Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Środa, 24 kwietnia 2024 r. Imieniny: Bony, Horacji, Jerzego
 Wiadomości lokalne
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Komunikat MZK
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
» Są chętni na przebudowę parkingu przy PCK w Stalowej Woli
» Pożar w bloku na Alejach. Na kuchence spalił się garnek
» Dzień otwarty w SLO w Stalowej Woli
» W piwnicy w bloku na Śródmieściu zapaliła się instalacja elektryczna
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MBP: na safari z Robertem Gondkiem
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Czwartek, 29 stycznia 2015 r. godz. 20:27     /Magdalena Rodecka/
Nie będzie schroniska ale skuteczny program opieki nad zwierzętami

W lutym miejscy radni mają się pochylić nad programem opieki nad zwierzętami. Właśnie jest on w fazie konsultacji z organizacjami oraz osobami, które w naszym mieście uchodzą za miłośników czworonogów.
W lutym miejscy radni mają się pochylić nad programem opieki nad zwierzętami. Właśnie jest on w fazie konsultacji z organizacjami oraz osobami, które w naszym mieście uchodzą za miłośników czworonogów.
Fot. Jacek Rodecki
W lutym miejscy radni mają się pochylić nad programem opieki nad zwierzętami. Właśnie jest on w fazie konsultacji z organizacjami oraz osobami, które w naszym mieście uchodzą za miłośników czworonogów. A problemem są nie tylko bezpańskie psy i koty.

O tym, że miasto jest zanieczyszczone psimi odchodami, mówił radny Marek Zaremba. Jego zdaniem mieszkańcy - właściciele czworonogów nie przestrzegają zasad higieny, nie sprzątają po pupilach, co zauważa na trawnikach i placach zabaw. - "W Poznaniu wywozi się rocznie 200 ton zwierzęcych odchodów, u nas ich przybywa" - stwierdził Zaremba, dodając, że rozwiązaniem powinny być kary lub zwiększenie opłat dla posiadaczy czworonogów.

Prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny poinformował, że tego typu problem ma nie tylko wymiar estetyczny ale i zdrowotny, zgadzając się z radnym Zarembą, że zanieczyszczenia mogą powodować choroby u dzieci. Włodarz nie jest zwolennikiem karania ale edukacji, co realizuje na terenie miasta chociażby Polski Klub Ekologiczny "Przyjaciele Ziemi".

Obecnie psie pakiety nie znajdują się na terenach spółdzielczych, dlatego do tego pomysłu trzeba będzie powrócić. Podobnie jak do realizacji programu opieki nad zwierzętami, między innymi na zasadzie wolontariatu. - "Co do kwestii bezpańskich psów są już pewne pomysły. Nie jestem zwolennikiem tworzenia schroniska ale jestem pewny, że możemy wspólnie wypracować dobre rozwiązania, które będą skuteczne" - wyjaśnił prezydent Nadbereżny.

Zobacz więcej:
- Bezdomne zwierzęta pod opieką gminy

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 2 lutego 2015 r. godz. 15:48
~HALNY GRZEGORZ
@zdziechowiak ..temat pacyfikacji w naszych stronach jest godny pamięci i powinien być szerszym tematem... Jeżdziłem kiedyś po okolicy szukając śladów rodziny dziecka uratowanejgo po pacyfikacji Borowa / byłem i w Szczecynie u księdza .. /. Mało chyba kto wie , że o mały włos nie spacyfikowano Annopola...jednostki niemieckie pomyliły miejscowości . Po lasach janowskich też troszke Pandą pojeżdziłem ...tylko pomniki i tablice po tych co zginęli..... W tych lasach spotykałem drużyny harcerskie uczące się historii... , i tak powinno być..! , bo co to za Naród jak nie zna swojej historii.?. Ps..może kiedyś jeszcze podyskutujemy przy właściwym temacie..
