|
Niedziela, 25 stycznia 2015 r. godz. 20:55 ~kolo | wiązać plany ze stalową wolą mogą jedynie polityczni karierowicze, którzy będą doić kasę na stołkach obiecując gruszki na wierzbie swym wyborcom. dla nich te mieszkania, nie dla niewolników z branży aluminiowej. |
00 |
Niedziela, 25 stycznia 2015 r. godz. 19:34 ~Dziad Proszalny | Lucek, rób swoje. Najwyżej Cię skrytykujemy. Najważniejsze że już nie ma tego łysego alkoholika. |
00 |
Niedziela, 25 stycznia 2015 r. godz. 14:55 ~Ela | a co z mieszkaniami pustostan na ul. sierpnia na wprost policji w srodkowej klatce jest pustostan babka umarla nikt tam nie mieszka ciekawe czy moge go zajac sprawa pilna moze ktos mi podpowie ?? czy policja moze mnie z tamtad wyrzucic w zimie?? |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 21:25 ~1% to za mało | Fajnie ze dziennikarz pokazuje sprzedany blok wiec widać jak majątek miasta się skurczyl o 3,5 mln zł |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 20:58 ~analiza | P.Lucku .Jesteś nie mądry . |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 18:22 ~patriot | do pietrek:
masz rację, ciekawe gdzie on znajdzie tereny pod bloki? Może wykroi trocę terenu przy plebaniach? |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 13:43 ~czekqamy | Lucjusz ty udajesz idiotę czy nim naprawdę jesteś ? Uważasz ze miasto staje sie bogatsze jak wysprzeda wszytkie mieszkania ??? Bo wydaje mi sie ze odwrotnie , aby miasto bylo bogatsze to powin no powiekszac swoj majatek. Takie sa prawa ekonomi ale ty o tym nic nie wiesz nieuku !!! Przeczytaj jakas ksiazke i skoncz pierniczyc glupoty tylko do roboty czekamy i mamy twoj folder a pod koniec roku rozliczamy a jak nic nie zrobisz z twojej dlugiej listy to referendum i na taczkach cie wywieziemy !!! |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 13:38 ~PO | po co budować nowe ??? Żeby je później kumplom z PIS zbyć za 1 % wartości !!! |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 13:35 ~lucek bucek | Weberowi to nawet z oczu złe patrzy. Szkoda ze się dostał tylko 11 punktami wygrał- niewiele , jakby tak nie wszedł to by się tak głupio nie uśmiechał teraz ale 4 lata szybko zleci Panie Weber |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 12:55 ~ale jaja | Z tego Lucka to jak widać niezły deweloper będzie. To co Szlęzak wybudował (socjalne) sprzedaje za 1% a teraz się bierze za budowę komunalno czynszowego ???? co to ku... w ogóle jest kogo będzie stać na czynsz 800zl a do tego jeszcze media dojdą jak stalowowolanie nie zarabiają tak jak on z najwyższej polki tylko biedni męczą się z najnizszej |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 05:48 ~edek | puscilem pawia |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 03:38 ~Adam | Edek = karburator - Edward Weber |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 01:51 ~Ania | Pamietam czasy jak pracowala huta -matka Stalowej Woli.Pamietam jak Wslesa przyjechal do kosciola i pod hute z Frankowskim i ludzmi szli sie modlic bo kilku pracownikow zwolnili.Gdzie byl Frankowski jak rozkladali hute z Walesa,gdzie byli jak zniszczono Fabryke Domow i pozostale zaklady .Teraz z PISem chca rozkladac dalej Stalowa Wole? Bylam z rodzna za Pis teraz juz nigdy nie uwierze kto ma spolke z kosciolem/mala litera/ Bo ja wierze w Prawdziwy Kosciol i tych ,ktorzy chca dobrze dla Stalowej Woli. |
00 |
