Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 29 marca 2024 r. Imieniny: Marka, Wiktoryny, Zenona
 Wiadomości lokalne
» Wielki Czwartek w Pysznicy
» Polski Elvis Presley na fotelu u Doktora Piotra Trafidło!
» Pierwszy Festiwal Kwiatów za nami. Jeszcze w tym roku druga edycja
» Zapomniane Zasanie
» Stalowowolskie Porozumienie Samorządowe: co mają do zaoferowania mieszkańcom?
» Odebrano prace konserwatorskie w zabytkowym kościele w Woli Rzeczyckiej
» Komunikat MZK
» Pijany rowerzysta zderzył się z motorowerem
» Kamila Piech, kandydatka do Sejmiku Województwa Podkarpackiego
» Komunikat MZK
» Renata Butryn: Podkarpacie w naszych sercach
» Plac Piłsudskiego będzie zielony. 8,8 mln zł z Funduszu Ochrony Środowiska
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Metallica symfonicznie
» Koncert Wiedeński - Orkiestra Księżniczek
» Grupa MoCarta - Ale Kino!
» Kabaret SMILE
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
»Akcja sadzenia drzew w Stalowej Woli
»PiS agitował na rynku w Rozwadowie
»Damian Marczak (KWW SPS) zaprezentował swoją drużynę
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Sobota, 3 października 2015 r. godz. 18:57     /Jarosław Jarecki/
DK77: dramat na drodze. 3 osoby ranne wskutek potrącenia na przejściu


Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego.
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego.
Fot. Jacek Rodecki
W sobotę, 3 października 2015 r. około godz. 15:20 na Drodze Krajowej nr 77 w Stalowej woli doszło do groźnego wypadku, w którym zostali potrąceni dwaj rowerzyści.

Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu ulicy Chopina z Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy karetki pogotowia oraz policjanci ze stalowowolskiej drogówki.

Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. Drugi z poszkodowanych, 68-letni rowerzysta został przetransportowany do szpitala w Stalowej Woli. Jak się okazało pomocy medycznej wymagał także 73-letni kierowca fiata. On także został hospitalizowany.

Policjanci ze stalowowolskiej drogówki zabezpieczyli miejsce zdarzenia. Teren ogrodzono taśmami. Trasa podskarpowa od skrzyżowana z ulicą Brandwicką do skrzyżowana z Alejami Jana Pawła II została zablokowana. Policja kierowała samochody na objazdy.

Przypuszcza się, że dwóch rowerzystów znajdowało się na przejściu dla pieszych. Nie wiadomo czy przez nie przejeżdżali czy przeprowadzali rowery. W stronę centrum Stalowej Woli, droga krajową nr 77 jechał 73-letni mieszkaniec Stalowej Woli samochodem osobowym marki fiat seicento, będący na stalowowolskich tablicach rejestracyjnych. Doszło do potrącenia. Rowerzystom pospadały obuwie z nóg. Ranna kobieta upadła na jezdnię około 15 metrów za przejściem dla pieszych.

Na miejsce wezwano grupę policyjnych techników, którzy dzięki zebranym śladom z miejsca zdarzenia wyjaśnią jak doszło do wypadku. Prawdopodobnie 73-letni kierowca fiata nie zauważył rowerzystów bo oślepiło go słońce.
Zdjęcia

Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego.

Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego.

Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego.

Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego.

Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego. 
Rowerzystka była w ciężkim stanie. Wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z Lublina, który zabrał poszkodowaną do szpitala specjalistycznego.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 6 października 2015 r. godz. 21:48
~rst
Rajmund-przechodzenie na czerwonym świetle jest akceptowane w wielu znacznie bardziej rozwiniętych krajach. Bo tam ludzie MYŚLĄ, a czerwone światło jest dla nich tylko ostrzeżeniem, że w tym momencie to auto ma pierwszeństwo i trzeba znacznie bardziej uważać. I policja nie karze za takie przechodzenie. Tylko że ludzie tam myślą. A u nas? Dziś nie widziałem, żeby ktokolwiek przeprowadzał rower przez przejście dla pieszych. A zrobiłem po rst, rni, rt około 150 km.