+0-0
Poniedziałek, 2 lutego 2015 r. godz. 14:21
~zdziechowiak
Kwestie naszej pamięci historycznej są ważne abyśmy nadal funkcjonowali jako społeczeństwo pamiętające o własnej historii. Od tematu piesków odszedłem ponieważ kwestia pamięci osób które zginęły warta jest jednak przypomnienia, a dla akurat naszego regionu Borów to był taki mały Wołyń. W naszym regionie w czasie wojny nie było tak ważnego i wyróżniającego się w skali Polski wydarzenia, no może jeszcze takim ewenementem była bitwa o Porytowe Wzgórze. Nasz region wyróżnił się innymi szczególnie ważnymi wydarzeniami w czasie wojny, wprawdzie istniało wiele ugrupowań partyzanckich które jednak zajmowały się głównie walkami między sobą. Jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu żyło jeszcze wiele osób dobrze pamiętających wojne i z ich relacji wyłaniał się negatywny obraz zarówno naszych partyzantów zarówno z AK jak i AL( choć szczególnie negatywnie mówiono o bandach które pod koniec wojny podciągnięto pod AL). W wspomnieniach części osób lepiej zapamiętano żołnierzy niemieckich niż partyzantów. Szczególnie ludzie obawiali się wtedy Ukraińców którzy cechowali się szczególnym okrucieństwem. A co do Własnowa to że dopisano na jego konto zbrodnie Dirlewngera, Kamińskiego czy Ukraińców z powstania warszawskiego nie zmienia faktu że był on dla swojego kraju jaki by on nie był zdrajcą współpracującym z Hitlerem który pomagał w podbiciu swojej ojczyzny. Dzisiaj wśród młodszego pokolenia nawet w naszym rejonie termin pacyfikacja Lasów Janowskich mało mówi i lokalni społecznicy i władze powinny dbać aby nie zginęła pamięć o tych wydarzeniach.
+0-0
Poniedziałek, 2 lutego 2015 r. godz. 13:35
~HALNY GRZEGORZ
@zdziechowiak , zawsze jak jest problem , to najlepiej dać temat zastępczy , który rozmyje zasadniczy.... To polecę tematem gen A, A, Własowa...bohater obrony Moskwy , potem dostaje zadanie w niemieckim kotle niewykonalne , niemiecka niewola / wg. Stalina zdrajca / , tworzenie oddziałów RWNR i walka u boku Niemców , na koniec pomoc powstańcom praskim .... Tyle szlaku wojennego , bo reszta na zasadzie wielu dowódców polskiego podziemia...! Ps..może jednak pozostańmy przy temacie psów , a o polityce w innym temacie..pozdrawiam !
+0-0
Poniedziałek, 2 lutego 2015 r. godz. 11:54
~zdziechowiak
Ten komentarz nie będzie miał nic wspólnego z tematem zwierząt, ale myślę że ważne aby w dzisiejszych czasach gdy powszechnie mówi się o ,,polskich obozach śmierci'', o ,,nazistach'' którzy wywołali drugą wojnę światową których według nowo pisanej historii nie wolno utożsamiać z Niemcami czy Ukraińcach wyzwalających Polskę warto skusić się na krótką refleksję dotyczącą dzisiejszej rocznicy pacyfikacji wsi polskich w Lasach Janowskich. Pacyfikacji miejscowości położonych w dzisiejszych powiatach kraśnickim i janowskim była jedną z najbrutalniejszych pacyfikacji obszarów wiejskich w Polsce, szacuje się że zginęło w niej nawet 1300 osób brutalnie zamordowanych przez odziały niemieckie i ochotników ukraińskich z ochotniczego 5 pułku galicyjskiego ss. Nie pozwólmy wmówić polskojęzycznym politykom i mediom że to my byliśmy oprawcami, szmalcownikami itd, a udowodniły to ostatnio w Oświęcimiu zapraszając jako honorowych gości prezydenta Ukrainy nawiązującej wyraźnie w ostatnim czasie do tradycji UPA oraz wnuka komendanta obozu a