Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Środa, 24 kwietnia 2024 r. Imieniny: Bony, Horacji, Jerzego
 Wiadomości lokalne
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
» Są chętni na przebudowę parkingu przy PCK w Stalowej Woli
» Pożar w bloku na Alejach. Na kuchence spalił się garnek
» Dzień otwarty w SLO w Stalowej Woli
» W piwnicy w bloku na Śródmieściu zapaliła się instalacja elektryczna
» Pożar w opuszczonym budynku przy dworcu PKS
» Muzeum COP zaprasza na wirtualny spacer
» Usterka usunięta. Tężnia solankowa w Parku Jordanowskim
» Stalowowolski Hackathon rozpoczęty!
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MBP: na safari z Robertem Gondkiem
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 11:23     /Magdalena Rodecka/Solidarność/
Niedziela dla rodziny. Rusza zbiórka podpisów

PSS Społem Stalowa Wola i Region Ziemia Sandomierska NSZZ Solidarność przyłączyły się do ogólnopolskiej akcji Niedziela dla rodziny. Celem jest zebranie podpisów wspierających inicjatywę ustawodawczą, zapewniającą pracownikom handlu prawo do niedzieli z rodziną.
PSS "Społem" Stalowa Wola i Region Ziemia Sandomierska NSZZ "Solidarność przyłączyły się do ogólnopolskiej akcji Niedziela dla rodziny. Celem jest zebranie podpisów wspierających inicjatywę ustawodawczą, zapewniającą pracownikom handlu prawo do niedzieli z rodziną.
PSS "Społem" Stalowa Wola i Region Ziemia Sandomierska NSZZ "Solidarność przyłączyły się do ogólnopolskiej akcji Niedziela dla rodziny. Celem jest zebranie podpisów wspierających inicjatywę ustawodawczą, zapewniającą pracownikom handlu prawo do niedzieli z rodziną.

Akcja zbierania podpisów jest prowadzona we wszystkich placówkach handlowych i gastronomicznych PSS "Społem" na terenie Stalowej Woli. Region Ziemia Sandomierska NSZZ "Solidarność" prowadzi akcję poprzez struktury organizacji związkowych, obejmujących terytorium na pograniczu trzech województw: podkarpackiego, świętokrzyskiego i lubelskiego.

Niedziela dla rodziny - pod takim hasłem prowadzona jest akcja spółdzielców i związkowców na terenie Stalowej Woli i naszego regionu. Warto zwrócić uwagę, że wśród ponad miliona pracowników w handlu zdecydowaną większość stanowią kobiety. Pracownicy w supermarketach, dyskontach, osiedlowych i specjalistycznych sklepach nie mają wolnej niedzieli dla rodziny.

Spółdzielcy i związkowcy wraz z wieloma organizacjami zawodowymi i społecznymi przystąpili do akcji społecznej, której celem jest zapewnienie pracownikom handlu niedzieli dla rodziny. Razem zbierają podpisy pod obywatelskim projektem ustawy, która zapewni wolne niedziele i święta dla pracowników handlu, ograniczając handel w te dni od niezbędnego minimum.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 4 lipca 2016 r. godz. 18:47
~mimoza
"mieszkaniec" masz rację, że chyba jest gorąco pod fotelem prezesa, bo tak na prawdę od uchylenia wyroku w ramach kasacji pan Nowicki nie powinien być prezesem. "ktoś" poprawił statut spółdzielni w ten sposób, że prezes mógł handlować z hurtownią swojej ślubnej czemu stoi na przeszkodzie prawo spółdzielcze. Niby drobiazg a złamanie prawa się odbyło. Nie wykluczone, że jakieś ogniwo służbowe wykryło ów przekręcik i teraz trzeba na gwałt zdobywać poparcie rządzących. Czy to jest prawdą panie prezesie, że w dalszym ciągu prowadzona jest wymienna działalność gospodarcza kierowanej spółdzielni z hurtownią żony?