+0-0
Poniedziałek, 5 października 2015 r. godz. 21:42
~Rajmund
Podobno w 2016 roku gdy wybory wygra PIS piesi i rowerzysci beda mogli nawet na czerwonych swiatach przechodzic i przejezdzac przez droge.Ustawa ta ma wyrownac straty obnizenia wieku emerytalnego.
+0-0
Poniedziałek, 5 października 2015 r. godz. 16:20
~ja
rst - cała prawda. Niestety nie wszyscy potrafią to pojąć. Szczególnie dzieciaki i młodsza młodzież. Dziś są tak roszczeniowi, że uważają, że należy im się wszystko. Nawet przejazd rowerem w miejscu gdzie nie wolno tego robić. W szkołach tylko wymagają, w domach poniżają rodziców, nie mają obowiązków. Komputery, smartfony, facebooki robią wodę z mózgów. Nie mają szacunku dla innych. Mam 40 lat i przestaję rozumieć ten świat. Skąd taka nienawiść młodzieży do wszystkich, hejt, niszczenie innych??????????
+0-0
Poniedziałek, 5 października 2015 r. godz. 15:27
~rst
drzewo - on robi więcej niż kierowca prowadzący auto. Kilka dni temu taka tragedia, a dziś już poza zniczem nikt sobie nic z tego nie robi. Dziś znowu na tym samym przejściu ludzie jeżdżą rowerami BEZ ROZGLĄDNIĘCIA się choćby na bok. I tylko patrzeć jak dojdzie do kolejnej takiej tragedii. I kto będzie winny? Młody? Stary? Ksiądz? Sędzia? Komu będziecie chcieli jeszcze odbierać prawo jazdy i kierować do domu starców? Dlaczego zawsze winny jest kierowca, a nie na przykład pieszy czy rowerzysta albo projektant drogi?
+0-0
Poniedziałek, 5 października 2015 r. godz. 13:01
~drzewo
@rst czy mam rozumieć że Wisławski prowadzi pojazd z fotela dla pasażera? Czy ten wypadek spowodował jakiś młokos czy oślepiony słońcem dziadek którego oczy już dawno zapomniały co to szybka akomodacja. A tak na poważnie mamy zbyt łagodne prawo. Prawo jazdy nie powinno być wręczane dożywotnio. Za oceanem po osiągnięciu pewnego wieku kierowca przechodzi nie tylko badania lekarskie (tu zawsze można mieć znajomego lekarza) ale również egzamin sprawdzający umiejętności. Czy jest lepszy sposób abyśmy czuli się trochę bezpieczniej?
+0-0
Poniedziałek, 5 października 2015 r. godz. 11:15
~piesza/rowerzystka/kierowca
Często tam rowerzyści przejeżdżają nie patrząc na znaki czy mogą czy nie.wg mnie każdy rowerzysta czy jest to samo przejście czy mają prawo przejechać czy nie powinien zsiąść z roweru i go przeprowadzić bo są dla kierowców zagrożeniem bo mogą w każdym momencie wyjechać na drogę.tym bardziej gdy świeci słońce powinni rowerzyści uważać nie tylko kierowcy.rowerzysta nie ma szans z autem tak samo jak auto z pociagięm.
+0-0
Poniedziałek, 5 października 2015 r. godz. 09:30
~rst
djarjusz z gmaila- jak niby ma auto stanąć na skrzyżowaniu, jak większość prześć/przejazdów jest tuż przy jezdni? Nie wjedziesz na pasy, nie będziesz widział dokładnie skrzyżowania. Zobacz sobie przykładowe przejście/skrzyżowanie przy hotelu hutnik na skrzyżowaniu żwirek i wyszyńskiego. Codziennie dziecko ze szkoły odbieram i jeżdżę tamtędy. I daj jakąś złotą radę jak pokonać to skrzyżowanie wedle ciebie, żeby nie wjechać na pasy i nie oczekiwać na opuszczenie krzyżówki?