Sobota, 24 stycznia 2015 r. godz. 01:17 ~ebo | Ciekawe będzie wyłanianie osób, którym zostaną przyznane klucze. Jak zostaną ustalone kryteria ? Kto będzie o tym decydował. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 21:38 ~pietrek | Mam tylko jedno pytanie do Luncyjusza wszystkowiedzącego: gdzie ten blok wybuduje, jak w Stalówce brak jest już odpowiednich działek. Na ostatnich które były właśnie buduje SBM i będzie budował Stalprzem, tak więc Aborygen już teraz powinien szukać lokalizacji pod ten blok na super warunkach... |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 20:14 ~Liljana | Prezydent uczy się mówić prawdę, w pierwszym artykule mówił, że buduje bloki komunalne, teraz że nie są "stricte komunalne", może w następnym przyzna się, że z blokami komunalnymi nie mają nic wspólnego, chociaż właśnie takie obiecywał budować. Dalej się upiera, że osoby, które stać na 800 zł czynszu miesięcznie, nie stać na raty kredytu i jeszcze dorzuca, że całe to mieszkanie będą musieli na własny koszt wykończyć, jednocześnie twierdząc, że nie stać ich na kredyty. Wolne żarty! Wątpię też, żeby rząd dofinansowywał z programu budownictwa komunalnego budownictwo niekomunalne, bo to nielogiczne. Ale rząd to po, więc będzie na co psioczy miał STW pis. I wisienka na torcie: "starsi ludzie w sile wieku" - wysoki poziom języka polskiego prezentuje podwójny mgr. Żywy przykład na to, że uniwersytety na psy schodzą. Pomijam już oczywiście, rzecz wynikającą z logiki - starszych ludzi nie stać na taki czynsz, no i stałej pracy raczej też nie mają, ale jakby co - mieszkanią są "dla wszystkich". |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 19:56 ~antyedek | To nie Szlęzak przegrał edku, to Stalowa Wola przegrała. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 19:14 ~Gość | tofilski - zobaczymy. Jeśli faktycznie nie odpuści to będzie znaczyło, że zasługiwał na mandat radnego. Chociaż to, ze głosował na tak, a miał inne zdanie, stawia go w złym świetle. Bardzo złym. Może się zrehabilituje. Zobaczymy. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 18:36 ~p | edek może jeszcze temu WIELMOŻNEMU PREZYDENTOWI las...ę zrobisz i bez wazeliny wejdziesz. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 17:39 ~tofilski | Bylem dzis na sesji RM i jak widze ten Hausner nie odposci z tymi mieszkaniami za 1%.
Osmieszyli go (Przewodniczacy i Prezydent), ale jak sie pozniej okazalo mial racje. Po wystapieniu Kunysza okazalo sie ze Hausner mial racje ze to byl blok socjalny (tak zakladano przy budowie) a pozniej stal sie komunalnym i dlatego teraz zostal sprzedany. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 14:47 ~edek | DO ''ja'' Edek nigdy nie obraża innych odpowiada tylko na idiotyczne prowokacje lemingów. Należy się wam to lemingi jak psu buda,skończcie z obrażaniem sympatyków partii PIS to i was nikt nie będzie unieszczęśliwiał. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 14:31 ~Olo | edek to kibol z takimi można cos rozwalić tylko, z takim człowiek mądry nie dyskutuje, olejcie go:) |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 14:29 ~prawda | KAŻDY LEMING POWINIEN DOSTAĆ PRACĘ W URZĘDZIE MIASTA I MIESZKANIE ZA 1 PROCENT WARTOŚCI BO NAPRAWDĘ NA TO ZASŁUGUJE. A KOMU SIĘ TO NIE PODOBA TO JEST pisdzielec. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 14:27 ~ja | edek jak typowy Pisowiec obraża innych. Zapewne w niedzielę pójdzie do kościoła i przyjmie komunie. A potem pójdzie na Żeromskiego 7 na rosół. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 14:23 ~edek | Do leminga ''jak można'' ja już wam lemingi komentowałem że wy liczyć nie potraficie. To że coraz mniej sympatyków partii PIS wam odpowiada wynika z tego że nie ma komu odpowiadać, wy potraficie tylko narzekać, bez sensu. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 14:08 ~edek | Lemingi rozum już wam do reszty odebrało za te plugawe wypociny w czasie kampanii wyborczej ,obrażające obecnego prezydenta marzy się wam że PAN SZANOWNY PREZYDENT LUCJUSZ NADBEREŻNY znajdzie wam pracę .Z tego ca ja kapuję pasowała by wam praca w URZĘDZIE MIASTA, hipokryci bezmózgowcy. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 14:01 ~olo | Zgadzam się z ''gość'' w 100 procentach. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 13:00 ~edek | Lemingi i komuszki obrażaliście mieszkańców naszego miasta, katolików i kibiców i dalej to robicie. Między innymi właśnie dlatego Szlęzak przegrał wybory, obrażajcie dalej a sympatycy PIS podziękują wam wiosną podczas wyborów prezydenta POLSKI i jesiennych wyborów do sejmu i senatu.Ostrzegałem was lemingi żebyście nie obrażali PANA SZANOWNEGO LUCJUSZA NADBEREŻNEGO bo wygra wybory jak będzie chciał i tak się stało a teraz narzekania pod niebiosa.Widzę że niektórym lemingom marzy się praca w URZĘDZIE MIASTA czy podległych U. M. spółkach, więc gdybym ja był prezydentem to każdy kibić STALÓWKI by miał pierwszeństwo w zatrudnieniu w U. M. niż wy lemingi. Przynajmniej kibice STALÓWKI pomogli PANU PREZYDENTOWI. Jeszcze o mieszkaniach za 1 procent ich wartości jak Szlęzak sprzedawał mieszkania za 1 procent na OKULICKIGO to wam to lemingi nie przeszkadzało więc morda w kubeł. Skończcie z narzekaniem weźcie się za fizyczną robotę będzie z tego więcej pożytku. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 12:32 ~FoMa | Oj już się nie mogę doczekać tej inwestycji. Swoje życiowe plany będę wiązać ze Stalową Wolą, bo gdzie znajdę takie bezpłatne mieszkanie komunalne? Nie będę płacić, bo będą za mnie płacić podatnicy miasta a ja będę sobie mieszkać. Fajnie! |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 09:42 ~Robert | Widać że "Gość" to chłopek niewykształcony lub po licencjacie ( chociaż to wszystko jedno ). Wykształceni technicznie ( + znajomość języków )Polacy zarabiają tyle samo co tubylcy. Ja jestem tego przykładem. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 08:57 ~bob | a o co chodzi z tym Żeromskiego za 1% bo nie jestem w temacie |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 08:36 ~emigrant | Gość o czym tu piszesz? nie dość, że robisz straszne błędy ortograficzne to naiwność wiary w cuda pis jest oszałamiająco-zadziwiająca. Po tekście widać, że masz niewiele lat, życia nie znasz i faktów. Nadbereżny po tych mieszkaniach ma 6 głosów w plecy przy następnych wyborach i to tylko w mojej najbliższej rodzinie. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 05:16 ~janka | @lucia szanowna, widzę postęp, tak trzymaj ale dużo ćwicz. Kijki już są absolutnie zbędne. Nie odnosisz się wprost do artykułu to ja też wkładam paluszek w ogień. Jak tam orły-sokoły z nad Malińca?. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 00:21 ~dobra ciocia z USA | do orzełek.
Pan prezydent Szlezak wybudował na Zeromskiego 7 blok ktory teraz lucjusz sprzedal za 1%. MAM NADZIEJE ZE TEN RADNY CO SIE SPRZECIWIL I ZAGLOSOWAL NA TAK ZROBI COS Z TA SPRAWA BO TAK BYC NIE MOZE. |
00 |
Piątek, 23 stycznia 2015 r. godz. 00:18 ~DOBRY WUJEK | do orzelłek.
.