+0-0
Poniedziałek, 4 lipca 2016 r. godz. 07:41
~Różaniec
Zdrowaś Mario
+0-0
Niedziela, 3 lipca 2016 r. godz. 18:22
~mieszkaniec
Panie Nowicki, daj Pan przykład i zamknij placówki Społem w niedzielę. Łącznie z restauracjami bo tam też pracują panie które chcą mieć wolne. Każe ktoś otwierać w niedzielę? Czyżby szukał Pan poparcia w pis-ie bo się pod pupą zaczyna palić? Czy solidarność coś wygrzebała i trzeba się im przymilić? Po Pana wywiadzie w telewizji miejskiej rada nadzorcza powinna jak najszybciej pana odwołać bo działa Pan na szkodę spółki.
+0-0
Niedziela, 3 lipca 2016 r. godz. 13:43
~jozek
Pracowalem w Niemczech i we Francji .Tam w niedziele sklepy sa pozamykane i jest OK.JKazdy w tygodniu potrafi zrobic zakupy tylko nie w Polsce.Niemiec w sobote i niedziele wyjezdza na wypoczynek a Polak idzie do sklepu
+0-0
Sobota, 2 lipca 2016 r. godz. 09:14
~MalkontentSTW
Do wszystkich wrogów Wolnej Niedzieli jeśli jesteś właścicielem małej rodzinnej firmy to Sam pracuj w niedziele za to jak płacisz ! Do dużych nie dacie rady bez pracowników więc za płacicie im podwójnie ! Nie chcę Nikogo obrażać, bo praca jest bardzo ważna, ale niekoniecznie w Niedziele, dajcie ludziom wypocząć ! Przypominam że w wielu krajach nie pracuje się w Niedziele i nie ma tragedii. Pracują stacje benzynowe, restauracje, hotele, muzea, parki sportu i rozrywki, kina, teatr itp. obiekty użyteczności publicznej poza szkołami, uczelniami i urzędami.
+0-0
Sobota, 2 lipca 2016 r. godz. 08:59
~skołówany
Na niedziele pomysłów wiele. Do kościółka w przódy potem na frykasy do ale nie ma kasy. Jak zamkniecie sklepy i markety więcej włoże do skarpety i....Do kościółka wprzódy .....
+0-0
Sobota, 2 lipca 2016 r. godz. 07:36
~@
No pewnie. Niech Społem zamknie swoje sklepy w sobotę o 15.00 Nikt im nie broni. Oni jednak chcą zmusić innych żeby też zamknęli.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 22:47
~hgftr
Po pierwsze społem jak chce w niedzielę spać to ich sprawa. Zarobią inni a baby ze społem mniej o 1/7. Po drugie jeżeli zakaz to również w kościołach zakaz sprzedaży gazet i zbierania kasy.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 18:04
~do tępoty
A g.wno mnie obchodzą akcje Społem czy innych propagandzistów PiSlamu. Jest wolność i jak będę chciała to sklep będę otwierała a Społem niech zamyka na cztery spusty i jak za PRL puste pułki niech ma. Wara durniom od handlu ich nakazów, zakazów i pisowsko-solidarnośćiowych wskazówek jak ma się pracować. Spadać na Białoruś i tam pokazówki odstawiać!!!
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 17:43
~???