+0-0
Poniedziałek, 5 października 2015 r. godz. 07:21
~djariusz71@gmail.com
Przejscie jest dla pieszych, przejazd jest dla rowerzystów, a nie dla baranow oczekujacych na wjazd na skrzyżowanie a zdarzają sie tacy którzy opuszczajac skrzyżowanie również zastawiaja owe miejsca uniemozliwiajac poruszanie się innym.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 21:00
~jaa
zgadzam sie z do jasiek jezdnia jest dla kierowcow a nie dla pieszych!!!! pieszy ma obowiazek spojrzec w lewo w prawo i jeszcze raz w lewo i dopiero wchodzic.. a jak nie to ja dostane mandat a pieszy w najlepszym wypadku wozek inwalidzki hehe
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 20:50
~DO jasiek
ZERO kultury wsrod pieszych BARDZO DOBRZE ze nie pszeszla ustawa o pierwszenstwie pieszych na pszajsciach BRAWO chodza jak swiete krowy
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 19:50
~rstw
jamialam leprza przygode pod wiaduktem na chali targowej wyprzedza jade rowerem pha sie namnie jak zwrocilam uwage no to spier....
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 19:42
~jasiek
Zgadzam się z przedmówcą. Zero kultury wśród kierowców!!!. W czwartek ok godz 20 wracałem z Niska i widziałem kobietę na wysepce przy elektrowni. Już przed przystankiem zacząłem hamować. Zatrzymałem się przed przejściem. Kobieta zaczęła przechodzić i tuż przed jej nogami przejechał STARY, SIWY ZJEB!!! w beżowym Chrysler-ze 300m na blachach RST. Nie zapamiętałem końcówki. To samo dzisiaj w Nisku przy TESCO. Przepuszczam pieszą, a kierowcy z naprzeciwka jadą dalej nie zważając na niebezpieczeństwo, żeby po 5 m od przejścia zatrzymać się bo autokar ZMKS zatrzymał się na przystanku. Ruszcie głową. Pomyślcie, że przy tym przejściu może stać Wasza matka, żona lub dziecko. Minuta Was nie zbawi!!!
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 17:43
~ABC
Przydało by się jakas armatka na kierownicy przy rowerze co by uczyc przepisów co niektórych kierowcow ktorzy nagminnie wymuszaja pierwszeństwo na rowerzystach na przejazdach rowerowych, notorycznie zastawiaja przejazd i przejscie dla pieszych, wyprzedzaja rowerzystow nie zachowujac bezpiecznej odległości, na szczęście juz niedługo przepisy zmienia się na korzyść pieszych i rowerzystów, więc przyzwyczajajcie się drodzy bracia kierowcy, a z ta armatka żartowałem
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 17:33
~głupota
Idioci są wszędzie. Za kierownicą samochodu i za kierownicą roweru. Wina nie leży w tym czy ktoś przejechał przez przejście czy przeszedł tylko przez to, że jest tępy i myśli "mam pierwszeństwo to się wpier*olę bez patrzenia". Sam jest sobie winien ;) Jak ja jeździłem rowerem dopóki się na samochód nie przesiadłem to zawsze stawałem i puszczałem auta.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 17:24
~faraon
cyt.: "Na miejsce przyjechały trzy karetki pogotowia oraz policjanci ze stalowowolskiej drogówki. " Tak zaczyna się każdy news o zdarzeniu na drodze. Po co ? Żeby pokazać pracę służb ratunkowych ? Przecież to ich obowiązek i chyba wiadomo z góry, że muszą tam być. Gdyby nie przyjechali należałoby o tym napisać. A tak na marginesie - czy w tym czasie nikt inny nie potrzebował pomocy medycznej a karetki były zajęte ?
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 17:07
~Waldek
Do Andrzej, przeczytaj ze spokojem jeszcze raz mój post i postaraj się zrozumieć treść wszak czytanie ze zrozumieniem to zakres szkoły podstawowej.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 17:01
~bbb
zgadzam się w 100% z rst
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 16:35
~rst
rysiu - maciej wisławski rocznik 1944 - jeden z najlepszych pilotów rajdowych w europie... Sądzisz, że powinien jeździć mks'em bo ma już ponad 70 lat? Otóż tak samo mks'ami powinni jeździć dziewiętnasto, dwudziestoparo leni szczyle, którym wydaje się, że są mistrzami prostej, ale niestety nie najdłuższej kreski. Bo zobaczy taki 400 metrów prostej i sika po majtach ze stresu. A serpentyny w górach jedzie na hamulcu i się dziwi, że płyn zagotowało (pozdrowienia dla tjuning ałdi z rst, który chyba przez 10 km zakopianki nie puszczał wczoraj nogi z hamulca). Mój dziadek 72 lata sprytniej sobie radzi pod blokiem niż niejeden młodygniewny z pierdzącym tłumikiem. MKS'em rozumu nie zastąpisz. Rowerem też nie, ani piechotą.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 15:43
~Gość
V - jeszcze raz przeczytaj (ze zrozumieniem), potem pomyśl i napisz.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 15:39
~Andrzej
Dobrze, że ty Waldek jesteś na "wysokim" poziomie
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 15:15
~rysiu
Niech mnie ktoś przekona że 73 letni starzec nadaje się do prowadzenia auta. W tym wieku to MKS-em, trzeba wiedzieć kiedy skończyć...