pominęła krewnych rotmistrza Pileckiego. Powinno to skłonić nas do chwili refleksji nad współczesną Polską i światem gdzie znowu powstała dziwna analogia z latami II wojny i Ukraińcy nawiązali ścisłą współpracę z Niemcami, a do ostatnich regionów Ukrainy zamieszkanych przez mniejszość nieukraińską wysyła się odziały ochotników nacjonalistycznych organizacji typu prawy sektor których większość członków nie posiada żadnego doświadczenia wojskowego i nie mają żadnej wartości bojowej a mogą jedynie służyć do zastraszania miejscowej ludności i do robienia czystek etnicznych, na Wołyniu i Małopolsce Wschodniej plan oczyszczenia z ludności nie ukraińskiej się powiódł więc teraz szykuje się tego powtórka w Donbasie. Z naszego historycznego punktu widzenia mamy święte prawo nie cierpieć ruskich za zbrodnie dokonane na naszym narodzie ale w imię nienawiści do Ruskich nie powinniśmy przykładać mieszać się w wojnę domową na Ukrainie. Tekst przydługi, ale myślę że warto w taką rocznicę jak dzisiejsza pomyśleć o naszych zamordowanych rodakach.
+0-0
Poniedziałek, 2 lutego 2015 r. godz. 08:33
~HALNY GRZEGORZ
@Czytelniczka...no właśnie DARMOWE CHIPOWANIE to po pierwsze , a zwierzakom schronisko należy się jak psu buda..!. Jeśli przedstawiciele PiS w naszych samorządach ....prawo i sprawiedliwość mają za propagandowy szyld bez pokrycia ...to niech się dalej nie błażnią... Ps...w każdej sprawie można się dogadać i znależć rozwiązanie , TYLKO TRZEBA CHCIEĆ...
+0-0
Niedziela, 1 lutego 2015 r. godz. 01:11
~Czytelniczka
Zgadnijcie ile kosztuje sterylizacja suki... prawie 200zł! A z chipami to było tak, że jak spacerowałam z moimi psami po.. wielkim mieście, podeszła do mnie policja z czytnikiem i chciała mi wlepić mandat za brak chipów. Na moje tłumaczenie, że nie jestem tubylczynią musiałam się okazać dokumentem tożsamości i obiecać że jak tylko u nas wprowadzą darmowe chipowanie to moje psiaki zachipuję.
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 18:54
~foral
Łapać i od razu utylizować to lekka przesada choć nasi ,,banderowscy przyjaciele'' z Ukrainy problem bezdomnych psów we Lwowie, Kijowie i innych miastach Euro 2012 tak rozwiązali, zabite pieski były utylizowane w mobilnych krematoriach. Ale z drugiej strony krzywdę zwierzętom robią ludzie tacy jak śp. Wioletta Willas tworząc pseudoschroniska które zatruwają życie sąsiadom a i zwierzakom nie zapewniają godziwej egzystencji. Co do chipowania i rejestracji ten pomysł jest dosyć łatwy do wykonania w miastach, które mają do tego odpowiednie możliwości. Halny pisał o teoretycznych przepisach którymi powinny kierować się mniejsze miejscowości - tylko że papier wszystko przyjmie a w praktyce kto miałby to realizować, i kto miałby ponosić tego koszty. Ktoś pisał że są miasta gdzie wprowadzono darmowe chipy, tylko że to że właściciel psa nie płaci oznacza że wszyscy podatnicy z danego miasta płacą za niego. Zresztą niechęć do takich praktyk świetnie widać przy okazji ustawy śmieciowej i ludzi którzy nie chcą płacić za wywóz śmieci. Zresztą ustawa śmieciowa to przykład tego że rząd PO PSL potrafi zaginać podstawowe zasady ekonomii, ponieważ na całym świecie gdy zwiększa się ilość korzystających z usługi (teraz śmieciarka w miejscowości objeżdża wszystkie posesje a wcześniej w małych miejscowościach robiła kilkanaście kilometrów aby odebrać