Ale kto każe komukolwiek pracować w niedzielę Ja pracuję w czterobrygadowce i nie narzekam Solidarność niech zrobi żeby nam pracującym opłacało się pracować a nie za najniższą krajową świątek piątek Jeśli będę zarbiał godnie i adekwatnie do wykonywanej pracy to i więcej mogę pracować
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 16:01
~mkj
Każdy ma taki zawód jaki sobie wybrał. Ciekawe co będzie jak lekarze, strażacy, hutnicy, elektrycy też poproszą o takie coś, oni też mają rodziny i może też chcą odpocząć w niedzielę.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 14:35
~dobry człowiek
Rozumiem, że PRYWATNE sklepy też będą zamknięte. Inaczej ta akcja nie ma sensu. Przecież prywatny też ma prawo do odpoczynku, to też człowiek. Jednak chęć zysku jest tak silna, że taką okazję do zarobkowania w niedzielę żaden, ale to żaden prywatny sklepikarz nie przepuści. Tylko stanowczy zakaz może to spowodować. Bądźmy szczerzy i uczciwi i traktujmy wszystkich ludzi jednakowo. Niedziela jest świętem i pamiętajmy o tym.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 10:46
~jt
do inicjatorów-rozszerzyć na służbę zdrowia, kulture np kina, a wreszcie na duchowieństwo.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 10:45
~jt
do inicjatorów-rozszerzyć na służbę zdrowia, kulture np kina, a wreszcie na duchowieństwo.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 10:06
~iszka
Tak- wszyscy kojarzą, że lekarz, policja i pan "od prądu" musi, ale idiotyzmom nie ma końca. Podpowiedzcie tym podpisującym, że nie tylko sklepy pracują w niedzielę. Sprzedawcy sami wybrali ten zawód wiedząc z czym to się wiąże i chyba nie mają oporu w dzień święty przed zatankowaniem benzyny do auta, którym pojadą do kina, na imprezę plenerową, kupią lody w drodze do parku, czy muzeum. W cukierni ta miła pani też pracuje w niedzielę i ten pan sprzedający znicze pod cmentarzem i setki innych osób, choćby w systemach czterobrygadowych. A może też dajmy wolne ochroniarzowi w banku, czy panu nie- lekarzowi przy szlabanie w szpitalu itp, itd. Zanim pan prezes następnym razem wyjdzie z taką inicjatywą niech po prostu zamknie swoja firmę w święto, bo sumienie tak mu nakazuje. A wszyscy, którzy podejmują pracę niech uważnie czytają w umowie nie tylko linijkę z wysokością poborów, ale też zakres obowiązków.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 08:58
~Waldek
Cóż ta solidarność zrobiła do tej pory dla szarego pracownika. Nic lub niewiele, bo musi on pracować za marne pieniądze i aby "lepiej" zarobić pracuje w niedziele i święta.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 08:27
~Mamuśka
Popieram już mobilizuje wszystkie znajomych . Niedziela jest do kościoła i leżeć wołem .POPIERAM
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 08:23
~Do alfa
Pewnie nie pracujesz to w niedziele po galeriach tylko chodzisz ale jak jest wolny dzień to wcześniej zapasy potrafisz zrobić i jak piszesz ty nie zacofany to dobrze się masz.
+0-0
Piątek, 1 lipca 2016 r. godz. 00:05
~Znawca
A uwaga to czytal kiedys biblie ze wie ktory to jest dzien swiety???? Poczytaj dekalog z biblii a ci oczy zbieleja. Dla ograniczonych umyslowo podpowiem ze jest to nazwane jako szabat. I dla tych samych coby nie sxukac po tylu kartach na koncu jest slownik i spr co to znaczy... albo w necie. Zastanowcie sie wtedy nad ta obluda
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 23:48
~Lucjusz
- Nic się nie stało! Polacy nic się nie stało...
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 22:36
~Olewnik
Alufelgi już nie zasługują na niedzielę z rodziną? Bez ich pracy prezes by padł (4 dni w miesiącu bez zysku - szok!).