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 13:53
~Marcin ty kokot
Dzwoniąc do kierowcy w czasie jazdy na telefon, aby go opieprzyć za kilka minut opóźnienia, zmuszasz go do dzielenia uwagi i stwarzasz śmiertelne zagrożenie na drodze. Mandat zapłaci oczywiście kierowca.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 12:16
~kierowca
Zachowanie szczególnej ostrozności to nie to samo co znak STOPU; czyli nie musze sie zatrzymywac i zastanawiac czy jakiś baran nagle wlizie czy nie; oni też mają zachowac szczególna ostroznosc i UPEWNIAC sie czy mogą wejsc na ulice czy nie!!Wtedy nie bedzie takich skutków jak co kilka dni!!!
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 11:15
~Waldek
Jako, że z reguły przejścia dla pieszych są w rejonie skrzyżowania to ustawodawca nałożył na kierowców szczególny obowiązek zachowania ostrożności czyli zwolnic i patrzeć. To jest obowiązek. Podobny obowiązek ciąży na pieszych i rowerzystach korzystających z przejść dla pieszych i ścieżek rowerowych. Jeśli jedni i drudzy o tym zapominają to jest problem.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 11:07
~Waldek
Do Ola, nie popisuj się swoją głupotą i brakiem wychowania . Mówiąc zamknijcie pyski potwierdzasz swój poziom. Co do okularów to szanujący się kierowca winien mieć takie okulary w samochodzie /koszt kilku złotych/ i w razie oślepiającego słońca używa takich okularów. Tak trudno to pojąć na twoim poziomie.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 10:58
~V
Gosc.. .prawo prawem.jest sformulowane jak jest i nie jest to idealne rozwiazanie. Nie chodzi o to, by ukarac kogos za to , ze przechodzi w miejscu niedozwolonym czy przejezdza..upolowac z ukrycia felikwenta i jeb mandat..chodzi o to, zeby bylo bezpiecznie. Kazdy potrafi ocenic, ze jesli droga jest wolna to mozna sie przez nia przeprawic bezpiecznie.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 10:55
~anty_leming
janusz: kierowca ma obowiązek jechać z taką prędkością, żeby zdążyć wyhamować... jak ci się nie podoba, nie wsiadaj za kółko!! I NIE MYŚL WIĘCEJ, BO CI TO ZUPEŁNIE NIE WYCHODZI!!!
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 10:53
~...
GOCHA...[i]
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 10:48
~komes
Każdy kierowca przed przejściem dla pieszych powinien zwolnić...nigdy nie wiadomo co rowerzyście wpadnie do głowy , dlatego ja zawsze zwalniam i wolę pieszego przepuścić.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 10:44
~Kika
bardzo często rowerzyści wjeżdżają na przejście dla pieszych bez namysłu. Nawet jesli jest to przejście przez które można przejeżdżać to nie oznacza że prawidłowym jest wtargnięcie na nie bez opamiętania. Nie wiem czy teraz tak było - piszę o swoim doświadczeniu, że jest to zjawisko notoryczne - tak jak okalanie ronda wianuszkiem --- zgroza.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 09:54
~floks
Od wiosny do jesieni korzystam z roweru.Często jestem świadkiem jak rowerzyści wjeżdżają na pasach na jezdnię bez zastanowienia,bo zsiąść z roweru to za duży wysiłek i strata czasu. Ten wczorajszy dramat to skutek takiego myślenia.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 09:50
~Gumowy czlonek
Głupota pieszych i rowerzystów nie zna granic!!! Koniec dyskusji
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 08:54
~Gość
V - myślisz trochę? Jakie znaczenie ma czy łamiesz prawo ostrożnie czy mniej ostrożnie?