odpady z kilku posesji). plus fakt że większość gospodarstw segreguje odpady a przez co odbiorca zbiera gotowy towar który można sprzedać i jeszcze dodatkowo na nim zarobić), więc w normalnym państwie koszt odbioru odpadów powinien spaść a nie wzrosnąć jak to ma miejsce w Polsce. Zresztą takich absurdów narobiły i poprzednie rządy jak choćby idiotyczne rozporządzenie o karach za ścinkę drzew bez zezwolenia (już nie pamiętam czy uchwalił to PIS czy SLD) Absurdalne oprócz stawek ( nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych za wycinkę własnego drzewa- w państwie w którym nie masz szans na odszkodowanie nawet jeśli pijany lekarz w szpitalu utnie ci niewłaściwą nogę, ewentualne odszkodowanie po latach procesów zapłacić może szpital utrzymywany z podatków obywateli), zapłacisz karę nawet jeśli wytniesz gatunek obcy, inwazyjny traktowany jako szkodnik typu czeremcha amerykańska. Rozumiem ochronę pomników przyrody, gatunków zagrożonych ale żeby człowiek który zasadził drzewo na własnej działce musiał prosić urzędasa, uzasadniać dlaczego chce ściąć swoją własność to absurd który zafundowały nam postsolidaruchy i IV Rzesza Europejska.
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 17:21
~HALNY GRZEGORZ
@wilk..a może tak i wilki wyłapać i utylizować...? .Ps...te portalowe też..!
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 17:19
~lucyperjusz
wilk najlepiej to bym cię utylizował masz tak popierd.......e w głowie ze chyba ty z tym kotem się muzgiem zamieniłes !!!! idiota jeden !!!!jednego idioty mniej w Stalowej Woli
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 16:17
~wilk
ten kot z fotki już wybrał ---czeka na nadjeżdzajacy pociag.reszte bezpańskich kundli wyłapać i utylizować.A te na smyczach powinny być oznaczone czy sa szczepione i czy opłacony jest za nich podatek inaczej kara dla własciciela z 500zeta. Wkońcu zróbcie władzo porzadek.
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 16:01
~Czytelniczka
Zawsze powtarzałam, że trzeba wprowadzić obowiązek chipowania, darmowego jak w Poznaniu i innych dużych miastach. Problem bezpańskich psów by znikł.
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 15:59
~Czytelniczka
Mam psy, dużo psów. Pewnego dnia przybłąkał się spory psiak, chudy jak szczapa. Karmiłam go i szukałam jakiegoś właściciela albo domu dla psiaka ale nikt go nie chciał bo za łagodny, podwórka nie przypilnuje. Znalazło się rozwiązanie, przyjadą, zabiorą i uśpią bo tak rozwiązuje te sprawy nasz powiat. Miałam spojrzeć takiemu psu w oczy i powiedzieć - bracie mniejszy, na ziemi nie ma miejsca dla ciebie, oddaję cię mordercom, jestem morderczynią - tak miałam powiedzieć? NIGDY W ŻYCIU! Został. Nie ja mu życie dałam i nie ja mu je będę odbierała.
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 14:45
~HALNY GRZEGORZ
@foral..,, inna sprawa , że nawet gdy właściciel zarejestruje..." , taki obowiązek wynika z ustawy i miejskich- gminnych regulaminów ,, utrzymania porządku itd.." . Od czegoś trzeba zacząć...na początek od władzy , która to uchwala i nie przestrzega... i karać jak nie wiedzą co uchwalali..! Ps. czasem tylko dobry bat trafia do rozumu , a samorządowców mamy chyba rozumnych..!. W gm. Zaklików zarejstrowanych psów kilka / w tym 3 moje../...to za co burmistrz kosi kasę ..? Głowa w wiatrakach schodzi na psy...!
