rok scala i łączy znaczną część Polaków. Mam centralnie gdzieś tych , którzy przez w tym jednym dniu próbują Polaków podzielić. To typowe dla PiSdupców! 
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 15:08
~p o w t a r z a m
Ci którym się nie podoba i psioczą na WOŚP powinni złożyć do szpitala oświadczenia, że nie życzą sobie by w razie konieczności ani oni, ani ich rodziny nie mogły korzystać z urządzeń zakupionych z WOŚP. Niech ich PiSekta ratuje! SIE MA.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 15:03
~@stalowianka
Porypana jesteś całkowicie, bo Owsiaka już setki komisji sprawdzały (zwłaszcza teraz za PiSiorów) i jakoś nic nie mogą znaleźć by mu utrudnić wspaniałą robotę. Jedynie za SKOKi nikt się nie bierze i odprowadza się kasę za granicę nawet. Święta krowa PiSlamu!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 14:55
~stalowianka
Ale żałosne co tu ludzie piszą. Sięgnijcie do źródeł i zobaczcie na co Owsiak przeznacza w większości te pieniądze, otóż Woodstock i zaopatrzenie swojej rodziny i siebie na cały następny rok, dlaczego z tych pieniędzy nie chce się rozliczyć, ale jeszcze trochę i jemu się za d..ę wezmą, podobnie jak za Kijowskiego.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 14:54
~jan
Cala prawda o WOŚP gdyby Owsiak przeznaczył choć 50 procent wszystkich zebranych pieniędzy na szpitale w całej POLSCE, to niech by żebrał. Ale wiadomo że ponad 50 procent tych pieniędzy pójdzie w ręce cwaniaczków którzy nie mają żadnych skrupułów wykorzystywać te biedne dzieci. A ilość wylanej wazeliny przez 2 lokalnych lemingów to upadek człowieczeństwa.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 13:10
~Stalowa Wola Wstd !
Do Bałwat po pierwsze nie przeszłam z Panem/Panią na" Ty"trochę kultury. Po drugie radzę czytać ze zrozumieniem :) Polceam setny raz przeczytania mojej wypowiedziała,może wtedy będzie zrozumiała dla Pana/Pani.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 13:08
~obserwator
Ludzie wystarczy wziąć 1 zł od obywatela przez tylko 1 miesiąc np na NFZ i mamy cos lepszego niz WOSP i wtedy bedzie na karetki na sprzęt medyczny i itd .Tylko trzeba myśleć,tym powinien zając się rząd i sprawa hochsztaplera w różowych okularach znika.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 12:20
~Bławat
Co jest grane? Wyborcza oskarża Owsiaka o konflikt interesów? Pożarli się, czy co?
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 11:28
~Stalówek
Cel jest szczytny ale nie wiem do końca kto za tym stoi... Jeśli faktycznie policzyć koszty organizacji tego przedsięwzięcia to są one ogromne.Usługi np.wojska,ludzi prywatnych,firm którzy udostępniają sprzęt są darmowe ale ktoś musi zapłacić może nie zawsze ludziom(artystom) bo wiem że takie przypadki się zdarzają to trzeba te np.auta,amfibie wojskowe ogólnie sprzęt przygotować i nie wiem czy każdy wie ile taki sprzęt pali.Następna sprawa czas na antenie dostępny teraz w TVN niemalże do bólu dla WOŚP.Policzcie(pomyślcie) sobie państwo gdyby TVN zamiast za ten czas dany dla WOŚP przez ten jeden czy dwa dni dał orkiestrze pieniążki z wpływów za reklamy.Liczę średnio z tego co wyczytałem jakieś 15-20 tys.netto za 30-sekundowy spot.Teraz policzmy sobie mniej więcej ile reklam leci przez ten okres przeznaczony dla orkiestry i wyjdą kolosalne kwoty.Ale po co dawać kasę jak można sobie reklamę zrobić że jesteśmy fajna stacją pomagającą ludziom itp,itd.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 10:13
~Bławat
@Stalowa Wola Wstyd- a do kogóż wołasz o te petardy? Do samorządów? Było kupić i strzelać! Pieniądze miasta, lepiej niech wzmocnią szpital, a nie lecą w powietrze. Fajerwerki już były w Sylwestra!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 10:07
~Bławat
@ucho alika- a liczę, liczę, bo ta odprawa urlopowa (specjalnie stworzone zaległości), jest także z moich podatków. Nadal próbujecie wytworzyć nienawiść i wmówić komunizm tym, którzy są mu przeciwni. Zbiórka z nienawiści do PIS i Kościoła? To jest chore. Jeśli by to wyszło od Owsiaka, to co zrobiliby Ci PIS-owcy, którzy byli współorganizatorami tej akcji? Zapewne byłaby to ich ostatnia zbiórka. Niech ktoś powie, że nie widział przed kościołem zbierających na WOŚP. Jeśli nie widział, to nie był w kościele. Było trochę spokoju na portalu i znowu chory na nienawiść stara się zasiać swoje ziarno. No, ale taka praca!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 10:02
~osia
@Co za ludzie, w Polsce podkarpackie uchodzi za zagłębie ciemnoty i zacofania gdzie rządzą klechy, na tackę i flaszkę zawsze się znajdzie
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 09:27
~Stalowa Wola Wstd !