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 08:51
~bobsonek
Tępe dzidy z komentarzy. Jeżeli to było zwykłe przejście bez przejazdu dla rowerów to winny jest TYLKO rowerzysta. Przez taką niewiedzę ludzi jak w komentarzach giną rowerzyści bo nie mają pojęcia o kodeksie drogowym.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 08:43
~V
Ja przez pasy przejezdzam rowerem ale nie patrze , ze mam pierwszenstwo. Wole zwolnic i sie upewnic czy nic nie jedzie . jesli nadjezdza - wole ustapic, bo zdaje sobie sprawe z konsekwencji zderzenia rower - auto. Nie chodzi o to ,by policja scigala kazdego co przejezdza po przejsciu..tylko tych co stwarzaja zagrozenie. Ostrozny przejazd ze swiadomoscia nikomu nie szkodzi.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 08:30
~Janusz
Pieszy czy rowerzysta na przejsciu dla pieszych nie powinien miec pierwszenstwa ,, poczeka chwile ale bedzie dlugo zyl. Inaczej ginie bardzo zdziwiony ze ktos go nnie zauwarzyl.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 08:09
~ja
Roman - może na Żwirki był korek, jak zawsze?
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 07:05
~jan
.... a policjanci wolą na Energetyków schować się w krzakach i ,,polować" na kierowców bo stoją przecież w terenie ,,zabudowanym" ( zabudowanym jak w ,,Misiu" ). Dwa miesiące temu na Jana Pawła jechałem za radiowozem, na wysokości Biedronki zatrzymał się by puścić pieszych, przed nosem policjantów przejechał facet na rowerze, zero reakcji, nawet nie włączyli buczka.... a ten wypadek to pokłosie takiej postawy policjantów w Stalowej Woli.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 01:53
~drozdzik
Żeby zostać kierowcą trzeba ukończyć kurs oraz zdać egzamin teoretyczny i praktyczny a pieszym i rowerzystą może zostać każdy. Pamiętajmy o tym jako kierowcy przejeżdżając obok przejść dla pieszych. Pieszy lub rowerzysta w konfrontacji z samochodem zawsze przegrywa niezależnie od tego kto miał pierwszeństwo.
+0-0
Niedziela, 4 października 2015 r. godz. 00:12
~Anulka
Ja chcę zwrócić uwagę na coś jeszcze : już kilka razy widziałam jak rowerzyści jeżdżą nie trzymając kierownicy!!! To kompletny idiotyzm! Jak przednie koło najedzie na jakąś nierówność to dziękuję bardzo- mamy wypadek! Jezdnia czy ścieżka to nie arena cyrkowa,pomyślcie o tym Rowerowi Popisywacze bez wyobraźni!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 23:37
~do "prezes"
to w/g ciebie twój prezes już się załapał na emeryturę a nie idzie tylko jeździć po Polsce zaczął i pierd...i jak potłuczony. Oczywiście kaczym dziobem bo czym innym tego nie potrafi robić!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 22:22
~baenaba
Problem polega na tym że spora grupa ludzi-niezależnie od wieku,nie odróżnia przejścia dla pieszych od przejścia dla pieszych oraz rowerzystów. Poza tym osobiście uważam że przejazd rowerem nawet na przejściu dla pieszych do tego stworzonym jest niebezpieczny. Ja osobiście schodzę z roweru i go przeprowadzam w 80%,pozostałe 20% to przejścia z sygnalizacją świetlną. Ludzie to wasze życie,a starcia z samochodem najczęściej kończą się źle. PS przestańcie obwiniać kierowce, to nie jego wina a rowerzystów. Nie oceniajcie też stanu auta,bo to seicento, a w nich nie trzeba prędkości aby uszkodzenia były bardzo widoczne!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:55
~miecz
andrzejku czy ty pomyslales ze ty tez kiedys bedziesz starym capem ,ale po kilkunastu latach mlodziez bedzie cie nazywac jeszcze gorzej ,obys doczekal tego
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:48
~Roman
Mam prośbę do przedstawicieli portalu o sprawdzenie dlaczego przyjazd karetki pogotowia ze szpitala na miejsce zdarzenia zajął ponad 20 minut oraz dlaczego kilka minut po zgłoszeniu nie było tam straży, czy w ogóle tam była ? Działanie służb ratunkowych lub dyspozytorów od 112 nadaje się pod dochodzenie prokuratora, być może te kilka/kilkanaście minut zdecydowało o życiu ofiar.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:45
~fgjhkjyfujk
Ok przejazd przez przejście jest zabroniony ale jakby te rowery przeprowadzali to dziad by się zatrzymał w miejscu? We mnie pod jubilatem na PRZEJEŹDZIE mało co jakaś tępa dzida nie wjechała i wymusiła pierwszeństwo. Nie zapominajmy i wieśniakach, którzy chodzą środkiem ścieżek rowerowych. Na takich tylko guma w łydki.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:35
~Mozets
Jazda po przejściu dla pieszych rowerem jest zabroniona i niebezpieczna. I za to grozi mandat a jeśli się ma prawo jazdy - także punkty karne. Kierowca samochodu nie da rady zahamować - chyba, że ledwie się toczy ( 1km/h).