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 13:50
~foral
Lucjusz (jego rodzice chyba uwielbiali postać graną przez Marka Kondrata w sztuce ,,Igraszki z diabłem'') pozoruje rozwiązanie problemów ze zwierzętami w Stalowej Wsi. Polacy uwielbiają puszyć się przed Rosjanami czy Białorusinami ale że należą do zachodniego kręgu kulturowego ale w kwestii społeczeństwa obywatelskiego czy szanowania innych to nadal jesteśmy dzikim wschodem. Problem niesprzątania odchodów przez właścicieli czworonogów jest w całej Polsce. I najlepsze efekty w walce z tym chamskim procederem osiągnęły te miasta gdzie połączono akcje informacyjne z wysokimi mandatami wystawianymi przez straż miejską. Podobne akcje walczące z jazdą po kielichu czy z nadmierną prędkością nic nie dawały póki nie wprowadzono masowych kontroli kierowców kończących się wysokimi mandatami a nawet utratą prawa jazdy. Pomysł z obowiązkowym chipowaniem jest całkiem fajny tylko nie rozwiąże on problemu bezdomnych zwierząt. Wielu właścicieli jeśli będzie musiało zapłacić za chipowanie to wyrzuci swoje zwierzę, inny problem to jak wyegzekwować te przepisy i jak duże koszty to wyniesie. Inna sprawa że nawet gdy właściciel zarejestruje dorosłe zwierzęta to nadliczbowe szczeniaki nadal będą podrzucane lub zabijane. Tworzenie schroniska w takiej formie jaką przyjęło się w Polsce uważam za fatalne z ekonomicznego i humanitarnego punktu widzenia. Lepszym rozwiązaniem byłby model amerykański gdzie zwierze trafia do schroniska i jeśli przez określony czas nikt go nie adoptuje usypia się je. Brzmi to nieludzko ale większość zwierząt które trafia do schronisk nigdy ich nie opuszcza albo po krótkim czasie do nich wraca. Prawda jest taka że większość ludzi biorąc pieska ze schroniska chce młodego i zdrowego pieska. Psy stare, chore czy różne mieszańce ras bojowych, często w przeszłości maltretowane przez byłych właścicieli nie nadają się do adopcji a nawet mogą być niebezpieczne szczególnie dla dzieci. Uważam że zamykanie tych zwierząt do końca ich życia w kojcu nawet gdy zapewni im się dobre warunki bytowe (z czym też często jest problem w schroniskach prowadzonych przez osoby prywatne które albo nie mają środków i warunków na taką działalność lub tną koszty utrzymania aby zarabiać na dotacji od gminy)
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 11:40
~HALNY GRZEGORZ
@mądry...zwierzęta czasem to takie zabawki ludzi , których się pozbywamy gdy się znudzą.. ...przykre to !. Mam sukę Molli adoptowaną u weterynarki ze Stalowej Woli /..jakiś ludzki sk... uwiązał ją drutem do drzewa w lesie ..! ! ! / . Temat schroniska to jedna sprawa , bo nie rozwiąże problemu psów bezdomnych . Tylko obowiązkowe chipowanie psów przy rejestracja pozwoli zidentyfikować właściciela bez wyobrażni..! Ps..mam znajomych ... co widzą problem , ale np. rejestracja własnych pupili ich przerasta..bo...no właśnie bo co..?..!