A co ty tak ladnie czyzbys tez dostł/a prezemt od Prezydenta w postaci 1% albo przydzial na te mieszkanie co ma byc budowane z gwarancja wykupu po 3 latach za 1% |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 23:29 ~Gość | Co za kraj! Tylko narzekać potraficie! Nikt nie dostrzega zadnych pozytywów! Jak jesteście tacy do przodu to kto wam zabroni kupic od tak mieszkania albo wynajmować tyle lat i placic komuś kasę i zostać z niczym po wszystkim???! Ten projekt ma za zadanie dac młodej, spolecznosci stalowowolskiej jakies perspektywy na start! Czy wy naprawde nie rozumiecie takich rzeczy? Rozglądnijcie sie dookola, w Stalowej jest sporo dużych zakładów pracy w porównaniu do innych większych miast! Robota ciężka ale jest! nawet w okolicach! Ale jak komuś się nie chce tyłka ruszyć to juz jego problem! W całej Polsce jest trudno z zatrudnieniem ale narzekanie ze Prezydent nagle nie postawi wam fabryki jest marne.... Żal patrzeć na to co wy piszecie... głupota goni głupote! I jeszcze te żałosne chasła odnosnie PIS'u, Szlęzak był bez partyjny i nie mieliscie powodów do tego zeby narzekać na jego "partyjnośc" a sam tylko swoich znajomych faworyzował! Ale było mineło! Teraz Nadberezny musi posprzątać cały ten syf który zostwił wiec nie pierdzielcie głupot ! Tak to wielkie narzekanie ze nic nie robi! Jak wprowadza w zycie jakies zmiany to wielce oburzeni ze robi co innego a nie to co wy chcecie! To nie jest takie proste zrealizować wszystko co tylko wam się wymarzy! Troche wyrozumiałości ludzie;)
Gdybyście nie zauważyli to aby chociaż troszeczke was odciążyć z opłatami to zmniejszył o prawie połowe opłaty za wywóz śmieci! Ale przecież i tak dla was to nic ! daj palec a wezmą całą ręką!
Apropo życia w innym miescie, śmiało przenoście się gdzie chcecie, myślicie ze jest pełno miejsc pracy w duzych miastach? No to żebyscie sie nie zdziwili;) Do życia w większym mieście dochodzą oczywiscie duzo wyzsze opłaty skoro "zarobki macie większe". Czy nie wychodzi na to samo? A trzeba porownach chociazby opłaty za wode bo np na ślasku za m3 wody trzeba zapłacic 2 razy tyle ile na podkarpaciu...
Apropo wyjazdów za granice... Kto był (nie w celu wypoczynkowym tylko jesli chodzi o prace) to wie, że zawsze bedziecie traktowani jako ci gorsi bo nie jestescie u siebie tylko u "kogoś". Za granicą już się konczą kokosy! |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 22:05 ~synek | Panie i Panowie radni smiecie 4,50 walka o 050zl to jest nic bo stac nas na zaplacenie nawet 7 zl bo to nic dla nas w porownaniu do oplaty PEC gdzie licza od metra i nawet w lecie co cieplo a placic trzeba i to duze oj bardzo duze pieniazki zrobcie cos z tym a nie jakies 50 gr i wielka draka wszedzie jacy wy dobrzy jestescie :) |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 22:01 ~kolega edka | Panie Prezydencie jak Pan zarabia 12 ts i kolega Weber juz nie dzwoni do radia ZET to pana stak na takie mieszkanie i pewnie pana WSebera tez wiec sprzedaj jeden z drugim mi mieszkanie za1 % (ale swoje prywatne a wy w nowym sosjalnym zamieszkacie i po 3 czy tam 10 latach wykupicie sobie za 1% wiec nie stracicie a ja teraz nie mam gdzie mieszkac Jak jestescie tacy dobrzy dla nas to czekam !) |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 21:49 ~Kaktus | @... Nie znam cudzych argumentów, niech poprzednia Rada uzasadni. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 21:16 ~Żeromskiego 1% | UNIEWAŻNIĆ UCHWAŁĘ 1% ŻEROMSKIEGO. Czekamy. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 21:08 ~prawica | dfghj jakbyś miał trochę lat i mieszkanie wiedziałbyś, że czynsz to nie wszystko, są media, internet, etc. potem i te mieszkania rozda jak będzie jeszcze prezydentem, taka to pisowska sprawiedliwość... |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 21:04 ~orzełek | To jest doskonały pomysł !!! widać ze nasz nowy prezydent ma głowe na karku a zobaczycie ze sie jeszcze zdziwicie ze tak naprawde zrobi wiele dla naszego miasta . Bo pan Szlezak nie wybudował nic no chyba że galerie i ładne parki łał wielki sukces! Panie Lucjuszu świetna robota i napewno panu sie to uda zrealizować.Trzymam kciuki. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:54 ~dfghj | wszyscy pisza ,ze mieszkan i domow jest duzo na stalowej do sprzedania , to fakt jest ale czy macie zdolnosc kredytowa zeby je kupic zapewne nie! a dzieki takim blokom w ktorych rate z czynszem macie za okolo 500 do 800zl dobra sprawa do mieszkania dla rodzin a w rodzienie normalnej raczej 2 osoby pracuja wiec jedna na oplaty druga na przyjemnosci zarabia , zmienmy rząd ktory nas okrada i zamyka miejsca pracy lub wszystko chce prywatyzowac stalowa to pikus w porownaniu do tego co sie dzieje w naszej polsce |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:44 ~Stalowy BLG | Kaktus: To jeśli ze względu na brak perspektyw finansowych ludzie wyjeżdzają to należy z ich podatków fundować garstce z nich mieszkania gratis, czy raczej umożliwić im godne zarabianie na miejscu? Rocznie Stalowej Woli ubywa 300-500 mieszkańców. Czy podczas 4 letniej 100 mieszkań to zmieni? Zwłaszcze że w efekcie zostaną zapewne podniesione podatki. Co to jest jak nie socjal rozdawanie mieszkań z budżetu miasta? |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:40 ~Podziel sie pracą z biedniejszym! | Nic konstruktywnego nie wnosicie prawie wszyscy-skad ma sie wziac praca?-jedynie PODZIELIC SIE PRACA!-CZYLI PRACOWAC KROCEJ ZA MNIEJSZE PIENIADZE!-zaczac od urzednikow-prosze o to p.Prezydencie! I cała tzw.budzetowka! |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:33 ~beznadzieja | Kaktus mam mieszkanie za które dużo zapłaciłem, nie dostałem za darmo jak ci z Żeromskiego - to jest socjalizm a muszę emigrować, bo brak perspektyw dla dzieci, brak pracy, nie po to żyję żeby biedować, socjalizm da niektórymi (23 z Żeromskiego) a odbierze mnie, nawet przez to że mieszkanie moje stało się mniej warte, jadę pracować do normalnego kraju, gdzie można się dorobić i jest szansa rozwoju, jak już nie dla mnie to przynajmniej dla dzieci |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:30 ~Robert | Mieszkańcy Stalowej Woli!!!!
Proponuję referendum przy wyborze Prezydenta RP.
- kto jest za budową mieszkań, a kto jest przeciw.
Internauci do roboty!!!!!!!!!!
Wymusimy referendum. Koszty żadne.