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:35
~rst
Może w końcu policja weźmie się za rowerzystów jeżdżących po przejściach dla pieszych i chodnikach. Bo naprawdę niektórym rowerzystom wydaje się, że są panami świata i wszystko im wolno.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:22
~Viola
Czy ktos wie w jakim wieku jest poszkodowana kobieta?
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:22
~Ola
Kobieta również mogła się rozglądnąć. To nie jest żaden zakręt, że nie miała jak zobaczyć. Nie twierdzę, że jest to jedynie wina kobiety. Nie mówię, że kierowca jest bez wini, bo nie jest. Ale też nie jest tak, że to wyłącznie jego wina. Dlatego nie mówcie "że stary cep, że trzeba mu zabrać prawko" bo kobieta też mogła być bardziej uważna, w dodatku, że skoro kierowca jadąc był twarzą zwrócony w stronę słońca, to kobieta patrząc w tamtą stronę nie była zwrócona do słonca, więc miała przejrzysty obraz. Podsumowując, wina jest po obu stronach, oraz jest tutaj współwinne słonce, tyle
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:14
~ViP
Faktycznie. Droga odkąd zrobili podskarpową pofałdowana i nierówna
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 21:13
~S
wina obustronna, ale i dziadek może trochę przesadził bo jak się nie widzi to się nie jedzie na pale, a co do dziadków to ostatnio stałem na skrzyżowaniu skręcając w lewo dosyć długo bo auta jechały z przeciwka jeden za drugim i oczywiście taki gościu nie widział mojego auta i zaje... w tył przy 50. z drugiej strony tez rowerzyście chyba łatwiej się rozglądnąć czy coś jedzie i może bezpiecznie przejechać przez pasy czy drogę
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:56
~Koń
A czy to prawda że kierowca fiata byl reanimowany bo się serce zatrzymal czy zawal?
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:56
~fhfw
skąd wiesz, że zmarła?
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:50
~do Ola
Jak widać po zdjęciach, to typowy pokaz "rozsądnego" zachowania. Jechał lekko 80, 90 patrząc na uszkodzenia auta. Owszem, mogli wjechać na przejście. Więc wyszło 2+2=4.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:49
~prezes
Podziekujcie Tuskowi,całemu PO,bo starszych kierowców na TIRach będzie coraz więcej. No niestety trzeba do 67 dociagnąć,żeby na jakąś emeryturkę się załapać. A swoja drogą,to jest wielu,pieszych i rowerzystów co się zachowują tak jak u siebie na podwórzu. Jeden taki skręcał na podwórze w lewo,bez kierunkowskazu,za nim hamowanie z piskiem opon.Wystraszony kierowca wysiada i drze się na skręcającego,a ten zabawnie:To nie wisz,że jo tu mieszkom!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:47
~bolo
Wypadki sa z winy ludzi nie roweu czy samochodu!!!!!!!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:43
~miast0wy
Kobieta zmarla w szpitalu [']
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:40
~mieszkaniec
POZDROWIENIA DLA 2 CHŁOPAKÓW CO ZACHOWALI ZIMNĄ KREW I POMAGALI TAM !!!!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:40
~sor
to mnie wnerwiło że ludzie przyszli i kurde patrzyli sie a pomocy udzielały nastolatkowie :O i co nie napisali tg w artykule !