+0-0
Sobota, 31 stycznia 2015 r. godz. 09:06
~agawa
Panie prezydencie! Schronisko to najlepsze rozwząnie, pomimo kosztów, jakie się z tym wiążą. Osobiście oferuję pomoc przy opiece. Wszystko ze szczerego serca. To naprawdę bardzo potrzebne w Stalowej Woli.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 23:11
~mieszaniec
Wzdłuż Poniatowskiego to Zarzeczny powinien kosze postawić i zapłacić za odbieranie odpadów. Poniatowskiego i Przemysłowa to drogi powiatowe. To Powiat powinien je sprzątać, odśnieżać i wywozić śmieci.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 22:13
~mądry
najważniejsi są ludzie jesteśmy ludzmi pomagajmy ludziom zwierzętom też ale człowiek wazniejszy niz zwierze
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 21:55
~mnb
Zamiast pakietów należy zakupić kosze na śmieci. Ja sprzątam po swoim psie, ale nie mam gdzie wrzucić odchodów bo w naszym mieście koszy jak na lekarstwo. Wzdłuż całej Poniatowskiego nie ma koszy.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 20:06
~psotek
kosciol Lucek wiara a zwierzeta niech sie same klaruja mam nadzieje ze kiedys bedziesz bezdomny bez pieniedzy i pracy zlo zlo
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 17:46
~arleta
schroniska nie będzie ale za to będzie niepotrzebne zlobko-przedszkole bo teraz jest niż demograficzny wiec w przedszkolach będzie niedobór nawt z powodu ze dzieci 5 i 6 letnie ida do szkoły i w przedszkolach znikają 2 grupy dzieci wiec po co budowac to ? Mieszkan tez nie ma sensy bo rozda za 1% wartości kumplom a wracając do schroniska to po co w stalowej ? a Potrzebne chociażby dla zwierzątek pana prezia tj jego radnych :)) gdzie te zwierzątka się podzieją za 4 lata ?
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 17:19
~HALNY GRZEGORZ
...czy Stalowa Wola ma zostać miastem szczurów i p..OSŁA..? . Ps... są gminy gdzie mają profesjonalne kojce dla bezdomnych zwierząt . W Wigilie zwierzęta mówią ludzkim głosem , niestety stalowowolskich człekokształtnych nie zawsze na to stać..!
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 15:12
~bb
Nie przesadzajmy z tymi pakietami. Potrzeba po prostu więcej koszy. Nie będę latała z psem pod pakiet żeby się załatwił. Wzdłuż całej ulicy Poniatowskiego od obwodnicy do parafii Opatrzności nie ma ani jednego kosza na śmieci. Skombinowanie sobie woreczków tanim kosztem nie jest problemem. Kupujemy w sklepach pieczywo, warzywa, owoce. Trzeba sobie odkładać woreczki. Kwestia jest tylko tego gdzie to wyrzucić. Średnia przyjemność latać z woreczkiem w poszukiwaniu kosza.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 12:55
~kundel
Mieszkam na terenie miejskim, nie spółdzielczym, al. Jana Pawła II, żadnych psich pakietów tu nie ma!!!!!!! Moze gdzies są w nowym parku miejskim, ale bloki? Nawet nie ma takiego znaku jak w dużym mieście , nawołującego do posprzątania po psie!!!!!!!
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 10:41
~Stw .
W Poznaniu wywożą 200 ton odchodow zwierzęcych ale z ZOO a nie zebranych z trawników .
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 10:33
~zor
A kto będzie przestrzegał jak wielu gliniarzy, samorządowców, lekarzy, prawników, sędziów itp. ma psy i wyprowadza je na trawniki??! GDyby Policja karała mandatami za sranie psów po trawnikach jak nakazuje prawo, to nie rzad PO-PSL nie usiałby robić takiej nagonki na kierowców i stawiać kolejnych fotoradarów!! A tak bardzo atakowali za to PIS. Codziennie widuję jedną osobę z samorządowej ekipsy ze swoim osrajtuchem na smyczy, który głośno i wyraźnie mówi, że nie będzie po nim sprzątał.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 09:56
~kosa
Po Waszym stosunku do zwierząt widać jakimi jesteście ludzmi. Te psy i koty mają więcej oleju w głowach niż nie jeden człowiek. Pies sra tam gdzie jego właściciel go zaprowadzi, to nie wina psa że jego właściciel jest debilem.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 08:49
~Kocica
Szkoda piszczących małych bezdomnych zwierzaczków .