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 22:11
~grazyna
Czasem nagła wizyta zmusza mnie do zrobienia zakupów w niedzielę, w Justynie. I widzę, że bezpośrednio po mszach w Bazylice robi się tłok.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 19:54
~am
do ALF a w Niemczech dalej komunizm sklepy zamknięte w niedzielę rozwój po byku jak nie ma kiedy odpocząć, a zakupy to w niedzielę bo wtedy ma się wolne.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 19:09
~Kika
Wolna niedziela ( i sobota) to bardzo dobry pomysł, nie tylko dla rodziny ale komfort psychiczny dla tego pracownika. Rozumiem lekarz,policjant, piekarz ( w pewnym stopniu ), cpn. Ale reszta: koła alu, śrubki, puszki , sklepy- co to za pierwsze potrzeby, zeby ludzi tak zajeżdżać?????? Jedynym uzasadnieniem jest PAZERNOŚĆ WŁAŚCICIELI. Zakłamanie PSS-u bije rekordy. Przeciez zaden przepis nie nakazuje pracy w niedziele.To prezes wprowadził taki system czasu pracy. Przeciez pracownice nie przychodza tam bo nie maja co robic w niedziele- tylko ktoś im karze. I tak ida 2 grafiki, 2 listy obecnosci- inna na sklep a inna do biura w papiery. Najleszy wzór idzie z własnego postępowania- od lipca Pss nie pracuje w niedziele.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 18:30
~Instytut Badań Idiotyzmów Politycznych
Ktoś się ładnie uśmiechnął do Społem żeby zdobyć poparcie :) Społem poparło akcję i strzeliło sobie w stopę. Jak się pozamyka sklepy w niedzielę to z kieszeni nikt nie wyciągnie i nie da pracownikom. Z racji tego należy ograniczyć zatrudnienie więc te Panie pójdą do pracy na stacji benzynowej, a stacji nikt nie zamknie. Wiem że można argumentować, że się tylko godziny poobcina, ale wtedy wypłata mniejsza więc uważam że to pomysł kogoś po 8 klasach, a takich doradców w urzędzie miejskim nie brakuje. Mało tego aby być bardziej konsekwentnym w temacie: czy ktoś obliczył ilu mieszkańców "rodziców" pracujących w niedzielę jest sprzedawcami. Bo chyba czterobrygadówce i innym przedstawicielom różnych zawodów krew się gotuje. Bo hasło piękne, wykorzystano wizerunek rodziny, dziecka, ale jak to się ma do życia wszystkich mieszkańców Stalowej Woli. Wolał bym widzieć dokładne statystyki na tym plakacie niż wizerunek biednego dziecka siedzącego przed telewizorem. Kiedy w tym mieście nauczymy się argumentować pomysły badaniami i obliczeniami zamiast dorabiać ideologię. Skoro tak bardzo ważna okazała by się ta niedziela to proponuję rozwiązanie dla wszystkich, aby się nie dzielić: w niedzielę niech pracują jedynie ochotnicy i za 150% wartości dniówki! A na koniec sarkazm: Czyżby znów naciski polityczno-bankowe?
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 18:30
~polak
Niech się zajmą realizacją obiecanek PISU!!!!!!!!!!!!!!Kupili naród za 500 zł a reszta gdzie !!!!!!!!!!Masakra!!!!co oni zrobią z tej Polski!!!!!!! CIEMNOGRÓD!!!!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 18:17
~Irma
Rozumiem, że dobrodzieje też pozamykają biznes w kościołach i pojadą do dzieci.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 17:54
~Alf
Całe PSS może się w ogóle zamknąć , nie tylko w niedziele i dać zarobić innym, którzy chętnie zajmą ich miejsce. Z tego co mi wiadomo Społem na Okulickiego już od dawna jest nieczynne w niedziele. To komunistyczne myślenie, cofać się, a nie rozwijać. Pewnie sami się tylko popodpisują i to nie wszyscy. Poroniony pomysł.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 16:57
~Irma
Rozumiem, że dobrodzieje też pozamykają biznes w kościołach i pojadą do dzieci.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 16:55
~Ola
Ciekawe za co utrzymają wkrótce te rodziny, skoro wielu straci przez to pracę.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 16:51
~młody gniewny, mgr administracji
...z chęcią zamienię się z pracy czterobrygadowej na urzędasa do 15. Najbardziej pasuje mi jakas cicha posadka tylko nie lubię pisu i nie mam rodziny w urzędzie. COŚ JESZCZE KTOŚ DODA?