WŚP jak najbardziej popieram ! Szlachetna akacja,ale nasza akcja WSP a raczej jej sam koniec pod mdk to porażka...światełko do nieba??? Jakaś kpina !! Żeby tych kilku petard nie puścić na tak ważny dzień ? Mało nóg nie płakałam żeby tylko z dziećmi tam być !! A wy tak mi dzieci przestraszyliscie tą głupia i bezsensowna iluminacja jeszcze dodajac jakaś dziwaczna twarz !!! Jeśli nie mogło być petard to mogliście chociaż jakaś normna animację zrobić !Wstyd Stalowa !!!
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 08:36
~Co za ludzie
Stalowa wola liczy 62 tysiące ludności Zebrano 110 tysięcy złotych to nawet 2 złote nie przypada na mieszkańca A tyle komentarzy za te pieniądze to nawet jedne czwartej karetki pogotowia nie kupi ,a we wszystkich kościołach w Stalowej Woli Księża więcej na tacę zbiorą .
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 08:30
~Mariola
sztuczne ognie po 2000 były fantastyczne, dziękuję Panie Prezydęcie.
+0-0
Poniedziałek, 16 stycznia 2017 r. godz. 07:38
~Waldek
Do nie daję, to twoja sprawa czy popierasz podobne akcje i nie musisz się wysilać pisząc swój post. Wynika z niego, że chodzisz lub chodziłeś do kościoła. Jak tak to powinieneś wiedzieć co takiego dzieje się podczas Mszy Św. Piszesz jednak, że ksiądz pije wino w pracy. Chciałeś zabłysnąć swoją wypowiedzią, a bluźnisz człowieku.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 23:51
~ucho alika
@blawat, licz swoje pipieniądze, a nie cudze - to typowe komunistyczno sojalistyczne zachowanie. Dzięki naszym rządzącym bedzie kolejny mega rekord. Jacku prezesie jak widzisz ciemny lud nie kupił twojej propagandy w TVPis.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 23:29
~Azja71
Zuza i Stalowiak zorganizujcie zbiórkę na szpital w Stalowej Woli. Wszystko co zbierzecie oddacie naszemu szpitalowi. Pochwalcie się wynikiem. A ja dam Wam i na WOŚP.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 23:26
~@Bławat
a za czym tak chłopie tam łaziłeś po "wielu kościołach". Obraz nie przemówił?
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 23:22
~grzeją doopy
Rząd nie tylko nie wspiera WOŚP ale jest zdecydowanie przeciwny. Rząd ma poważniejsze wydatki. Jak donoszą media 41 foteli biurowych za 98 338,50 zł - to najnowszy wydatek Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. KPRM zamówiła, a później kupiła - bez przetargu - nowe fotele do sali, w której obradują ministrowie rządu PiS .
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 23:02
~Bławat
Widziałem przed wieloma kościołami, dzieci z puszkami (większość zbiórek była przy wyjściach z kościołów i większość wrzucających to katolicy) i były serdecznie witane. Wielu to właśnie tzw. PIS-owcy. Ciekawy jestem ile wrzucił kwestujący Rzepliński. Gdyby tak położył ekwiwalent za niewykorzystane urlopy, oddałbym mu honory, ale coś mi się zdaje, że robił sobie tylko darmową reklamę.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:58
~gdzie?
Jestem zdruzgotany poziomem intelektualnym wielu księży. Wstyd mi, że "pasą owieczki" chwastem hodowanym przez rządzących i wmawiają, że to pokarm ducha! Wiedzie oczywiście w tym ojciec Muchomor z Torunia a im całkiem rozum odebrało i mają w d... papieża, Wojtyłę, ba, nawet wszystko co święte. Oni mają "toruńską czarownicę - zawsze dziewicę" i to jest ich gwiazdą północy, która ich prowadzi... gdzie? No własnie gdzie????
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:49
~nie daję!
W jednym z kościołów księżulo mówił że do tych puszek to zbierają na aborcję i eutanazję. Nic nie dałem na tacę po takim kazaniu! Dzieciak też nie jest głupi :) Powiedział, że przestaje chodzić do kościoła i będzie rozmawiać z Bogiem w swoim pokoju! Mówi nawet, ze ma lepszy kontakt z Najwyższym i potrafi skoncentrować się na modlitwie, a nie patrzeć jak ksiądz pije wino podczas pracy! W sumie chłopak ma rację, bo gdyby zainteresować tym policję, to jest to spożywanie alkoholu w miejscu publicznym, przy świadkach! Mandat 100 zł murowany! 