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 08:21
~Pani_Frau
Psy i koty pousypiać, to może nieuleczalnie chorych też od razu "do gazu", bo po co utrzymywać jak to kosztuje, a sensu nie ma? Ale macie Adolfowe poglądy. Co do karania za niesprzątanie to jestem na tak, ale dopiero jak posiadacze psów będą mieli psie pakiety na każdym osiedlu. Wtedy nie będzie wymówki, że nie mam woreczka albo nie wiem gdzie wyrzucić.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 08:08
~buuuuu
Wieśniaki stalowolskie śmiecą (porozbijane butelki!), leją, tam gdzie stoją, plują, smarkają, na chodnikach, tam, gdzie stoją. Gdy Wasze dzieci po tym chodzą, to żaden problem? No tak, w przeciwieństwie do psów, ludzie nie roznoszą żadnych chorób, szczepione są.
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 06:56
~opopopopop
popieram antygówniarza,dość poprawności polotycznej a ty matka nie tup nóżką jak ktoś ma racje
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2015 r. godz. 00:24
~Sabina
"lolek" MASZ RACJĘ! Powinni przede wszystkim zabrać się za alkoholików, zwłaszcza tych którzy mają coś z młodzieżą i kulturą do czynienia, a nie pierdołami zajmować się jak psimi góóównami. Zarzygane chodniki przez kurduplów bardziej są odrażające
+0-0
Czwartek, 29 stycznia 2015 r. godz. 21:56
~matka
antygówniarz a może by tak ciebie uśpić tępaku!!!
+0-0
Czwartek, 29 stycznia 2015 r. godz. 21:47
~HALNY GRZEGORZ
...drugie co do wielkości miasto Podkarpacia bez schroniska dla zwierząt...! . Oj LUCEK , LUCEK.... wolantariat nie załatwi problemu , a może tak pora pomyśleć nad schroniskiem razem ze starostwem..?. W przypadku remontu ulicy Przemysłowej wspólne działanie przyniosło efekt.. Ps...temat wymaga konsultacji również z gminami powiatu..!.
+0-0
Czwartek, 29 stycznia 2015 r. godz. 21:43
~stw
koniec "wiochy" w STW.Burki na wieś do budy a koty łapać myszy w stodołach.Tam ich miejsce.Trawniki maja pachnieć kwiatami a nie gównami.
+0-0
Czwartek, 29 stycznia 2015 r. godz. 21:32
~lolek
a Zaremba był trzeźwy jak to mówił? ja proponuję podatek od pijaków bo rzygają gdzie popadnie...
+0-0
Czwartek, 29 stycznia 2015 r. godz. 21:20
~antygówniarz
pora najwyższa zrobić wkońcu z tym porzadek a mianowicie uwolnić miasto od psich odchodów.A jak a poprostu kary dla włascicieli pupilków za niesprzatanie po nich "prezentów gównianych" conajmniej z 500 zł. I praca społeczna przy sprzatanie tychrze gówienek na terenie miasta.A z bezpańskimi kotami i psami najprosciej ujmując wyłapać i uspić.Żadnych kosztów w postaci schronisk czy innych spraw.Są inne cele jak przedszkola czy szkoły a nie psie burki.Wzmóc kontrole czy psy są wyprowadzane na smyczach a duże w kagańcach.DO DZIEŁA WŁADZUCHNO.
+0-0
Czwartek, 29 stycznia 2015 r. godz. 20:40
~NADBEREŻNEGO POMYSŁ ZAMIAST STADIONU
Polecam na portalu youtube com materiały: "Nadbereżny nie wybuduje nowego stadionu" i "Dlaczego Lucjusz Nadbereżny (PiS) zwalcza książki? Panicznie boi się wiedzy?".
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.