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 16:39
~domino
Niedziela dla rodziny!? w takim razie to nikt nie powinien pracować w niedzielę ani kierowcy ani służba zdrowia ani piekarze ani policja i inne zawody : pupy, restauracje - jeść należy w domu a nie włóczyć się po knajpach, no i oczywiście księża bo to też ciężka praca w niedzielę a niektórzy to mają po cichu rodziny, hehehe. Niedziela wolna dla wszystkich!!!!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 16:31
~Faustyna
Popieram.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 15:36
~Ran1
Przewodniczacy bedzie doil kase a pracownik bedzie mial wolne i z rodzinaa bedzie zbieral szczaw na nasypach. i o to chodzi wlasnie Solidarnosci.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 15:32
~Wolna Wola
Jeśli ktoś myśli, ze "wolna niedziela" to pomysł pracowników - to pomyłka. To funkcjonariusze KK nawołują do zamykania sklepów w niedzielę (nie dotyczy to oczywiście sklepów przykościelnych). Ale jeśli myślą, że ludzie nie codzą na msze bo robią zakupy - to spadli z kosmosu. Najczęściej do Tesco idzie się po mszy. To klęska polskiegop Kościoła bo ludzie nie słuchają kapłanów (mają wolną wolę i własne zdanie) i do przestrzegania poglądów kościelnych trzeba zmuszać paragrafami. A przede wszystkim gwaltownie maleje liczba pratykujacych wiernych. To "zasługa" politykujących lub pazernych księży i podobnych im polityków. I całkowicie oderwanych od społeczeństwa biskupów. A ja nie kupuję w niedzielę - z włanej woli.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 15:32
~florentyna
To jest rozsądna polityka pana prezesa ze społem, skoro sklepowe zarabiają full, to mozna im ograniczyć wyzsze zarobki poprzez zamknięcie sklepów w niedziele i święta a w soboty powinny pracować tylko na I zmianę tj. od 7 rano do 13.00. Przy okazji taki sam rygor wprowadzić do restauracji społemowskich. Panie prezesie popieram pana pomysł! BRAWO!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 15:27
~totti
Może jakiś medyk by się wypowiedział na temat jaka to jednostka chorobowa gdy ktoś jest chory z powodu pracy swojego podwładnego? Najwyraźniej dolegliwość dopadła p. Nowickiego... Nie ma się facet czym zająć to kombinuje jak koń pod górkę!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 15:03
~jan
.... no tak przecież musi być ustawa, bo w niedzielę zakupy robią wyłącznie muzułmanie, żydzi,hindusi, duddyści, wyznawcy Kriszny i Manitu.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 14:41
~zofija
"Piotr", brawo, mówisz tak jak myśli wielu poczciwych ludzi. Prezes społem, u którego sporo za uszami mieni się inicjatorem zakładania sobie wędzideł. A zamykaj chłopie nie tylko swoje sklepy ale także wszystkie knajpy bo niby dlaczego w niedzielę ma być czynna knajpa pss-u? Czym handel w sklepie różni się od tego w knajpie ? Jestem za zamknięciem wszystkiego na głucho od 14 w soboty! Rozumiem, że pss rżnie głupa proponując takie zamiary!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 14:14
~Nik
Spoldzielnie, to twór komunistyczny. W niedługim czasie PIS dokona ich likwidacji.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 13:56
~uwaga
Pamiętaj, abyś dzień święty święcił!!! To przykazanie Dekalogu.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 13:52
~amelia
nie zawsze sa czynne do 14 np VIVO jest otwarte do 20 :/
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 13:50
~Piotr