Szwajcaria robi 4-6 w roku. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:18 ~szmal | i wszyscy inni piszący o niszowych poborach swoich, przestańcie zawracać głowę panu prezydentowi jakimiś wymyślonymi niedostatkami, wy zarabiacie mało ale pan prezydent jakoś z waszych podatków się wyżywi. On teraz musi ten bajzel po Szlęzaku ogarnąć, popracować nad różnymi koncepcjami, regulaminami a wy ciągle tylko kije w szprychy wsadzacie. To nie jest po katolicku. Trzeba czasu i cierpliwości... już pierwsze jaskółki pan prezydent wypuszcza w postaci mieszkań dla miejskiej biedoty. Będą następne też dobre i ludzkie decyzje |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:17 ~Kaktus | Socjalizmu tu nie widzę. Brak perspektyw na własne mieszkanie to jeden z powodów emigracji za lepszymi zarobkami. Jak nie popatrzysz to ani socjalizm ani kumoterstwo ani ukryty sponsoring budżetówki. Takie działanie jest na korzyść miasta. Dlaczego poprzednia Rada nie dawała rady to oni niech napiszą. Najwidoczniej mieli na uwadze inne rozwiązanie problemu wyludniania się miasta. Im mniej pracujących rodzin tym mniejsze wpływy dla biznesu. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:10 ~janek | stalowiak kołki na jaką,, już rok szukam i nie ma, tylko dla znajomych i partyjnych, więc spadaj baran |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:08 ~nauczyciel | Trzeba zauważyć,że z tych naszych rąk/1200zł/ czekają jak sępy na podwyżki wszyscy z budże tówki a nawet musimy dokładać do górników,którzy mają śr. powyżej 6000zł. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:05 ~orka | 'stalowiak" nie gardłuj jak adwokat, mamy wybranego socjalistę to chcemy należnej nam troski i opieki. Pan Nadbereżny w swoim programie odrzucił walenizm i wredny kapitalizm, dlatego nasze oczy i uszy są zwrócone ku socjalistycznemu prezydentowi. Rozumiesz teraz? |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:02 ~Stalowy BLG | Jeśli ktoś jest zameldowany to eksmisja wcale nie bedzie latwa. W wielu przypadkach zeby sie pozbyc kogos kto nie placi i niszczy mieszkanie to trzeba mu zapewnic zastępczy lokal socjalny. Jeśli boi sie tego że podpisał notarialnie swój program wyborczy to niech zrobi referendum w tej sprawie - to będzie decyzja mieszkańców, że jednak tego punktu programu nie chcą. Żeby nie było kosztów to przy okazji wyborów prezydenckich. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 20:02 ~hutnik | Panie Prezydencie Nadbereżny. Mieszkań do sprzedania i domów wolnostojących w Stalowej jest masa. Problem nie tkwi w braku mieszkań, ale w niskich zarobkach i niepewnej pracy. Tutaj trzeba nowych miejsc pracy, a nie nowych mieszkań. Pan takimi obietnicami i deklaracjami ośmiesza się i pokazuje, że nie zna realiów własnego miasta. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 19:53 ~BIEDA | stalowa wola to miasto emerytów i rencistów , młodzi dzielą się w obecnej chwili na tych co wyjechali i tych co wyjadą za pracą !!! Tu za 1200 zł żyć się nie da. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 19:52 ~stalowiak | Wszyscy tylko narzekacie a co zrobiliscie zeby zarabiac wiecej nic liczycie tylko ze ktoś za was wszystko zalatwi jak wam zle to zmieńcie prace zeby zarabiac wiecej a pomysl jest bardzo dobry |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 19:19 ~gorzko | Na pana słowa i program pozostaje głośne zawołanie : "jak żyć panie prezydencie"? |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 19:09 ~lucia | Niekiedy komentarze "HALNEGO" są całkiem, całkiem do rzeczy! Jak ten ostatni, widać postęp. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 19:07 ~Dakus | Mlodzi ludzie ktorzy wiaza przyszlosc ze Stalowa Wola !! Oj dziecko, bo inaczej juz nie mozna napisac, kto wiaze z mlodych przyszlosc z tym miastem. a gdzie ta praca dla nich ? A nawet jesli jest , za te marne 2000 po oplacie srednio 700 zl plus koszty nastepne skoro ma to byc stan surowy, srednio 1200 mc i z czego zyc. Oj Ty Nadmadry, nie wstyd Ci takie bajki opowiadac! |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 18:55 ~NieDlaPiS | Dobra rada, chcesz mieć mieszkanie zapisz się do PiS, mów, że na pana głosowałem/głosowałam. Co najważniejsze to, nie możesz zarabiać 5 - 8 zł na h. I nie możesz mieć umowy śmieciowej, więc handlujący na hali targowej zapomnijcie o mieszkaniu. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 18:36 ~chyba? | Chyba dla tych, którzy wiążą swoje planu z PiSem? To przecież PiS będzie wybierał komu przyznać mieszkanie? |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 18:04 ~fusia | Dobry człowiek ten prezydent znowu obiecuje, że mieszkania będą dla tych co tylko wiążą koniec z końcem? za te polskie dwa tysiące? Czarno widzę. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 17:55 ~ropson | Na razie został wylany kubełek zimnej wody na głowy elektoratu i wierzących w cudne rozmnożenie mieszkań - to faktyczny szczep prezesa z 3 mln mieszkań o którym pamiętamy - potem wskoczą obiektywne trudności finansowe i mieszkanka będą siłą rzeczy dla bogatych. Pan prezydent zapomina, że samo wybudowanie mieszkania to jedynie 1/3 jego wartości, kogo stać będzie na wykończanie i płacenie wszystkich opłat a potem jeszcze wykup na wlasność. Jest to utopia i demagogia niedojrzałego chłopca. Ja już widzę jak ta burza mózgów rady miejskiej opracowuje "regulamin" który ma dać mieszkania najbardziej potrzebującym. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 17:49 ~Stalowy BLG | Po pierwsze to juak patrze na ogłoszenie to już teraz można sobie wynająć mieszkanie dwupokojowe za 700zł (czynsz + odstepne). Po drugie to nie chcemy socjalu dla wybranych. Potrzebujemy miejsc pracy. Przy niskim bezrobociu każdy może znaleźć prace a i pracodawcy musza lepiej płacić jeśli brakuje im pracowników. Zamiast wydać te kilkadziesiąt milionów na przygotowanie terenów pod zakładu i pod budownictwo mieszkaniowe to się będzie bawił w dobrego wujka dla wybranych. Na terenie powiatu Stalowowolskiego pracują 33 tysiące osób. Czemu setka osób ma dostać mieszkanie warte kilkaset tysięcy podczas gdy reszta ciężko musi pracować na wynajęcie lub spłacanie kredytów? Jestem za referendum w tej sprawie przy okazji wyborów prezydenckich. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 17:43 ~HALNY GRZEGORZ | @xxx,,,jeśli nawet LUCEK jest z klanu...,, gumowej kaczki " i p..OSŁA to ja na nim jeszcze + nie stawiam..! Ps..poczekamy , zobaczymy ..choć raczej jeszcze powinien się uczyć , nie wykłady odstawiać dla studentów... |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 17:00 ~anty | ciekawe kto będzie zarządzał tą spółką :))) |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 16:35 ~pańska łaska | Jakie jest kryterium "tych, którzy wiążą swoje plany ze Stalową Wolą"? Po uważaniu. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 16:33 ~jak można? | mieszkaniec edek - już został sam z prezydentem. Więc raz jest mieszkańcem raz edkiem. Prezydent powinien najpierw spróbować wyjść z twarzą z uchwały 1% dla Żeromskiego. Tą decyzją stracił w oczach mieszkańców. Może się obudzi i poruszy ten temat na sesji. Jeśli nie, ustawa musi być zaskarżona. Może ten radny, który był przeciw, a głosował "za" też pokaże twarz. Prawdziwą. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 16:28 ~Emeryt | Nigdzie nie ma mieszkań za darmo,uczciwi emeryci płacą regularnie i oszczędzają aby starczyło na leki.Kombinatorzy pracują na czarno ,żerują na opiece i stać ich na wszystko,śmieja się ludziom w twarz!Oto obraz naszego społeczeństwa.Powinno się to gruntownie sprawdzać. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 16:28 ~jarek | Na ten czas w Stalowej Woli jest wolnych ( do wynajęcia ok. 100 mieszkań i 30 domów - tych co ogłaszają!!!!) a szacunki które przeprowadził biznesmen mówią że jest 3 razy więcej - boją się wynajmować. Zajmijcie miejscami pracy a nie głupotami |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 16:25 ~Realista | W tym mieście pracuje większość emerytów,tych którzy maja pełne emerytury,a młodzi ludzie zmuszeni sa do emigracji.Od 40 lat te same nazwiska i osoby sama postkomuna ,może z małymi wyjątkami bez urazy dla ucziwych ludzi. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 16:19 ~xxx | Znowu pustosłowie nieuczesanego chłopaczka w krótkich gatkach od Banderosława Kłamczyńskiego z PiS. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 15:56 ~brew | Ale problem tkwi w tym, że niewielu wiąże swoje plany z tym wymarłym, biednym miastem |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 15:53 ~Mieszkaniec | Do luko;Zgadzam się ,że w Stalowej Woli najbardziej potrzebne są miejsca pracy,wówczas i handel i usługi będą mieć obroty tak jak to jest na Zachodzie.Dawniej nie pracowały tylko niebieskie ptaki,a kto chciał mógł pracować chociaż nikt kokosów nie zarabiał, ale miał stałe dochody.Zlikwidowano polski przemysł a nic na to miejsce nie powstało oprócz nie polskich marketów.Prywatne firmy też ledwo co ciągną ,z wyjątkiem tych co mają zagwarantowanych stałych odbiorców na towary i usługi. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 15:38 ~już niedługo mieszkaniec | oszukał już ludzi płacących uczciwie kredyty pracując i zarabiając, dał "znajomym królika" mieszkania za darmo więc trzeba stąd spadać to miasto jest dla kliki będącej aktualnie przy władzy reszta to frajerzy majacy płacić podatki na kolejne "prezenty" |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 15:27 ~luko | Tu mieszkania budowane przez miasto nie pomogą. W tym mieście potrzeba PRACY . Będzie praca, godziwe zarobki , będzie szansa na kredyt i własne mieszkanie.
Tu już nic dobrego nikogo nie czeka....na ulicach sami emeryci . Nawet jak ktoś ma chęci stworzyć sobie sam miejsce pracy otwierając jakąś działalność to po roku , dwóch zwija manele bo w tym mieście ludzie nie mają żadnych potrzeb. A dlaczego? Bo nie mają pieniędzy . Puste lokale handlowo-usługowe i dziesiątki szmateksów.
Kto mądrzejszy wyjeżdża z rodziną za granicę albo do większego miasta. Młodzież studiująca nie wraca....to miasto się kończy. Żadnej przyszłości , żadnych perspektyw . |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 15:08 ~blokowy | Coś tu wazeliną od "mieszkańca" i jemu podobnych typu"edek" czuć.
Nie wszyscy są tak inteligentni inaczej jak oni.
Pozdrawiam i życzę zdrowia i wytrwałości w swoich działaniach. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 15:07 ~copywriter | poszukajcie skąd to zerżnął po internecie, bo tak ma w zwyczaju i wtedy zobaczymy czy tam to wyszło czy wychodzi |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 15:05 ~emigrant | ja właśnie zamierzam wyjechać z rodzina (3 dzieci) i szukam miejsca w Niemczech, więc kto tu przyjedzie mieszkać, jak ja i wielu innych zamierzamy wyjechać z tego kraju i miasta, bo szkoda nas a tym bardziej przyszłości dzieci |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 14:59 ~mieszkaniec | I bardzo dobrz PANIE SZANOWNY PREZYDENCIE LUCJUSZU NADBEREŻNY tak trzymać wszyscy mądrzejsi mieszkańcy naszego miasta są z PANEM. |
00 |
Czwartek, 22 stycznia 2015 r. godz. 14:59 ~``` | Weź sobie odpowiedzialnośc za własne życie za takie zarobki jak są!!!
Po 20 latach regularnej spłaty! hehehehehe dobre a miało być tak pięknie, no ale jak Pan Prezydent od urodzenia był Dyrektorem to nie rozumie "zwykłych" ludzi... i miną 4 lata jak z bicza strzelił..ech |
00 |