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:38
~Antoni
Pomijając już fakt czyja to byla wina warto zwrócić uwagę że w tamtym mijescu od lat na drodze są fale dunaju gdzie nierówna jezdnia wpływa na hamowani. Może wladze miasta ten problem jakoś dostrzeżą bo jak wjeżdza sie do miasta to telepie na tej obwodnicy i na tym skrzyżowaniu
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:36
~ttt
Ale urwał!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:35
~Ona
Byłam naocznym świadkiem tego wypadku,to powinien zobaczyć każdy rowerzysta nim nagle wjedzie na pasy na przejściu dla pieszych.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:27
~Ola
Zamknijcie wszyscy pyski. Najmniej wiecie, a najwięcej macie do powiedzenia. Typowe cebulaki. Nie macie pojęcia jak wyglądała sytuacja , a komentujecie, jakbyście byli świadkami. Żal mi was, że tak to przeżywacie, no ale to tak bardzo typowe dla Polaków :)))) Tak czy siak doskonale znam kierowce i wiem, że jest bardzo rozsądnym człowiekiem, który nie jeździ jak wariat. Każdemu z was mogło się przytrafić takie coś. Ciekawe, czy chcielibyście, żeby pisali o was "bo takim starym capom nie powinno sie juz dawac jezdzic samochodami i raczj 50 to on nie jechał zabrac staremu dziadowi prwko i spokój brak słów" Zachowujecie się wszyscy tak, jakby on to zrobił umyślnie. Skąd miał wiedzieć, że akurat o tej godzinie będą mu potrzebne przeciwsłoneczne okulary. Nie wiedział tego, ponieważ każdego dnia wyjeżdża o 7 i skąd może wiedzieć, że akurat tego dnia, o tej godzinie i w tym miejscu słońce będzie świeciło tak mocno. Gdyby wiedział, to by je założył. Dlatego nie pogrążajcie się dalej, pisząc te żałosne komentarze, bo nie zabłyśniecie, przykro mi, żegnam
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:23
~bolo
Jakby wszyscy ludzie ogladali sie za siebie I na boki to by nie bylo problemu!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 20:00
~Waldek
Panie kierowco, tłumaczenie, że cię oślepiło słońce nie jest żadnym wytłumaczeniem. Powiedz lepiej gdzie miałeś okulary od słońca, bo słońce dziś świeci cały dzień. Nadto dziś ulice są prawidłowo oznakowane , a w szczególności przejścia dla pieszych, które w mieście są na każdym skrzyżowaniu.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 19:59
~Bławat
Co tam życie, samochód ma się zatrzymać!
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 19:58
~kolo
I trzeźwy był, a i tak rozjechał. Pewnie kolejny, który myślał, że tylko pijaki powodują wypadki.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 19:53
~andrzej
bo takim starym capom nie powinno sie juz dawac jezdzic samochodami i raczj 50 to on nie jechał zabrac staremu dziadowi prwko i spokój brak słów
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 19:41
~widzisz a nie grzmisz
to śmierć zdejmuje buty z nóg!(a tak nawiasem to kto da gwarancję za 73-letniego kierowcę,dobrze że jechał tak małym autem a nie ciągnikiem z naczepą)
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 19:31
~ssiku1
stary pirat jechal prawie setke i nie dal rady wychamowac.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 19:30
~swojak
Mam nadzieje ze wszyscy wyzdrowieja i wyciagna wnioski na przyszłosc.
+0-0
Sobota, 3 października 2015 r. godz. 19:22
~XoXy
73-letni kierowca fiata nie zauważył rowerzystów bo oślepiło go słońce. Ale zapie***lał jak widać po uszkodzeniach więcej jak 50. I co Słońce też go oślepiło że licznika nie widział? Naprawdę, co roku takie dziadki powinny przechodzić testy. Jak mnie oslepia to zwalniam, a nie nakurw***iam, tym 0,9 litra ile fabryka dała.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.