Niech Społem już teraz pozamyka sklepy w niedzielę, przecież żadna ustawa ich nie zobowiązuje do ich otwierania. Niech jeszcze podadzą, że podpisy zbierane są tylko w niedzielę przy okazaniu paragonu za minimum 50,00 zł.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 13:22
~Konsument
Ja nie mam nic przeciwko, ale jeśli wolna niedziela dotyczyć będzie wszystkich - nie tylko Pan w sklepie, które w zamian za prace w niedziele maja inny dzień wolny w tygodniu!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 12:47
~Stop Populizmowi
Typowo polityczna zagrywka. Do póki jakiś polityczyna nie wpadnie na pomysł że przy takiej akcji można się lansować jest cisza. Solidarność jak taka mądra to niech się lepiej zajmie tym że połowa miasta ma umowy śmieciowe i połowę wypłaty biorą na czarno bez składek! Ja mam taką pracę że zakupy robię albo w weekendy albo późnymi wieczorami. Osobiście uważam że jest to temat zastępczy. A Społem strzela sobie gola taką akcją, a szkoda bo tak fajnie odbili się od dna i poszybowali wysoko. Już raz pisiory namieszały w naszych pracach to teraz w niedziele we wszystkich żabkach w mieście dziewczyny na czarno zapierdzielają (in blanco w szufladzie leży) . Cieszycie się urzędasy pracujący do 15:00 że nam kłody pod nogi rzucacie? Bo fajnie jest robić z siebie szlachcica zasiąść z rodziną przy rosole i nikt nie zauważy że masz 8 klas. A mimo to jesteś radny miejski, wyszczekany zza monitora i idiota jeśli chodzi o pomysły. A gonić dziadów co to pod władaniem króla Jarosława jesteśmy?
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 12:34
~Erni
A inne zawody pracujace w niedziele? Tylko sprzedawcy robia? Jak wszyscy to wszyscy bez wyjatkow!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 12:32
~Juniorek
@kierowca taaa... do 14.... takie tesco, kaufland czy lidl do 14.... albo galerie w vivo.... taaaa..... kto nie musi/musiał pracować w niedziele ten nie wie jaki to ból...
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 12:25
~doxi
Może tak przy okazji zebrać podpisy o zaprzestanie "współpracy" pana prezesa pss z firmą małżonki?
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 12:23
~sosina
Pięknie, ładnie, że taka inicjatywa się narodziła, ale jest pewne 'ale', panie prezesie pss czy to jest prawdą, że małżonka w dalszym ciągu prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do spółdzielni w której jest pan prezesem? Czy to jest także prawdą, że owa działalność jest prowadzona na majątku spółdzielni z której czynsz dzierżawny jest obniżany przez pana? Czy to jest prawdą, że w pierwszej kolejności są realizowane faktury wystawiane dla spółdzielni przez hurtownię... małżonki? Proszę o odniesienie się do zapytań a potem porozmawiamy o wolnych niedzielach dla handlu!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 12:20
~pani
A moze wola cala niedziele spedzic z rofzina. A zakupy mozna zrobic w sobote.
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 12:20
~Witold
To jest delikatnie mówiąc CHORE! Ludzie zajmijcie się swoim życiem!!! Nikt mi nigdy nie zabroni i nie będzie mowił kiedy moge otwierać swój sklep, a kiedy nie moge.... To przechodzi ludzkie pojęcie! Jeszcze mówcie ludziom jak mają się podcierać i jakie ubierać skarpetki. STARE CZERWONE STĘSKNIONE KOMUCHY!!!!
+0-0
Czwartek, 30 czerwca 2016 r. godz. 11:48
~kierowca
Ciekawe gdzie organizatorzy tej akcji będą robili zakupy w niedziele wtedy. W ten dzień sklepy są zawsze otwarte krócej, zazwyczaj do 14, więc każdy ma szansę posiedzieć z rodziną.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.