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:49
~Dr
Gratulacje dla wszystkich dobrych ludzi. Sie ma. Gamoniom życzę zdrowia psychicznego.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:44
~hmm...
Dziś rano byłem w lesie i na rozstaju dróg, spotkałem frasobliwego Jezusa! Siedział zziębnięty i zmartwiony ... Pytam, co się stało? Zgubiłeś się?! Dałem mu swoją kurtkę, bo nie chciałem, aby się przeziębił. Jezus zaczął mi opowiadać o cudach, które czynił ... Opowiadał mi jak z buta przechodził pustynię i o swoich wyrzeczeniach! Pytam o co kaman?! Jezus mi na to! Z tymi PiScielcami przegięliście! Jako naród przebiliście moją mękę! A ten psychol podobny do Feliksa Dzierżyńskiego na dodatek, rozwala całą ideologię wiary! Nie martw się Jezus - powiedziałem. To długo nie potrwa! Za chwilę pojawił się Archanioł Gabriel i zdyszany krzyknął do Jezusa, że muszą śmigać, bo jakiś PiScielec znowu coś tam odwala w imię Boga i trzeba ratować sytuację! Zerwała się wichura, zamieć i odlecieli ... Tyle ich widziałem! Dobrze, że kurtkę mi zostawił Jezus, bo bym w tym lesie zamarzł.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:44
~zuza
stalowiak Lepiej byśmy wyszli gdyby Stalowa Wola taką zbiórkę organizowała własnymi siłami i 100% kasy przekazała bezpośrednio szpitalowi. stalowiak - to może zorganizuj taką zbiórkę, łatwo jest nic nie robić i krytykować
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:36
~siostra przełożona
Życzę przeciwnikom, żebyście nigdy nie mogli skorzystać ze sprzętu z czerwonym serduszkiem, nawet gdybyście bardzo potrzebowali! Niech wam PiSdupki wtedy pomogą. Zwłaszcza ten co się leczy w wojskowej klinice w Warszawie...
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:31
~medyk
Wspieram WOŚP i zachęcam innych Polaków życzących dobrze temu ruchowi społecznemu. Pisowcy w tej chwili są jak choroba na która Polacy jeszcze nie znaleźli leku. Pisowska choroba wyrządzi bardzo wiele szkód ,ale Polacy poradzą sobie z tym zarazkiem. Potrzebne będzie bolesne leczenie .  Wesprzyjmy szlachetny cel WOŚP pomimo zadżumionego otoczenia,które próbuje zarazić Polaków ptasią grypą - kaczym zarazkiem.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:28
~o b ł u d a !!!
Ci którym się nie podoba i psioczą na WOŚP powinni złożyć do szpitala oświadczenia, że nie życzą sobie by w razie konieczności ani oni, ani ich rodziny nie mogły korzystać z urządzeń zakupionych z WOŚP. Niech ich PiSekta ratuje!
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:27
~zosia
Dzieci ze St Woli też są leczone w różnych szpitalach specjalistycznych w całym kraju gdzie sprzęt medyczny też jest potrzebny,więc nie liczcie ile miasto straciło.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:24
~Ojciec dyktator
Czarni co niedzielę zbierają i nie daruja jak kto im wchodzi w paradę i tacę umniejsza
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:07
~yo
adr te wyliczenia są z d...y. 25 lat temu a nawet 10 nie uzbierano w stw 100 tys. A po drugie chyba wszystkiego w Naszym mieście nie wyleczysz prawda???
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 22:05
~no comment
Kto wie ten wie.. Zobaczcie na listy osobowe sztabu i kto po lansowaniu raz do roku grzeje potem posadki w samorządzie.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 21:57
~wszyscy
A jakiś ksiądz się dołożył?
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 21:57
~adr
25 lat x średnio 100 000 zł= 2 500 000 zł. 2 500 000 zł - 800 000zł = 1 700 000 zł- tyle Stalowa straciła.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 21:52
~Kola
Tyle sponsorów a na fajerwerki porzydzili. Coraz gorzej z roku na rok. Dobrze ktoś pisze. W d.. z WOSPEM. Lepiej urządzić swoją imprezę i zmobilizować mieszkańców żeby wrzucali do puszki dla naszego szpitala.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 21:41
~stalowiak
Lepiej byśmy wyszli gdyby Stalowa Wola taką zbiórkę organizowała własnymi siłami i 100% kasy przekazała bezpośrednio szpitalowi.
+0-0
Niedziela, 15 stycznia 2017 r. godz. 21:39
~Dzidek z czarnieckiego
Nie mam roboty wiec nie dałem ani grosza.ale jak znajdę prace to dam na pewno parę zlotych. POLSKA jest dumna a z Pana Owsiaka.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.